آشنایی با پروژه پلی‌چین مانستر (Polychain Monster)

  یکشنبه، 29 آبان 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
آشنایی با پروژه پلی‌چین مانستر (Polychain Monster)
با پیشرفت فناوری در سال‌های اخیر، توکن‌های غیرقابل تعویض به طور فزآینده‌ای محبوب شده‌اند. متأسفانه، بسیاری از NFTها دارای موانعی مانند قوانین استخراج بیش از حد پیچیده و مکانیسم‌های عجیب و غریب بازی هستند. Polychain Monsters رویکرد متفاوتی برای استفاده از NFT و فناوری بلاکچین دارد. بیایید نگاهی دقیق‌تر به پلتفرم محبوب Polychain Monsters بیندازیم

Polychain Monsters یک بازی تجاری است که با قرض گرفتن مکانیک های تجارت کارت های پوکمون محبوب دهه 90 و با استفاده از بلاک چین ایجاد شده است. در این بازی هر هیولای دیجیتالی Polychain Monsters یک مصنوع کلکسیونی می باشد که دارای ویژگی های کمیاب و منحصر به فرد است. PMON توکن بومی پلتفرم Polychain Monsters می باشد که برای باز کردن ویژگی های جدید و یا خرید هیولاهای جدید پلی چین ضروری است.در ادامه همراه ما باشید.

Polychain Monsters چیست؟

Polychain Monsters یک پلتفرم تخصصی کلکسیونی NFT است که تجارت آسان و تنوع گسترده ای از گونه های هیولا را ارائه می دهد. ویژگی های پیشرفته آن باعث می شود که آن را با سایر پلتفرم های کلکسیونی NFT که امروزه در دسترس هستند، متفاوت نسازد.پلتفرم کلکسیونی دیجیتال زنجیره ای متقاطع Polychain Monsters رویکرد جدیدی را هم برای کاربرد و هم در طراحی NFT هایش اتخاذ می کند. این پلتفرم بر روی NFTهای متحرک از هیولاها و موجودات رنگارنگ فردی متمرکز شده است. هیولاهای Polychain، که هر یک مجموعه ای کمیاب و معتبر هستند، می توانند از طریق بسته های تقویت کننده دیجیتال باز شوند.برخی از ویژگی های فردی این هیولاهای متحرک شامل جلوه های ویژه، پس زمینه، رنگ ها و شاخ ها هستند که برای خرید با PMON از طریق Polygon ،BNB Chain و اتریوم در دسترس هستند. PMON توکن بومی پلتفرم است.

Polychain Monster

تاریخچه Polychain Monsters

زمانی که Polychain Monsters به ​​طور رسمی در مارس 2021 راه اندازی شد، به عنوان Polkamon شناخته می شد. این پلتفرم بعداً در ژوئن 2021 به Polychain Monsters تغییر نام داد و زاییده فکر سه مهندس نرم افزار با استعداد است. یکی از بنیانگذاران Leif Eric Leiser اکنون به عنوان مدیرعامل این پلتفرم فعالیت می کند.تیم Polychain Monsters همچنین شامل مدیر بازاریابی Lennart Brandt و مدیر ارشد عملیات Finn Hansen است. Polychain Monsters در اصل با هدف بهبود تجربه کلکسیونی NFT طراحی شد. این سه بنیانگذار بر روی ساده سازی عملکرد پلتفرم تمرکز کردند، در حالی که لایه هایی از پیچیدگی را به NFTها اضافه کردند تا کمیاب بودن آنها را افزایش دهند. برخی از ویژگی های آن عبارتند از Rainbow Fusion ،Reverse Swaps، بازی Polychain Islands و غیره. علاوه بر این، بنیانگذاران به طور خاص هیولاهای Polychain را ایجاد کردند تا مستقیماً با سایر پروژه های محبوب بلاکچین کار کنند.

ویژگی­ های شبکه پلی چین مانستر

  • این پروژه همانند پروژه Alice , NFTهایی را به وجود می آورد که مجموعه هایی دیجیتالی از انواع و اقسام اژدها هستند و کاملا متحرک که با فناوری بلاکچین ایجاد شده اند
  • هرکدام از NFTهای این بازی کاملا منحصربه فردبوده و تنها بخاطر ظاهر زیبایشان فروخته می شوند و هیچ ارزش دیگری ندارند
  • به مرور زمان هرچقدر NFTهای بیشتری خرید و فروش بشود ارزش PMON بیشتر می شود

Polychain Monstrs چگونه کار می کنند؟

کاربران می توانند بسته های تقویت کننده دیجیتال Polychain Monsters را با استفاده از توکن های PMON خریداری کنند. هر بسته تقویت کننده شامل سه هیولا پلی زنجیره ای است که پلیمون نام دارند. گونه های مختلفی از پلیمون وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های مختلفی هستند.کاربران می توانند ویژگی های تخصصی را از طریق تعامل خود با پلتفرم باز کنند. برخی از صفات کمیاب تر و ارزشمندتر از سایرین هستند. نمونه هایی از صفات عبارتند از پس زمینه، رنگ ها، گونه ها، شاخ ها و موارد دیگر. ترکیبی از صفات مختلف به کمیاب NFTها کمک می کند و می تواند مطلوبیت آنها را افزایش دهد.پولیمون را می توان به راحتی در بازار پولیمون و بازارهای ثانویه پلتفرم معامله کرد. علاوه بر نادر بودن و قابل جمع آوری Polymon ،Polychain Monsters یک بازی سه بعدی بازی برای کسب درآمد (P2E) به نام Polychain Islands را ارائه می دهد.

چه چیزی هیولا های پلی چین را منحصر به فرد می کند؟

پروژه پلی چین مانستر، در ابتدا در شبکه اتریوم شروع به کار کرد. چندی بعد که کارمزد تراکنش های شبکه اتریوم رو به افزایش رفت کابران این پروتکل کاهش پیدا کردند. در همین روز ها بود که تیم پروژه تصمیم گرفت، ماجراجویی خود را به سمت کراس چین (چند زنجیره شدن) پیش ببرد. با ورود پلی چین به شبکه بایننس اسمارت چین، به سرعت با افزایش کاربر و خریدار روبه رو شد. هم اکنون تیم پولکادات در تلاش است که با ادقام این پروژه با بلاکچین خود و همینطور پالیگان به محبوبیت بیشتر آن کمک کند.

برخلاف NFT های پیکسلی و دو بعدی که زیبایی بصری چندانی ندارند، توکن های غیرمثلی پروژه پلی چین به صورت سه بعدی و بسیار خلاقانه و باکیفیت طراحی شده است. این طراحی ها توسط یک تیم مجرب با سابقه فعالیت در فیلم های هالیوودی چند میلیون دلاری طراحی شده است.تیم پروژه در تلاش است تا کاربردهای بیشتری را به NFT ها و کلیت پروژه وارد کنند. به عنوان مثال استفاده از این توکن های غیرمثلی در بازی های بلاکچینی می تواند بسیار کمک کننده باشد.

کاربرد توکن PMON چیست؟

توکن PMON ازر بومی پلتفرم است که در استخراج NFT ها مهم ترین نقش را دارد. این توکن در دو بلاکچین اتریوم (ERC-20) و بایننس اسمارت چین (BEP-20) حضور دارد و از طریق صرافی های غیرمتمرکز این دو زنجیره قابل معامله است.مهم ترین کاربرد توکن PMON باز کردن پک بوستر ها است. توکن هایی که برای باز کردن پک ها استفاده می شود ۷۵ درصد آن سوزانده و مابقی داخل استخری واریز می شود که به سها م گذاران پروژه پاداش می دهد. کاربرد دیگر توکن PMON سهام گذاری است. با استیک کردن توکن ها از خزانه اصلی پروژه به سهام گذاران خود به صورت هفتگی پاداش عرضه می شود.

آینده هیولاهای چند زنجیره ای Polychain Monsters

از زمان راه اندازی خود در مارس 2021 راه طولانی را پیموده است. تیم توسعه آن هنوز کار بیشتری برای انجام دارد، و این پلتفرم کمپین های بازاریابی عالی را از طریق برنامه های Booster Incubation و Booster Partnership، پیش بینی انتشار بسته های تقویت کننده دیجیتال بیشتر، پیشرفت های درون بازی و موارد دیگر در دست اجرا دارد.با وجود این عوامل و سایر عوامل فعال یا در حال کار امروز، جذابیت قوی Polychain Monster ممکن است در میان کاربران فعلی افزایش یابد و به کاربران جدید گسترش یابد.

از آنجایی که Polychain Monsters یک DAO است، تمام پیشرفت ها و تغییرات آتی در پلتفرم باید از طریق یک فرآیند رأی گیری دموکراتیک تأیید شوند. برای رای دادن، کاربران باید کیف پول خود را به Snapshot در پلتفرم متصل کنند. قدرت رای دادن از طریق عواملی مانند تعداد Polymon آنها، کمیاب بودن Polymon آنها، امتیاز جمع آوری آنها و تعداد توکن های PMON که آنها برای کشاورزی استفاده می کنند یا در کیف پول ذخیره می کنند تعیین می شود.

کلام آخر

پروژه پولکاچین مانستر ظاهرا پروژه قدرتمند و هدف داری است. تیم پروژه با تجربه بوده و گویا به پیشرفت آن نیز متعهد هستند. توکن های غیرمثلی پروژه بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده اند و از رقبای خود سروگردنی بهتر عمل کرده اند. در صورتی که تیم توسعه به برنامه های خود پایبند باشد و در آینده متاورس، بازی ها و کاربرد های بیشتری برای این توکن های غیرمثلی طراحی کند قطعا ارزش آنها رشد چشمگیری را تجربه خواهد کرد. هم اکنون توکن PMON از سقف تاریخی خود فاصله بسیاری دارد و بهترین فرصت برای خرید و استخراج NFTها را پدید آورده است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (229 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (165 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (150 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (42 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (29 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (20 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (19 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (18 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند
حمایت تمام قد قالیباف از جلیلی: همه باید تلاش کنیم تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی بعنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شود
تاریخ مناظره‌ ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری + جدول
میانجی گری پسر 17 ساله با از دست دادن جانش تمام شد
یک حیوان نایاب پس از 2 قرن در ایران دیده شد + فیلم | این حیوان گمشده، ایرانی‌ها را خوشحال کرد
قدرت صدای علیرضا قربانی بنای تخت جمشید را خراب می‌کند؟ حاشیه‌های تازه کنسرتی که از امروز شروع می‌شود
از فحاشی به ایرانیان مقیم خارج پای صندوق های رای تا واکنش مردم به دو مرحله‌ای شدن انتخابات در حواشی داغ امروز یکشنبه 10 تیر 1403
وزیر علوم: علم قابل خرید و فروش نیست، ما به علم عنکبوتی اعتقاد نداریم
پیام پزشکیان خطاب به زنان و دختران ایرانی بعد از اعلام نتایج انتخابات
بار مسکن از چه زمانی روی دوش مردم سنگین شد؟
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند