آشنایی با صرافی بیکگس (bkex)

  چهارشنبه، 30 آذر 1401   زمان مطالعه 8 دقیقه
آشنایی با صرافی بیکگس (bkex)
صرافی BKEX یکی از بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است. می‌توانید در این صرافی به راحتی اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنید. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره این صرافی ارائه میشود.

با جدی شدن تصمیمتان برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، باید برای خرید و فروش به صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید. مراجعه، نه به معنی مراجعه حضوری و پرداخت وجه برای خرید رمز ارز! امروزه صرافی های مجازی امکانات بسیاری را در اختیارتان می گذارند. از جمله این که بستری در قالب سایت یا اپلیکیشن موبایل برای معامله انواع ارزهای مجازی در اختیارتان می گذارند.
در صرافی یا اکسچنج ارز دیجیتال علاوه بر معاملات ارز دیجیتال می توان با پول ملی یا ارز دیجیتال مشخص شده، ارز دیجیتال مورد نظرتان را خریداری کنید و یا رمز ارز خود را به رمز ارز دیگری تبدیل کنید. صرافی ها به دو دسته صرافی داخلی و صرافی خارجی تقسیم می شوند. مشکلی که در ارتباط با صرافی های خارجی ارائه کننده خدمات کریپتوکارنسی وجود دارد این است که، به دلیل تحریمات موجود، اکثر پلتفرم های معاملاتی معتبر خارجی فعالیت کاربران ایرانی را ممنوع کرده و یا با محدودیت مواجه کرده اند. علاقه مندان ایرانیِ این بازار مالی توانسته اند با به کارگیری روش هایی خاص، برخی محدودیت ها را کنار بگذارند. با این حال، فعالیت در صرافی خارجی با ریسک مسدود شدن دارایی ها همراه است. صرافی BKEX یکی از صرافی های فعالی در زمینه معاملات ارزهای دیجیتال است.

معرفی صرافی BKEX

صرافی بیکِ ایکس یا بیکگس، درگاهی خارجی برای مبادله رمز ارزها است که در سال 2018 تاسیس شد. موقعیت این صرافی در خارج از جزایر ویرجین بریتانیا است. این پلتفرم توسط تیمی از توسعه دهندگان چینی توسعه داده شده که علاوه بر رمز ارزها در دیگر حوزه ها نیز فعالیت دارد. بیک ایکس با شعاری تحت عنوان "اولین پلتفرم معاملات آفتابی" در بازار تبلیغ می شود. تمام مبادلات در بیکگس تحت نظارت قرار دارد. به عبارتی معاملات مالی صرافی BKEX توسط سازمان یا شخص ثالث بررسی می شود.
این صرافی خارجی اپلیکیشن معاملاتی تحت هر دو سیستم عامل iOS و Android ارائه می دهد که دسترسی کاربران را در هر زمان و هر مکانی به این صرافی امکان پذیر می کند. این ویژگی می تواند دسترسی مشتریان به این پلتفرم را مناسب با شرایط سیستم مورد استفاده آن ها فراهم کند.

صرافی بیکگس (bkex)

ویژگی های سایت بیکگس

کیف پول سخت افزاری ندارد
کیف پول نرم افزاری دارد
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال دارد
ابزار تحلیل قیمت ارزهای مختلف دارد
تنوع مناسب ارزهای دیجیتال دارد
مارجین تریدینگ دارد
مارجین فاندینگ ندارد
بازار OTC دارد
استیکینگ دارد
قراردادهای دائمی ندارد
مبادله نقطه ای (Spot Exchange) دارد
معاملات آتی ندارد
اخبار ندارد
بلاگ ندارد

امکانات کاربری بیکگس

پروسه احراز هویت ندارد
چت آنلاین ندارد
اپلیکیشن اندروید دارد
اپلیکیشن آی او اِس دارد
نسخه دسکتاپ ندارد
پشتیبانی از زبان های مختلف دارد
واریز و برداشت ریالی ندارد
درآمدزایی از سایت دارد
نحوه درآمدزایی ارجاع دوستان

ثبت نام در صرافی BKEX

برای ثبت نام در صرافی بیکگس می توانید با استفاده از ایمیل و انتخاب رمز عبور به راحتی ثبت نام کنید. توصیه ما همواره استفاده از وی پی ان برای استفاده از صرافی های خارجی است. برای ثبت نام حتما از ایمیل استفاده کنید و با شماره موبایل ثبت نام نکنید. در مواردی که کاربران با استفاده از موبایل ثبت نام کرده اند با مشکلات عدیده ای روبرو شده اند.

  • گام اول: ابتدا صرافی عضو شوید
  • گام دوم: در صفحه ثبت نام باید اطلاعات خواسته شده را به ترتیب وارد کنید.

در کادر اول باید آدرس ایمیلی معتبر و یا شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. آدرس ایمیل یا شماره تماس شما باید در دسترس باشد. زیرا، برای تایید حساب کاربری به آن ها نیاز دارید.در کادر خالی دوم یک رمز عبور قوی برای خود انتخاب نمایید. برای انتخاب رمز عبور از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی، علائم و اعداد استفاده کنید. کلمه عبور قویتر امنیت حساب کاربری شما را بیشتر می کند.در آخر، رمز عبور خود را در قسمت بعد مجددا وارد نمایید تا از صحیح بودن آن مطمئن شوید.
حال، بر روی گزینه GET که به رنگ قرمز نمایش داده شده است، کلیک نمایید. با این کار کدی به ایمیل و یا شماره تلفن همراهی که در قسمت اول وارد کرده اید ارسال می شود. کد تایید ارسالی را در قسمت code وارد کنید و به قسمت تایید قوانین صرافی بروید. با کیک روی گزینه Service Agreement می توانید قوانین مربوط به ثبت نام در بیک ایکس را مطالعه کنید. در صورتی که، با این قوانین موافق هستید، تیک این قسمت را بزنید و در نهایت بر روی Sign Up کلیک نمایید.

تا این مرحله، ثبت نام شما تکمیل می شود. پس از این، از بخش Login می توانید با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن وارد شده و رمز عبوری که تعیین کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید.
برای کار با این صرافی و انجام هر گونه خرید و فروش ابتدا باید در صرافی ثبت نام کنید و طبق روال برای خرید و فروش باید حساب معاملاتی خود را شارژ کنید. اما این صرافی پول فیات قبول نمی کند. کاربران BKEX باید حساب کاربری خود را با استفاده ازرمز ارزها شارژ کنند. این تامین با انتقال از کیف پول دیجیتال انجام می شود. پس از ثبت نام و شارژ حساب کاربری این صرافی اکنون آماده خدمات رسانی به شما در حوزه ارزهای دیجیتال است.

مزایای صرافی BKEX

  • صرافی بیک ایکس قابلیت پشتیبانی از ارزهای رمزنگاری شده بسیاری را دارد؛ به طوری که می توان ادعا کرد این صرافی از تمام کوین و توکن های دیجیتالی محبوب و پرطرفدار پشتیبانی می کند.
  • کارمزد انجام معاملات در این صرافی به میزان قابل توجهی پایین است.
  • داشتن کیف پول نرم افزاری
  • قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در وبسایت و اپلیکیشن بیکگس ارائه می شود.
  • ارائه ابزار تحلیلی برای تحلیل روند قیمت ارزهای دیجیتال
  • داشتن مارجین تریدینگ و مبادله نقطه ای
  • ارائه اپلیکیشن تلفن همراه برای سیستم عامل های iOS و Android
  • پشتیبانی سایت و اپلیکیشن از زبان های مختلف؛ به طوری که نسخه نرم افزار آن به چندین زبان از جمله زبان انگلیسی موجود است.
  • در این صرافی درآمدزایی توسط ارجاع دوستان نیز انجام می شود.
  • قابلیت پشتیبانی از بازار OTC دارد.
  • پروسه احراز هویت ندارد؛ که این مورد برای افراد ایرانی مزیتی بزرگ محسوب می شود.

معایب صرافی BKEX

صرافی خارجی بیکگس در تعداد زیادی از کشورها پشتیبانی می شود. با این حال، برخی از کشورهای جهان خدمات این صرافی را محدود کرده اند. این محدودیت ها به دلیل ادعای کلاهبرداری و تقلب در این صرافی انجام شده است. علاوه بر این، این صرافی دارایی معایب دیگری نیز است که در ادامه آن ها را عنوان می کنیم:

  • کاربران زیادی با مشکلاتی در خصوص برداشت از حساب خود مواجه اند.
  • کیف پول سخت افزاری ارائه نکرده است.
  • از معاملات آتی پشتیبانی نمی کند.
  • اخبار مربوط به حوزه کریپتوکارنسی را انتشار نمی دهد.
  • بلاگ آموزشی ندارد.
  • قابلیت چت آنلاین با دیگر معامله گران را ندارد.
  • امکان واریز و برداشت ریالی وجود ندارد.
  • بررسی ها و رتبه بندی صرافی BKEX در اکثر انجمن های رمزارزی مثبت نیست.
  • پشتیبانی این صرافی بسیار ضعیف است و به زبان چینی انجام می شود. در صورت نیاز به پشتیبانی، باید متن سوال خود را به چینی ترجمه کنید و آن را برای پشتیبانی آنلاین این صرافی ارسال کنید که کاری زمانبر و گاها دشوار است.

کشورها و ارزهای پشتیبانی شده در BKEX

صرافی بیکگس از بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده از جمله همه کوین ها و توکن های محبوب پشتیبانی می کند.این صرافی همچنین در بازارهای تعداد زیادی از کشورهای جهان پشتیبانی می شود.اما برخی از کشورها اکنون خدمات این صرافی را به دلیل ادعای کلاهبرداری و تقلب محدود کرده اند.این نرم افزار مبادله ارزهای رمزنگاری شده نیز به چندین زبان از جمله انگلیسی موجود است.

آیا ایرانیان می توانند از بیک اکس استفاده کنند؟

در حال حاضر این صرافی هیچ محدودیتی برای افراد با هویت ایرانی ندارد و شما برای فعالیت در این صرافی نیازی به احراز هویت ندارید.نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که از صرافی برای نگه داری دارایی خود استفاده نکنید.شما باید دارایی خود را در کیف پول سخت افزاری ذخیره کنید و در موقع لزوم برای فروش یا ترید به صرافی منتقل کنید.

Current Mining در صرافی بیکگس چیست؟

این پلتفرم از دارایی های موجود در استخرهای سپرده گذاری شده توسط کاربران برای مشارکت در استخراج نقدینگی بازار استفاده می کند و در نتیجه پاداش استخراج را به دست می آورد. کاربران می توانند به صورت انعطاف پذیر انتقال یا خروج را انجام دهند و تا زمانی که کاربران واریز کنند، درآمد حاصل می شود. دارایی های منتقل شده فوراً اعتبار داده می شود و درآمدهای روزانه در روز بعد توزیع می شود.

flexible mining در صرافی بیکگس چیست؟

این پلتفرم از دارایی های کاربر سپرده شده در استخرها برای استخراج نقدینگی برای به دست آوردن درآمدهای استخراج استفاده می کند. کاربران می توانند دارایی ها را به صورت منعطف به داخل یا خارج منتقل کنند و تا زمانی که کاربران واریز کنند، کاربران می توانند درآمد کسب کنند. درآمد استخراج روز در روز بعد توزیع می شود و دارایی های بازگشایی در روز T + 1 اعتبار می شود.

ریسک ماینینگ در صرافی بیکگس چیست؟

استخر هوشمند متعلق به محصولات مالی با درآمد شناور است. درآمد کاربران ارتباط نزدیکی با درآمد واقعی استخراج دارد. APY محصولات فقط برای مرجع است. BKEX Pool تمام تلاش خود را می کند تا پروژه های سهامداری با کیفیت بالا را انتخاب کند، اما BKEX Pool تنها به عنوان یک طرف پلتفرم برای نمایش پروژه ها و ارائه خدمات دسترسی به دارایی به پروژه های سهام و خدمات توزیع درآمد به کاربران ارائه می شود. بنابراین، BKEX هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از مسائل امنیتی در پروژه های زنجیره ای را متحمل نخواهد شد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (254 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (170 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (120 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (75 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (40 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (34 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (25 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (22 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (19 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (19 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (16 نظر) لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی (16 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (14 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
دختر پشت کنکوری قصد کشتن کل خانواده را داشت
دانلود آهنگ جدید «بیا بریم کوه» از رضا ملک زاده+فیلم/ پاشو دنیا رو جمع کن بریم دریا کنار...
فال روزانه امروز جمعه 8 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه جمعه 8 تیر 1403
اولین برنامه جوکر با حضور خانم‌ها ؛ اسامی شرکت‌کنندگان +عکس/حتما از خنده تلف میشیم با اینا...
فال قهوه با نشان روز جمعه 8 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 8 تیر 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 8 تیر 1403+فیلم
فال انبیاء روزانه جمعه 8 تیر ماه 1403
زاکانی از انتخابات انصراف داد
درخواست کمک مالی از محمود احمدی نژاد در مراسم ختم مادر سردار سلیمانی و پاسخ وی
رئیس دانشکده علوم پایه تربیت مدرس در مکه مکرمه درگذشت+ بیوگرافی مرحوم رسول ملک‌فر
جشن تولد ساده و خودمونی پسر دوم المیرا شریفی مقدم با کیک توت فرنگی با حضور یک مهمان ویژه
بررسی همه راه‌های ممکن حمله بایدن و ترامپ به یکدیگر در مناظره امروز
غذا با گوشت انسان در این رستوران بین راهی جاده چالوس! جنایتی که این گونه برملا شد