آشنایی با زبان بدن مردان عاشق !

  دوشنبه، 13 تیر 1401   زمان مطالعه 8 دقیقه
آشنایی با زبان بدن مردان عاشق !
تشخیص علاقه‌ی واقعی یک مرد برای یک دختر کار دشواری است، چرا که اغلب صرف نظر از علاقه‌ی واقعی فقط به او خیره می‌شوند. اما می‌توان با بررسی زبان بدن مردان تشخیص داد که آیا یک مرد واقعا به شما علاقه‌مند است یا خیر. راه‌های زیادی برای تفسیر زبان بدن یک مرد وجود دارد و در ادامه به چند نشانه‌ای اشاره می‌کنیم که علاقه‌ی واقعی او را نشان می‌دهد.

برخلاف باور عمومی دانستن اینکه کسی عاشق شماست یا خیر ساده نیست اما پس از خواندن این مقاله کافیست چشمان خود را باز کنید و به دنبال علائمی که خواهیم گفت باشید و اگر تعداد زیادی از آنها را دیدید مطمئن باشید که آن شخص شما را دوست دارد. شما می توانید با آگاهی از زبان بدن عشق را تشخیص دهید و از نگاه و حرکات اعضای بدن افراد عاشق به زبان بدن شان پی ببرید.علاقه شدید قلبی یا همان عشق در ظاهر نشانه های بالینی شبیه بیماری وسواس اجباری دارد که از نظر آزمایشگاهی هم به آن شبیه است. عشق حالت وسواس اجباری ایجاد می کند در آن فرد عاشق دچار افکار و عادت های خاصی می شود که نمی تواند از دست آن ها خلاص شود؛ مانند دیدارهای پی در پی، تماس گرفتن مکرر با طرف مقابل خود و فکر کردن مدام به او که عملکرد مغز را با مشکل روبه رو می کند.

زبان بدن مرد عاشق

افراد عاشق دچار فعل و انفعالاتی می شوند که مغز وظیفه انتقال این حالت ها را به اندام شان برعهده دارد بنابر این بدن شان دچار تغییر و تحول می شود به طوری که ما می توانیم بر اساس این تغییرات بفهمیم که یک فرد عاشق است یا خیر. حالات چهره، تماس چشمی، صدای افراد عاشق می تواند متغیر از سایر افراد باشد و به ما در تشخیص عاشق بودن یا نبودن افراد کمک کند.مردان عاشق در تمامی موارد اولویت را با خانم ها می دانند و در موضوعات مهم به مشورت با آن ها می پردازند و همواره رفتار جنتلمن گونه با همسرشان دارند. از روی این نشانه ها می توانید پی به یک عشق واقعی ببرید و بفهمید که آیا رفتار همسرتان با شما از روی عشق است یا نوع تربیت خانوادگی.

زن و مرد

چشم های مرد عاشق

چشم ها از مهم ترین اعضای بدن هستند که عشق را می توان از آن ها دریافت کرد، اگر با نامزدتان به بیرون رفتید به چشم هایش توجه کنید، افراد عاشق هنگام رو به رو شدن با معشوق خود به او نگاهی مستقیم دارند اگر دیدید که نامزدتان چشمانش به اطراف می چرخد، این حالت می تواند نشان دهنده مردد بودن او در انتخابش باشد. مردمک چشم افراد عاشق بزرگ تر و فرد دارای چشم های شفاف تر و درشت تری می شود که حس خیس بودن یا اشک آلود بودن به او دست می دهد.

لبخند زدن مردان عاشق

اگر فردی لبخندی خشک و مصنوعی دارد بهتر است بدانید او از روی ادب کنار شماست و با به دست آوردن فرصت شما را ترک خواهد کرد ام یک فرد عاشق همواره لبخند گرم و صمیمی دارد و این افراد سعی می کنند جوری بخندند که لب شان به گوشه کشیده تر شده و دندان های آن ها همراه چشم های گردشده دیده می شود. لبخند افراد عاشق در چشم هایشان نیز نمایان می گردد و چشم های گرد شده از آثار خندیدن افراد عاشق است .شما می توانید لبخند مصنوعی را از هماهنگ نبودن ابروها با گوشه های لب در خندیدن تشخیص دهید.

نشستن مرد عاشق

فرد عاشق به سمت جلو می نشیند و تکیه گاه خود را از صندلی دور می کند تا با این روش نشستن هم به نامزد خود نزدیک تر شود و هم بتواند استرس ها و علائم ظاهری بدن خود را کنترل کند. افراد در روابط بسیار نزدیک کنار هم هم می نشینند تا بتوانند از یک بشقاب برای غذا و نوشیدنی استفاده کنند.افراد عاشق موقع نشستن از فاصله انداختن یا مانع گذاشتن بین خود و نامزدشان پرهیز می کنند و سعی می کنند هیچ چیز اضافی مانند لباس و.. بین شان نباشد. افراد عاشق هنگام نشستن و نگاه کردن به نامزدشان مشت خود را گره و کنار سر می گذارند یک حسرت و علاقه درنگاهشان موج می زند.

نحوه ی ایستادن مرد عاشق

جالب است بدانید که چگونگی ایستادن یک فرد در نزدیکی شما می تواند نشان دهد که آیا او به شما علاقه مند است یا خیر. به عنوان مثال، آیا هنگامی که شما صحبت می کنید، او به طور مداوم به سمت شما خم می شود؟در این صورت، این نشانه ای از این امر است که او به شما و آنچه که برای گفتن دارید علاقه مند است. با این حال، اگر او به عقب تکیه داده و به نظر می رسد حواسش به شما نیست، احتمالا حوصله اش سر رفته، و این نمی تواند نشانه خوبی باشد.اغلب مردها زمانیکه با زنی که دوستشان دارند صحبت می کنند شانه هایشان به طور ناخودآگاه انعطاف پذیر به نظر می رسد.او خود را طوری قرار می دهد که شما در مقابل و در مرکز او قراربگیرید تا او بتواند براحتی روی شما تمرکز داشته باشد.

دستان و پاهای مرد عاشق

دست های عرق کرده و بازی کردن با وسایل دم دست خود و استقبال با دستانی باز از نشانه های عاشق شدن مردهاست. آمدن نامزدتان با دستانی باز به استقبال شما نشان دهنده علاقه به ایجاد صمیمیت و استقبال با دستانی بسته نشان دهنده وارد نشدن به حریم شخصی است. اگر مردی علاقه مند به همسرش باشد در راه رفتن او را راهنمایی کند و هنگام ورود به محل خاصی بعد از خانم حرکت می کند و رفتارهایی مانند در باز کردن برای خانم و صندلی کشیدن به جلو برای اورا انجام می دهد. موقعیت و حالتی که فرد در مواقع خاصی از خود بروز می کند نشان دهنده میزان صمیمیت و علاقه او به نامزدش است.

سینه و شانه های مرد عاشق

مردان عاشق در گفت و گو با نامزدشان شانه های خود را به طور غیرارادی به سمت جلو خم می کنند که این کار نشانه توجه کامل همسرتان به شماست و نشان می دهد که شما در مرکز توجه و تمرکز او قرار دارید.از ویژگی های مردان عاشق این است که آن ها هنگامی که با همسرشان در حال قدم زدن هستند سینه شان را به جلو داده که این معمولا هم تنفس های عمیق و بلند مدت می کشند یا تپش قلب ناشی از هیجان را کنترل می کنند.

خودنمایی کردن مرد عاشق

اگر او در مقابل شما خودنمایی می کند، مطمئناً به شما علاقه مند است. در شوخی زیاده روی می کند، سعی می کند کارهای بامزه انجام دهد، سر به سر اطرافیان می گذارد و در کل کاری می کند که نگاه ها را به سوی خودش جلب کند. شما این کارها را هرچه می خواهید می توانید صدا کنید، اما باید بدانید او این نمایش ها را برای شما انجام می دهد.

رفتار مرد عاشق با موهایش در مقابل معشوق

اولین کاری که مرد عاشق یا پسر عاشق در مقابل معشوقش معمولا انجام می دهد این است که موهای خود را مرتب می کند. آینه ای گیر می آورد و خودش را توی آن نگاه می اندازد و دستی به سر و کله اش می کشد که مبادا موهایش سیخ سیخی باشد و آن دخترک معشوق او را کم انگارد!گاهی پسر ها برای تخلیه تنش عشق خود، این کار را می کنند.به هر حال اگر دیدی پسری دست به موهایش می کشد یا حدس می زند معشوق در حوالی اوست و یا واقعا او را دیده است.

ابروهای مرد عاشق

وقتی پسری عاشق شما است و یا مردی به شما علاقه دارد، موقع صحبت کردن شش دانگ حواسش به شما است. شما گاهی متوجه می شوید که او ابرویش را بالا می اندازد!بالا انداختن یا بالابردن ابرو توسط یک پسر عاشق شما بدین معنی است که

  • از صحبت تان خوشش آمده
  • برایش موضوع گفتگو جالب است
  • کلا از شما خوشش آمده

وقتی که پسری ابرویش را در مقابل شما بالا برد کافی است لبخند بزنید. این دقیقا همان چیزی است که او را دلداده تر به شما می کند.

نفس کشیدن مرد عاشق

نفس عمیق! خب مردان هم آدم هستند و برای زنده ماندن نیاز به نفس کشیدن دارند درست است!؟اما مردی که در مقابل شما و یا حوالی شما است و نفس عمیق می کشد، به این دلیل این کار را ناخودآگاه انجام می دهد که سینه هایش باز تر و نشان داده شود، و پایین تنه اش باریک تر مشاهده شود. او احساس می کند که اینگونه زیباتر و دوست داشتنی تر و مناسب تر و متناسب تر جلوه می کند. با این روش می خواهد مخ شما را به کار گیرد! و عاشق تان کند. پس مراقب باشید که زبان بدن او دقیقا چگونه است

زبان بدن افراد عاشق در اجتماع

مردها غالبا دوست دارند نامزدشان در سمت چپ شان قرار گیرد و فاصله راه رفتن مرد از خانم اندازه یک کف پا بیش تر باشد. افراد عاشق در راه رفتن بدن خود را به معشوق نزدیک تر می کنند و با کج کردن سر به سمت نامزدش سعی می کنند ارتباط چشمی با او برقرار کنند. افراد عاشق بیش تر اوقات به یک نقطه مات و خیره می نگرند و از شنیدن صدای بیرون و خارجی اجتناب می کنند. سر فرد عاشق به یک طرف متمایل است و هنگام شنیدن هم لبخند کوچکی بر لب دارد و با حرکات سربه همراهی معشوق خود می پردازد.


  دیدگاه ها
فرحنازخلیل طهماسبی
2 سال پیش

الهی آمین.🤲خدایالطفاازبین بهترینهابهترینشوبهمون بده.
فرحنازخلیل طهماسبی
2 سال پیش

الهی آمین.🤲
بازدیدکننده
2 سال پیش

خدا به همه خانم ها قسمت کنه مرد عاشق خوب چیزیه 🤩😘
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (201 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (149 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (106 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (95 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (68 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (57 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (32 نظر) ژست‌های سیدمحمد خاتمی با بازیگران در سینما؛ از تعظیم در برابر مهتاب کرامتی تا پُفیلا خوردن در حال تماشای فیلم+عکس/ همراهی همسر سیدحسن خمینی و سام درخشانی با رئیس‌جمهور سابق (31 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (30 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (27 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (25 نظر) نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌هایی که حیوان خانگی دارند+عکس/ از گربه محمدرضا گلزار و نفیسه روشن تا سگ پاکوتاه بهرام رادان و بهاره افشاری (24 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (24 نظر)
منتخب روز   
طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....