آشنایی با ارز دیجیتال کوین 98 (Coin98)

  دوشنبه، 18 مرداد 1400   زمان مطالعه 11 دقیقه
آشنایی با ارز دیجیتال کوین 98 (Coin98)
کوین ۹۸ یکی از رمزارزهای دیجیتالی با نماد اختصاری C98 و از محصولات پروژه DeFi می‌باشد؛ پروژه Coin98 به کاربران خود این امکان را میدهد تا به مبادل های میان زنجیره‌ای (cross-chain swaps)، ییلد فارمینگ (yield farming) و استیکینگ یا سپرده گذاری درون شبکه بپردازند. در ادامه مطلب بیشتر با این ارز دیجیتال آشنا میشوید . با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی یکی از رمز ارز ها با نام کوین 98 بپردازیم. رمز ارز C98 توکن بومی پلتفرم Coin98 می باشد. Coin98 یک راه حل DeFi است که به کاربران امکان می دهد به مبادله های میان زنجیره ای، استیکینگ و Yeild Farming دسترسی داشته باشند. شما می توانید با خواندن این مقاله اطلاعات کافی در ارتباط با پلتفرم Coin98 و توکن آن یعنی C98 به دست آورید. لازم به ذکر است که می توانید با کیف پول های پشتیبان کننده این ارز دیجیتال، نحوه خرید و فروش آن آشنا شوید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ارز دیجیتال Coin98 چیست؟

کوین 98 پروتکلی است که با هدف ایجاد اکوسیستمی برای محصولات دیفای و دسترسی آسان تر برای کابران این حوزه روی کار آمده است. پروژه هایی همچون صرافی های غیرمتمرکز، پروتکل های وام دهی، بازی های بلاکچین محور، پروژه های On-chain و … بر بستر این پروتکل فعالیت می کنند. علاوه بر این در پروژه ارز دیجیتال Coin98 پروژه های چند بلاکچینی نیز امکان فعالیت دارند. پروژه ارز دیجیتال کوین 98 در تلاش است به عنوان یکی از برجسته ترین و راحت ترین پروتکل ها به کاربران حوزه دیفای این امکان را بدهد که بدون نیاز به داشتن اطلاعات عمیق در حوزه بلاکچین، به فعالیت در این زمینه بپردازند.

بررسی تاریخچه و بنیانگذاران ارز کوین 98 (Coin98)

ایده کوین 98 از اوایل سال 2020 شکل گرفت. اعضای تیم کوین 98 ویتنامی می باشند. اکثر آنها سالها تجربه تولید محصولات رمزنگاری را داشته اند. بنیانگذاران کوین 98 افرادی با نام های Thanh Le و Vinh The Nguyen می باشند. Thanhan Le علاوه بر کار در کوین 98، مشاور پروژه های رمزنگاری در داخل و خارج ویتنام است.Vinh The Nguyen یکی از بنیانگذاران فنی است و در مورد توسعه محصول کوین 98 پاسخگو است.

معرفی ویژگی های کوین 98 (Coin98)

اگرچه سایر پروژه های DeFi نقدینگی بین زنجیره ای را ارائه می دهند، اما اغلب آنها به تعداد کمی از زنجیره ها محدود می شوند. با این حال، کوین 98 از بیش از 20 بلاکچین حمایت می کند. همچنین با استفاده از Space Gate امکان تعویض و انتقال از طریق شبکه های مختلف را فراهم می کند. این پلتفرم در حال حاضر چندین به روزرسانی دریافت کرده است و در آینده پیشرفت های بیشتری خواهد داشت.

دستیابی به بسیاری از بلاکچین های مختلف بدون مشارکت استراتژیک غیرممکن است.ارز کوین 98 در ظرفیت های مختلف با پلی گان، پنکیک سواپ، ترا، الراند، آوالانچ، فانتوم و پروتکل بند همکاری می کند. با ادغام AMMهای بیشتر برای نقدینگی، کوین 98 می تواند اکوسیستم کلی خود را ارتقا داده و توجه بیشتری را به پروژه های DeFi در سایر بلاکچین ها جلب کند.

کوین 98

اجزای اصلی پروژه ارز دیجیتال Coin98

کوین 98 امکان فعالیت های چند زنجیره ای را فراهم می نماید. همچنین خود را به عنوان یکی از آسان ترین پروتکل های DeFi معرفی می نماید که کاربران برای پیوستن به آنها نیازی به دانش عمیق بلاکچین ندارند. در نقشه راه کوین 98، برنامه هایی برای راه اندازی یک سیستم تجزیه و تحلیل بلاکچین و یک بازار NFT در نظر گرفته شده است. اکوسیستم کوین 98 شامل موارد زیر می باشد:

صرافی Coin98

یکی از مهم ترین و به اصطلاح گل سر سبد ویژگی های این پروژه صرافی کوین 98 است. تیم ارز دیجیتال کوین 98 در نظر دارد که به عنوان یک تأمین کننده نقدینگی چند زنجیره ای، از دارایی های مختلفی که بر بستر بلاکچین های مختلفی همچون اتریوم، شبکه هوشمند بایننس، سولانا و ترون قرار دارند، پشتیبانی کند. پروژه ارز دیجیتال Coin98 با راه اندازی این صرافی در تلاش است که راحت ترین و بی دردسرترین تجربیات را در اختیار کاربران حوزه دیفای قرار دهد. در حال حاضر این صرافی امکان سواپ در یک شبکه را فراهم نموده است و در تلاش است که در مراحل بعدی توسعه ، امکانات مورد نظر خود را به طور کامل اجرایی کند.همچنین این پروژه با هدف برطرف کردن تمامی نیازهای کاربران هنگام استفاده از این صرافی، خدمات دیگری را نیز ارائه داده است که جزئیات آنها را می توانید در ادامه ببینید:

کیف پول Coin98

کیف پول کوین 98 یک کیف پول ارز دیجیتال چند زنجیره ای است که امکان نگهداری، انتقال و مدیریت دارایی های رمزارزی در شبکه های مختلف را به کاربران خود ارائه کرده است. این کیف پول از بیش از 20 شبکه همچون شبکه های اتریوم، شبکه هوشمند بایننس، سولانا، پلی گان، اولانچ، ترا، اتریوم کلاسیک و … پشتیبانی می کند. برای استفاده از خدمات این کیف پول می توانید بسته به نوع سیستم عامل مصرفی خود، از یکی از روش های زیر استفاده نمایید:

کیف پول کوین 98 نسخه اندروید: android.coin98.app یا apk.coin98.app

کیف پول کوین 98 نسخه آیفون: ios.coin98.app یا testflight.coin98.app

کیف پول کوین 98 افزونه کروم: extension.coin98.app یا chrome.coin98.app

کیف پول کوین 98 نسخه وب: wallet.coin98.com

پورتفولیو یا سبد سهام کوین 98

دومین محصول تیم ارز دیجیتال Coin98 در این زمینه، پورتفولیوی کوین 98 است. این محصول به کاربران کمک می کند که بتوانند به راحتی و با وجود امکان دسترسی به چندین بلاکچین، دارایی های رمزارزی خود در شبکه های مختلف را بدون نیاز به کلیدهای خصوصی مختلف مدیریت نمایند.نسخه 1 پورتفولیوی Coin98 در حال حاضر از شبکه هایی همچون اتریوم، شبکه هوشمند بایننس، HECO، اولانچ، ترون، توموچین، Near، پولکادات، کوزاما و Celo پشتیبانی می کند.

لیست دیگر محصولات در حال توسعه تیم ارز دیجیتال Coin98

  • برگزاری IDO یا عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز:این محصول در نظر دارد که فروش عرضه اولیه پروژه های خلاقانه رمزارزی و جمع آوری سرمایه را از طریق این پلتفرم صورت دهد.
  • مارکت کوین 98:بستری برای ارائه اطلاعات درون زنجیری (on-chain) مربوط به بلاکچین های مختلف
  • سیستم های وام دهی در کوین 98:فراهم آوردن امکانات وام دهی و وام گیری برای کاربران
  • امکانات استیکینگ در کوین 98:فراهم آوردن امکانات کسب درآمد از استیکینگ ارزهای دیجیتال مختلف
  • معاملات آتی در کوین 98:فراهم بودن امکان معاملات مارجین، فیوچرز، آپشن و …

سرمایه گذاران ارز دیجیتال کوین 98

پروژه ارز دیجیتال کوین 98 توانست چیزی حدود 1.25 میلیون دلار سرمایه جمع آوری نماید. در ادامه لیستی از سرمایه گذاران این پروژه آورده شده است:

  • Hashed: یک صندوق سرمایه گذاری تازه تأسیس جهانی است که از پروژه های پیشگام در حوزه بلاکچین و رمزارزها حمایت می کند. تیم این پروژه از افراد با استعداد اهل سیلیکون ولی (Silicon Valley) تشکیل شده است.
  • ParaFi Capital: پروژه ParaFi Capital یکی دیگر از شرکت های سرمایه گذاری است که تمرکز اصلی اش بر پروژه های بلاکچین محور و پروژه هایی است که در سیستم های مالی غیرمتمرکز فعالیت دارند.
  • Spartan group: گروه اسپارتان یکی از شرکت های آسیایی پیشرو در زمینه مشاوره در حوزه بلاکچین و مدیریت دارایی است که توسط فارغ التحصیلان سابق گلدمن ساکس تأسیس شده است. Spartan Capital خدمات مشاوره ای برای پروژه های برجسته بلاکچینی مانند Blockfolio ،Dapper و Solana را در رزومه خود دارد.
  • Multicoin Capital: این شرکت نیز یکی از شرکت های سرمایه گذار در رمزارزها، توکن ها و شرکت های بلاکچینی است و سرمایه گذاری های بسیاری را مدیریت می کند.

توکن ارز دیجیتال Coin98 (کوین 98)

توکن اختصاصی پروژه ارزدیجیتال کوین 98، توکن C98 نام دارد. این توکن بر بستر شبکه های اتریوم، شبکه هوشمند بایننس و سولانا و بر اساس استانداردهای ERC20 ،BEP20 و SPL ایجاد شده است. توکن C98 به عنوان یک توکن حاکمیتی و کاربردی در شبکه ارز دیجیتال Coin98 عمل می کند.

چه تعداد توکن C98 در گردش وجود دارد؟

C98، توکن موجود در شبکه Coin98، یک توکن سودمند یا حاکمیت است. عرضه در گردش 185،000،000 است که برابر با کل عرضه می باشد. حداکثر عرضه C98 1,000,000,000 است. تخصیص توکن به شرح زیر است:

  • 21٪ رشد اکوسیستم
  • 20٪ توسعه جامعه
  • 20٪ تیم
  • 15٪ فروش استراتژیک
  • 12٪ خزانه
  • 5٪ seed sale
  • 5٪ فروش Binance Launchpad
  • 2٪ مشاوران.

موارد استفاده از توکن Coin98

  • کارمزد تراکنش ها: در صرافی کوین 98 برای تمامی تراکنش ها، کابران ملزم به پرداخت کارمزد هستند که امکان پرداخت با توکن C98 و تخفیف بیشتر فراهم شده است.
  • توسعه محصول: بخشی از درآمدهای حاصل از کارمزدها برای توسعه محصولات و رشد اکوسیستم استفاده می شود.
  • ایجاد انگیزه جهت استیک دارایی: بخش دیگری از کارمزدها به تأمین کنندگان نقدینگی این توکن پرداخت می شود.
  • حاکمیت: کاربران پروژه ارز دیجیتال Coin98 می توانند با استیک توکن C98 حق رأی کسب کنند و در پروسه تغییرات پروژه اظهار نظر نمایند.
  • بهره مندی از امکانات ویژه: افراد دارنده توکن C98 به نسبت دیگر افراد از امکانات و مزایای ویژه تری در این پروژه برخوردار هستند.

خرید ارز دیجیتال کوین 98 (C98)

برای خرید ارز دیجیتال کوین 98 همانند خرید سایر ارزهای دیجیتال می توانید از صرافی ها استفاده نمایید. برای این کار نیاز است تا در ابتدا در یک صرافی ثبت نام نموده و سپس به انجام خرید بپردازید. افراد می توانند از صرافی های داخلی و آنلاین خارجی که از این رمز ارز پشتیبانی می کنند، به منظور خرید استفاده نمایند. در ادامه مطالب شما می توانید با صرافی های آنلاین خارجی که از این رمز ارز پشتیبانی می کنند، آشنا شوید.

  • صرافی Binance
  • صرافی Gate.Io
  • صرافی Pionex
  • صرافی AOFEX
  • صرافی MEXC

فروش ارز دیجیتال کوین 98 (C98)

برای فروش ارز دیجیتال کوین 98 همانند خرید آن می توانید از صرافی هایی که از این رمز ارز پشتیبانی می کنند، استفاده نمایید. برای فروش نیز شما باید در صرافی ثبت نام نمایید. در صورتی که از قبل ثبت نام کرده اید، نیاز به ثبت نام مجدد نمی باشد. توجه نمایید که یک صرافی معتبر را برای خرید و فروش رمز ارز خود انتخاب کنید. انتخاب یک صرافی معتبر می تواند شما را در روند سرمایه گذاری کمک نماید. همچنین می توانید با خیال راحت و آسوده به سرمایه گذاری در بستر ارزهای دیجیتال بپردازید.

کیف پول های ارز دیجیتال Coin98

با توجه به اینکه توکن این شبکه بر بستر 3 بلاکچین اتریوم، شبکه هوشمند بایننس و سولانا قرار دارد، یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری توکن C98، استفاده از کیف پول چندبلاکچینی کوین 98 است. این کیف پول برای کاربران خود امکان نگهداری، انتقال و مدیریت دارایی های رمزارزی در شبکه های مختلف را فراهم کرده است.

قیمت ارز دیجیتال Coin98

ارز دیجیتال کوین 98 به تازگی به بازار عرضه شده است و اطلاعات قیمتی زیاد و بلندمدتی از این ارز دیجیتال در دسترس نیست. اما نکته ای که می توان در نمودار قیمت ارز دیجیتال Coin98 مشاهده کرد، رشد قیمتی بسیار زیاد، بعد از اضافه شدن امکان معاملاتی این ارز در صرافی های مختلف است. معمولاً بعد از اینکه توکن های جدید به یکی از صرافی های بزرگ اضافه می شود، شاهد رشد قیمتی بسیار زیادی خواهند بود که توکن C98 نیز از این امر مستثنی نبوده است. بعد از اضافه شدن امکان معاملات این توکن به صرافی بایننس، قیمت توکن C98 رشد بسیار زیادی را تجربه کرد و قیمت ارز دیجیتال کوین 98 از کمتر از یک دلار به قیمت 8.69 دلار رسید و توانست رکورد تاریخی قیمت جدیدی را از خود به جای بگذارد. مدتی بعد از آن قیمت ارز دیجیتال Coin98 وارد روند اصلاحی شد و تا چیزی حدود 1 دلار ریزش داشت. بعد از آن قیمت توکن C98 در محدوده قیمتی بین 1.01 تا 1.5 دلار دارای نوسان بوده است.

قیمت ارز دیجیتال Coin98
قیمت ارز دیجیتال Coin98

آیا قیمت Coin98 (C98) می تواند به یک دلار برسد؟

همواره به خطر داشته باشید که پیش بینی قیمت هیچ کدام از رمز ارزها به طور قطع امکان پذیر نمی باشد و عوامل مختلفی روی تغییر قیمت آلت کوین ها اثر داشته که مهم ترین فاکتور قیمت بیت کوین است، با این حال قیمت این توکن بعد از لیست شدن در صرافی بایننس به ۰.۰۷۵ دلار رسید و رشد خوبی را تجربه کرد، اما در حال حاضر نمی توان قیمت توکن C98 را برای رشد یا افت خاصی پیش بینی کرد زیرا عوامل مختلفی از جمله عرضه در گردش و سود بازار در رشد قیمت آن دخیل هستند.

آینده ارز دیجیتال کوین 98 (C98) چگونه است؟

از جمله مواردی که می تواند در آینده ارزهای دیجیتال تاثیرگذار باشد، اهداف آنها می باشد. سهولت ارتباط بین بلاکچین های مختلف یکی از اهدافی می باشد که پروژه کوین 98 داراست. بنابراین می توان نتیجه گرفت که اگر این اکوسیستم در راستای اهداف خود حرکت نماید، می تواند آینده خوبی را رقم بزند.از دیگر مواردی که می تواند در آینده این رمز ارز تاثیرگذار باشد، ویژگی های آن می باشد. پشتیبانی از تعداد بالای بلاکچین از ویژگی های منحصر به فرد کوین 98 است.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (443 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (271 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (243 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (203 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (173 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (149 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (147 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (93 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (83 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (80 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (80 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (72 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
شوهر؛ مظنون اصلی زن جوان : دخترم هراسان به من زنگ زد و گفت مادرش کشته شده است...
(عکس) تولد همسر جوان و باکلاس احمدرضا عابدزاده، عقاب آسیا، در کنار دختر و دامادشان/ چه رستوران شیکی!👌
استایل کژوال و خوشرنگ سردار آزمون در جشن تولد 1 سالگی دخترش، نوا/ وااای چه بادکنک آرایی شیک و درجه یکی👌
(عکس) سند رد صلاحیت استاد شهید مرتضی مطهری برای تدریس در دانشگاه تهران توسط ساواک
عکس معروف رضا شاه با لباس نظامی،کلا مستبد بودنش همه جا مشخصه/نگاهی به خانه ای که محمدرضا شاه در آن به دنیا آمده + ویدئو+ عکس
حقایق گفته نشده از زینب پاشا شیرزن تبریزی دوران قاجار +عکس/ درس بزرگ او برای محتکران غلات
(تصاویر) جذاب‌ترین بازیگران ایرانی و خارجی در نوجوانی چه شکلی بودن؟/ از هدیه تهرانی و پارسا پیروزفر ایرانی تا آنجلینا جولی و جانی دپ هالیوودی
(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
اولین تیزر طوفانی فصل 3 جوکر 2 با اجرای احسان علیخانی و آقایان/ ببین کیا هستن از هیتلر و حمید لولایی تا امین زندگانی و شاهرخ استخری😂
(ویدئو) انواع پرسش و پاسخ شفاهی در مدرسه/ فقط جاااان گفتن رضا نیکخواه/ مدیری دیگه ادامه نداد😂😂😂
(ویدئو) لحظات جالب ریختن شاخ های گوزن ها را ببینید
پذیرش بدون آزمون دانشجو در 6 رشتۀ دانشگاه شهید بهشتی ویژۀ استعدادهای درخشان
عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان از دید رئیس دانشگاه امیرکبیر
یادی کنیم از چیدمان ایرانی‌پسند و شیک میز غذای مرحوم زهره حمیدی بعد از بهبود حالش و در آخرین دورهمی با دوستانش
ویدیو/ از «گاندی» تا «پطروس کبیر» اطلاعات مدرسۀ مهران غفوریان/ فقط خنده‌های جواد رضویان به جریان دهقان فداکار
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس