آشنایی با ارز دیجیتال گیت توکن GateToken

  شنبه، 05 تیر 1400   زمان مطالعه 6 دقیقه
آشنایی با ارز دیجیتال گیت توکن  GateToken
ارز دیجیتال گیت چین از جدیدترین رمزارزهای بازار است که محبوبیت زیادی دارد. در ادامه به اطلاعات، قیمت و دیگر جزئیات مربوط به این رمزارز خواهیم پرداخت.

گیت چین (GateChain) بلاکچین نسل جدیدی است که سعی دارد مشکلات پیچیده شبکه های بلاکچینی را بدون به خطر انداختن جنبه های غیرمتمرکز بودن و سایر قابلیت های آنها، حل کند. اکوسیستم گیت چین متشکل از شبکه اصلی گیت چین، صرافی غیرمتمرکز (DEX) گیت چین، ارز دیجیتال گیت توکن (GT)، کیف پول و موارد دیگر است. در واقع، هدف گیت چین تشکیل یک اکوسیستم غیرمتمرکز در سطح سازمانی است که بتواند دارایی های دیجیتال را به طور مؤثر و ایمن ذخیره، صادر و مبادله کند. ارز دیجیتال گیت چین توکن اختصاصی صرافی Gate.io می باشد که در حال حاضر بر روی بلاکچین اتریوم فعال است. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در مورد پروژه گیت چین، بهترین صرافی ها برای خرید و فروش گیت توکن، نحوه خرید ارز دیجیتال GateToken و … هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

گیت چین (GateChain) چیست؟

گیت چین (GateChain) یک بلاکچین عمومی نسل جدید است که به دنبال ایمنی دارایی های بلاکچین و تبادل غیرمتمرکز است. تیم گیت چین به منظور تضمین امنیت دارایی های مبتنی بر بلاکچین، حتی پس از نشت یا تخریب کلیدهای خصوصی، قابلیت های جدید حساب امن درون زنجیره ای (Onchain-safety-account) و بازیابی قابل تنظیم با تأخیر زمانی (Customizable-time-delay-recovery) را طراحی کرده است.

ویژگی های اصلی اکوسیستم GateChain را می.توان به شرح زیر ذکر کرد:

  • انتقال / پرداخت: با استفاده از کیف پول یا برنامه های مشتری مدار، کاربران می توانند GateTokens GT و همچنین دارایی های زنجیره ای را ارسال و دریافت کنند.
  • انتشار دارایی: کاربران می.توانند نشانه های شخصی خود را برای دیجیتال سازی و مدیریت دارایی های خود صادر کنند.
  • چند امضایی: افراد مختلفی می توانند مالکیت یک حساب را به اشتراک بگذارند و مدیریت آن را متناسب با خواسته های شرکتی و خانوادگی تنظیم کنند.
  • ذخیره امن دارایی: با داشتن یک حساب منحصر به فرد و یک مکانیزم پاکسازی، یک حساب با توابع لغو / پاکسازی و مقابله با معاملات غیر عادی را ایجاد می کند که می تواند 100٪ امن باشد.
  • مکانیسم اجماع PoS :GT به عنوان انگیزه ای پایدار برای کاربران شرکت کننده در شرط بندی محسوب می شود. این مکانیسم از سلامت و ثبات اساسی اکوسیستم اطمینان حاصل می کند.

توکن گیت GT

گیت توکن (GT) واحد پول بومی اکوسیستم GateChain است. از این ارز دیجیتال برای پرداخت هزینه تراکنش در شبکه GateChain استفاده می شود. از طرفی به عنوان پاداش سهام PoS که یکی از الگوریتم های اجماع است، نیز عمل می کند. این برای عملکردهای GateChain ضروری است.

بنابراین با توجه به نوع الگوریتم اجماع این توکن، میتوانید از استیک و سهام گذاری نیز استفاده کنید و مانند بایننس کوین که قابلیت استیکینگ دارد، آن را استیک کرده و از سود خود بهره مند شوید.

ارز دیجیتال GateToken چیست؟

ارز دیجیتال گیت چین یا گیت توکن رمزارزی است که با نماد GT در بازار ارزهای دیجیتال شناسایی می شود. ارز دیجیتال گیت توکن واحد پول بومی اکوسیستم ارز دیجیتال گیت چین است و از آن برای پرداخت هزینه تراکنش ها در شبکه ارز دیجیتال گیت چین استفاده می شود.

از سوی دیگر توکن گیت چین به عنوان پاداش سهام PoS که یکی از الگوریتم های اجماع است نیز عمل می کند. این برای عملکرد پلتفرم و ارز دیجیتال گیت چین ضروری است.

ارز دیجیتال GateChain بر اساس استاندارد ERC 20 در پلتفرم محبوب اتریوم ساخته شده است. ارز دیجیتال GateChain نسل جدیدی از بلاکچین های عمومی است که بر ایمنی دارایی های زنجیره ای و تجارت غیرمتمرکز دیفای تمرکز دارد.

ارز دیجیتال GateToken

اپلیکیشن ارز دیجیتال گیت توکن (GT)

GateChain دو نوع حساب ارائه می دهد. این دو نوع شامل یک حساب عادی و یک حساب Vault این دو نوع را تشکیل می دهند. این حساب ها به کاربران امکان می دهد بدون هیچ گونه نگرانی در زمینه ایمنی، به طور یکپارچه درمسیر دیجیتال حرکت کنند.

حساب های عادی می توانند فوراً پرداخت شده و معاملات غیرقابل برگشت هستند. همانند عملکرد آدرس بیت کوین، کلیدهای خصوصی قابل بازیابی نیستند. هرچند حساب Vault ، نوآوری های GateChain ، دارای معاملات قابل لغو و بازیابی کلید خصوصی است. با ترکیب هر دو نوع حساب، GateChain امنیت کامل را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

ارز دیجیتال گیت توکن (GT) را از کجا و چگونه خریداری کنیم؟

در حال حاضر، بیشترین معاملات ارز دیجیتال GateToken توسط صرافی Gate.io پردازش می شود. این توکن در صرافی های شناخته شده دیگری مانند هوبی گلوبال (Huobi Global) و بیتفینکس (Bitfinex) نیز لیست شده است و شما می توانید در این صرافی ها به خرید و فروش توکن GT بپردازید.

همان طور که می دانید، خرید همه ارزهای دیجیتال با ارز فیات امکان پذیر نیست. گیت توکن نیز چنین شرایطی دارد. برای حل این مشکل، شما می توانید در ابتدا بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC) و سایر ارزهای دیجیتال بزرگ را از صرافی ها خریداری کنید و سپس، با انتقال به صرافی های پشتیبانی کننده از گیت توکن، آنها را با توکن GT مبادله نمایید.

گیت توکن (GT) را کجا ذخیره کنیم؟

گیت توکن کیف پول نرم افزاری مخصوص خود را دارد که در حال حاضر، نسخه ویندوز و مک آن در وب سایت رسمی GateChain، برای دانلود در دسترس است و به شما این امکان را می دهد که توکن های GT را در رایانه خود ذخیره کنید.

اگر به دنبال حداکثر امنیت برای محافظت از دارایی های خود هستید، می توانید توکن های گیت خود را در کیف پول های سخت افزاری مانند ترزور (TREZOR) یا لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) ذخیره کنید.

در صورتی هم که تمایلی به خرید کیف پول سخت افزاری نداشته باشید، کیف پول های مبتنی بر موبایل مانند اتمیک (Atomic)، جکس (Jaxx) یا کوینومی (Coinomi) می توانند با قابلیت های امنیتی قابل قبول خود، گزینه های مناسبی برای ذخیره توکن های GT (جی تی توکن) شما باشند.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال GateToken

گیت توکن در ابتدای عرضه خود در آگوست سال ۲۰۱۹ میلادی، با قیمت ۰٫۸۷ دلار معامله می شد. این ارز دیجیتال در اوایل راه اندازی مورد استقبال چندانی قرار نگرفت و قیمت ارز دیجیتال GateToken یک روند تقریباً خنثی را در پیش گرفت.

نمودار قیمت گیت توکن (GT) از ابتدا تاکنون
نمودار قیمت گیت توکن (GT) از ابتدا تاکنون
تا اینکه در فوریه سال ۲۰۲۱ میلادی و همزمان با شروع بازار صعودی ارزهای دیجیتال، قیمت گیت توکن نیز وارد یک چرخه گاوی شد و در تاریخ ۱۲ می، توانست بالاترین قیمت تاریخی خود را در ۱۳٫۰۹ دلار ثبت کند.

پیش بینی قیمت رمز ارز گیت چین

قیمت انواع دارایی های دیجیتال به عوامل متعددی بستگی دارد و در نتیجه این مهم پیش بینی قیمت رمز ارز گیت چین نیز نیاز به بررسی و تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال دارد. برای بازه های زمانی بلند مدت البته فاندامنتال روش بهتری است.

پایگاه اینترنتی دیجیتال کوین پرایس به عنوان یکی از مراجع معتبر قیمت گذاری، قیمت رمز ارز گیت چین را در سالیان آتی اینگونه برآورد کرده است.

  • پایان 2022 : 8.9 دلار
  • پایان 2025 : 16.1 دلار
  • پایان 2026 : 21 دلار
  • پایان 2028 : 26 دلار

گیت توکن (GT) از کدام الگوریتم هشینگ استفاده می کند؟

گیت توکن از الگوریتم هشینگ اتریوم (ETH)، یعنی الگوریتم Ethash استفاده می کند.

سایر رمزارزهایی که از این الگوریتم استفاده می کنند عبارتند از: چین لینک (Chainlink)، پالی گان (Polygon)، بایننس یواس دی (Binance USD)، دی رپ (DREP)، تتا (THETA)، دای (Dai)، آوه (Aave)، میکر (Maker)، توکن اف تی ایکس (FTX Token)، کوین کریپتودات کام (Crypto.com Coin)، توکن هوبی (Huobi Token)، پنکیک سواپ (PancakeSwap)، پاندی ایکس (Pundi X) و چیلیز (Chiliz).


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (193 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (84 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (57 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (56 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (36 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (34 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (26 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (24 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (22 نظر) خلاقیت خنده دار بَقال اهوازی برای فرار از گرما حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (12 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) دختر شهید سید ابراهیم رئیسی: پدرم تمایل نداشت سوادش را در چشم مردم فرو کند (11 نظر) مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به همسر رهبری: تو چرا ساکتی، آه و ناله کن، چون تو همه ‌اش احساس راحتی می‌ کنی سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
رهبر معظم انقلاب خطاب به پسرانشان: اگر می‌خواهید داخل اقتصاد شوید، شناسنامه‌تان را عوض کنید، لقب خامنه‌ای را بردارید
مردی که بعد از 19 سال پی به مَرد بودن زنش برد
ثروت نجومی هانده ارچل بازیگر محبوب ترکیه ای/خانم بازیگر اهل کار خیر هم هستن + عکس
(عکس) مانتو بلوچی و شلوار طلاکوب سحر دولتشاهی، همسر همایون شجریان، در کنار پژمان جمشیدی/ چقدر اصیل و زیباست
(ویدئو) صید ماهی غول پیکر از دریای خزر توسط ماهیگران ترکمنستانی
دختری که توانست دل ناصرالدین شاه را بدزدد/توصیف زیبایی شاه از دختر دلربا ++عکس
ابتکار خلاقانه مسعود پزشکیان با پوشش متفاوت در مراسم تنفیذ+عکس/ حماسه آفرینی در دانلود ورژن جدید...
مادری که در قبر زایمان کرد
لحظه به لحظه با مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در حسینیه بیت رهبری
گزارش تصویری از حضور چهره های شناخته‌شده سینما و ورزش در مراسم ختم سعید راد/ از چهره متفاوت استاد پرستویی و علی پروین تا امین حیایی،مهراوه شریفی‌نیا و نفس بازغی
لوازم آشپزخانه سفید یا سیلور؛ کدام انتخاب بهتری است؟
چرا ترامپ از کاملا هریس می‌ترسد؟
یادی کنیم از فن کمر مازندرانی بهروز فریبا، خواهرزاده محسن تنابنده در سریال "پایتخت"، که روی رحمت پیاده کرد/ یه فن زد در حد المپیک پاریس و رحمتو ناکار کرد 🤣
شیائومی از خودروی 1500 اسب‌بخاری خود رونمایی کرد
(عکس) کد مورس همستر 7 مرداد+ آموزش دریافت یک میلیون سکه رایگان در برنامه فقط تا ساعت 22 امشب
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌