آشنایی با ارز دیجیتال دوژکوین Dogecoin

  دوشنبه، 26 خرداد 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
آشنایی با ارز دیجیتال دوژکوین Dogecoin
دوژکوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز در حال رشد و شبیه به بیت کوین است که بسیار امن،فوری و کاملا خصوصی قابل استفاده است. شما می توانید از آن برای خرید کالاها و خدمات یا تغییر به ارزهای دیگر (دیگر ارزهای دیجیتال یا ارزهای سنتی مانند دلار یا یورو) استفاده کنید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، اغلب مردم اگر تنها یک ارز رمزنگاری را بشناسند، آن ارز بیت کوین خواهد بود اما در این نوشته قصد داریم از ارز رمزنگاری دیگری به نام دوج کوین یا دوژکوین(ِDogecoin) صحبت کنیم. در حال حاضر صدها ارز رمزنگاری دیگر غیر از بیت کوین وجود دارند که برخی از این ارزها حتی ممکن است از بیت کوین بهتر باشند. همچنین ارزهای رمزنگاری، تنها دارایی های دیجیتال نیستند؛ بلکه می توانند شامل جوامع این ارزها نیز باشند. دوج کوین یکی از این آلت کوین ها با یک جامعه رو به رشد است. در اینجا قصد داریم به شما بگوییم که دوج کوین چطور شروع به کار کرد، چگونه استفاده می شود و چرا محبوب است. بنابراین هنگامی که کسی از شما می پرسد دوج کوین چیست حتما پاسخی برای وی خواهید داشت. داستان دوج کوین از سال 2013 آغاز می شود.

دوژکوین Dogecoin چیست؟

دوژکوین چیست؟ دوژکوین (Dogecoin) با نماد Ð یک ارز رمزی است که در سال ۲۰۱۳ میلادی معرفی شد.

دوژکوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز در حال رشد و شبیه به بیت کوین است که بسیار امن،فوری و کاملا خصوصی قابل استفاده است. شما می توانید از آن برای خرید کالاها و خدمات یا تغییر به ارزهای دیگر (دیگر ارزهای دیجیتال یا ارزهای سنتی مانند دلار یا یورو) استفاده کنید.

داج کوین یک واحد پول جدید و محبوب و با ارزش هست که بر پایه لایت کوین ساخته شده.

به چند دلیل (از جمله محبوب شدن این سکه دیجیتالی و دارا بودن چندین فروشگاه برای خرید با داج کوین، حمایت سایت معتبر freebitco.in با ایجاد سایت freedoge.co.in از این واحد پول و هزاران دلیل دیگر) طی ماه های مختلف ممکنه ارزش این سکه بالا بره و تو یه بازه زمانی چند ماهه ممکنه چندین برابر بشه.

داستان دوج کوین

در دسامبر 2013 زمانی که قیمت یک بیت کوین برای اولین بار به 1083 دلار رسید، دنیا در حال جدی گرفتن ارز رمزنگاری بود. اما بیلی مارکوس و جکسون پالمر تصور می کردند که ارزهای رمزنگاری بیش از حد جدی گرفته شده اند. آنها معتقد بودند که ارز رمزنگاری باید تنها در بازی و سرگرمی استفاده شود نه به عنوان پول. بنابراین تصمیم گرفتند که ارز خود را ایجاد کنند. خب حالا این ارز برای بازی و سرگرمی چیست؟ دوج کوین چطور است؟

دوج کوین در تاریخ 6 دسامبر 2013 راه اندازی شد. شکل آن برگرفته از یک نژاد سگ به نام شیبا اینو است و شیوه تلفظ آن برگرفته از یک نمایش عروسکی اینترنتی است.

فضای اینترنت خیلی سریع نسبت به آن واکنش نشان داد و این سوال مطرح شد که دوج کوین چیست؟ یک پاسخ این بود که آن یک ارز است، با تصویر یک سگ بر روی آن. اما این تمام داستان نبود.

دوج کوین که در ابتدا برای شوخی و سرگرمی ایجاد شده بود، حالا تبدیل به یک جامعه رمزنگاری بزرگ شده است. دوج کوین معمولا به عنوان یک ارز مهربان شناخته می شود و دلایل مناسبی برای آن وجود دارد. از زمان موفقیتش، دوج کوین کمک های خیریه زیادی را انجام داده است و به این دلیل به عنوان یک ارز مهربان شناخته می شود. هواداران دوج کوین خود را Shibes می نامند.

دوژکوین Dogecoin معرفی ارز دیجیتال دوژکوین (به انگلیسی Dogecoin) که با نام های داگ کوین ، داج کوین و دوج کوین شناخته میشود.

اگر به فکر آینده هستین حتما مقداری داج کوین Dogecoin جمع کنید، بزرگترین مزیت سرمایه گذاری روی سکه های دیجیتالی معتبر اینه که تقریبا میشه مطمئن بود پولتون از بین نمیره علی رغم سایت های کلیکی یا هایپ و اینکه ارز دیجیتالی در هر زمانی سریع به پول تبدیلش میشه.

افتتاح حساب دوژکوین و کسب دوژکوین رایگان

برای افتتاح حساب داج کوین Dogecoin میتوانید از کیف پول های مختلفی استفاده کنید. که یکی از رایج ترینها سایت: dogechain است.

کیف پول های دوژکوین دارای نسخه های دسکتاپ و آنلاین دیگری نیز می باشد که در سایت اصلی دوژکوین به آدرس Dogecoin.com معرفی شده اند. همچنین سایت CoinPayments.net (کوین پیمنت) نیز گزینه مناسبی برای نگهداری dogecoin و سایر ارزهای مشابه است .

سایت FreeDogeco سایت دوم Freebitco میباشد و نحوه ی کار آن نیز همانند سایت بیت کوین رایگان است.
شما با مراجعه به این سایت در هر ساعات کد خواسته شده را در کادر مشخص شده وارد مینمایید و مقداری دوژکوین کسب میکنید که این مقدار متغیر است و ممکن است تا هزاران دوژکوین بدست آورید.

تمام آینده این داگ کوین، به روی آوردن فروشگاه ها و بانک ها و شرکت ها .. بستگی دارد.

به عنوان مثال فردی یک میلیون داگ کوین دارد، برای او در چند سال آینده دو حالت ممکن است پیش آید:
1- روی نیاوردن دنیا به این ارز = سرمایه او نصف و یا کمتر خواهد شد.
2- روی آوردن دنیا به این ارز = ممکن است حتی سرمایه وی تا ده ها برابر نیز افزایش پیدا کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (457 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (309 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (217 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (7 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (1 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (6 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) نگاهی به دیزاین میز عزای ساده مادر محسن کیایی، مجری خوش خنده صداتو در خانه اش +عکس/ قاب عکس، شمع مشکی، گل و کیک یزدی (5 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (6 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (4 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند