دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

آشنایی با 6 عضله ساز قدرتمند ولی ارزان قیمت +فیلم/ دیدن این پست برای هر فیتنس کاری واجبه 

چهارشنبه، 21 شهریور 1403
ساعدنیوز: فیتنس یکی از گرانترین ورزش های دنیا است چرا که هزینه تغذیه بیش از هزینه باشگاه است. به همین دلیل فیتنس کارها همیشه به دنبال کاهش هزینه های تغذیه هستند. در این پست 6 ماده غذایی درخشان مورد نیاز هر فیتنس کار علاقمند به رشد عضله معرفی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، فیتنس به شاخه ورزشی گفته می شود که همراه با حرکات ریتمیک و آکروبایتک است. فیتنس در کنار رژیم غذایی مناسب چربی بدن را به کمترین حد خود می رساند. همچنین فرم بدن را به صورت ایده آل تغییر می دهد. به طور کلی هدف اصلی فیتنس کاهش چربی های بدن و متعادل کردن وزن است. دراین رشته ورزشی جذاب چیزی به نام عضلات حجیم و بدن های رگدار وجود ندارد.

در حقیقت اگر می خواهید یک اندام زیبا و جمع و جور داشته باشید. بهتر است سراغ تمرینات فیتنس بروید. در این نوع ورزش افزایش توده عضلانی ملاک نیست و می توان چربی ها را تا حد بسیار زیادی از بین برد.

فیتنس شامل سه رشته تمرین هستند، شامل: ایروبیک، اماده سازی عضلات و کاهش توده چربی. شما باید تمام این تمرین‌ها را بسته به بدنی که می‌خواهید بسازید، انجام دهید. همچنین در این رشته ورزشی ورزیدگی عضلات و انعطاف پذیری مفاصل اهمیت دارد و نیاز به حجیم کردن و پرسایز کردن آن ها نیست. جلسات تمرینی این ورزشکاران معمولا 3 تا 5 روز در هفته است.

تمرینات فیتنس پرفشارو با شدت بالا نیستند و نیاز به تغذیه ی با کربوهیدارت بالا همچون دوران حجم‌ ندارد. چون هدف پرورش اندام و هایپرتروفی عضلات نیست. تغذیه در این ورزش بسیار اهمیت دارد و به تقویت قوای از دست رفته کمک می کند. استفاده از شیک پروتئین پس از انجام تمرینات برای تمامی افراد مبتدی و حرفه ای توصیه می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 21 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
الهام حمیدی: دوست نداشتم مسائل خصوصی زندگیم بازگو بشه به آقای مدیری گفتم تا حالا ازدواج نکردم ولی در سن کم یه ازدواج ناموفق داشتم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
رضا گلزار به الناز شاکردوست : جلو همه زانو بزن و از من خواستگاری کن
(فیلم) اسکورت سنگین رئیس جمهور پزشکیان در عراق با شاسی‌بلندهای آمریکایی / شورلت تشریفاتی عراق پربازدید شد
(ویدئو) شعرخوانی جالب دکتر پزشکیان از شعر زیبای اقبال لاهوری/ در جهان بال‌ و پر خویش گشودن آموز که پریدن نتوان با پر و بال دگران
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مسعود پزشکیان خطاب به نماینده دفتر رهبری بعد از سخنرانی امروزش در مراسم بدرقه: خیلی خراب نکردم که؟+ویدیو
تصاویر دیده نشده از سنگ دوزی‌های خیره‌کننده‌ی لباس عروس فرح پهلوی/ با اینهمه پولی که از جیب مردم ایران واسش خرج شده باید هم زیباترین میشد