اصلاحات دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ منتشر شد

  دوشنبه، 06 بهمن 1399 ID  کد خبر 131701
اصلاحات دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ منتشر شد
ساعد نیوز: اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ منتشر شد و داوطلبان تا ۸ بهمن می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که در مهلت تعیین شده (آذرماه ۹۹) نتوانستند در آزمون ثبت نام کنند می توانند در مهلت مجدد ثبت نام اقدام کنند.

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون از یکشنبه ۵ بهمن آغاز شده است و داوطلبان تا روز چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ فرصت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش فرم ثبت نام قبلی اقدام کنند.

تمامی متقاضیان باید با مطالعه دفترچه ثبت نام و اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران در آزمون ثبت نام کنند.

هر متقاضی می تواند در صورت واجد شرایط بودن حداکثر در دو رشته امتحانی ثبت نام کند.

پرداخت هزینه ثبت نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می گیرد، متقاضیان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش، مبلغ ۹۰۰ هزار ریال (۹۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی پرداخت کنند.

مقرر شده است که در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق پیام کوتاه به متقاضیان ارائه شود، متقاضیانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ ۸ هزار و ۵۰۰ ریال (۸۵۰ تومان) به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می توانند از این خدمات استفاده کنند.

متقاضیانی که علاوه بر رشته انتخابی یا امتحانی اصلی (رشته اول ) علاقه مند به شرکت در رشته امتحانی دوم هستند، ضرورت دارد که کدرشته امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج کنند. این دسته از متقاضیان باید برای رشته امتحانی دوم یک کارت اعتباری دیگر مبلغ ۹۰۰ هزار ریال (۹۰ هزار تومان) علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کدرشته های امتحانی (اصلی و شناور) که علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۱۳۷ هزار ریال (۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان) دیگر نیز برای اعلام علاقه مندی برای دوره مذکور، اقدام کنند.

متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کدرشته های امتحانی (اصلی و شناور) که علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۱۳۷ هزار ریال (۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان) دیگر نیز برای اعلام علاقه مندی برای دوره مذکور، اقدام کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ نیز اعلام شده است.

در مجموعه امتحانی ۱۱۱۰، رشته «زبان شناسی رایانشی» با ردیف رشته ۴ و کد ضریب «۱» اضافه شد.

در مجموعه امتحانی ۱۱۱۱، در ردیف رشته ۳، رشته «علوم قرآنی (برنامه درسی خاص)» صرفاً توسط «دانشگاه غیرانتفاعی ادیان و مذاهب» پذیرش دانشجو صورت می گیرد.

در مجموعه امتحانی ۱۱۲۸، در بخش عنوان دروس امتحانی، نام درس دوم از «واژگان و حروف کانچی» به «واژگان و حروف کانجی» اصلاح شده است.

در مجموعه امتحانی ۱۱۳۱، نام رشته گرایش «مطالعات جهان گرایش مطالعات شبه قاره هند» به «مطالعات جهان گرایش مطالعات هند» اصلاح شد.

در مجموعه امتحانی ۱۲۰۴، ردیف رشته «مواد، انرژی و تکنولوژی کوانتومی» از «۲» به «۸» اصلاح شد.

علاقه مندان می توانند همزمان با برگزاری امتحانات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰، در اولین مرحله دوره بیست و ششمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون شرکت کنند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۶ و ۷ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه ۳ خرداد تا روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش قابل دریافت است.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (164 نظر) مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو (92 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (83 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (83 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (73 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (62 نظر) نگاهی به ماشین هیوندای هوش پران جعفر غفارنژاد، رقیب مازندرانی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/غول بابلسری سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (54 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (48 نظر) خلاقیت زیبا و جالب همسر جوان سید احمد خمینی برای تبریک تولد با یک شعر عاشقانه سنگین و رنگین/ در نگاه من بهارانی هنوز...+عکس (47 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (41 نظر) مازیار لرستانی: دلم برای شهره لرستانی تنگ شده+ویدئو (39 نظر) نگاهی به گل آفساید گولسیانی به مس رفسنجان از زاویه ای متفاوت +فیلم/ قهرمانی پرسپولیس با اشتباه محرز داوری مسجل شد (39 نظر) نگاهی به ماشین بِنزِ هوش پران حمید لولایی که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (38 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (35 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (31 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
منتخب روز   
تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ...