دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

استعلام بیمه شخص ثالث از طریق آیتول 

دوشنبه، 13 آذر 1402
آیتول به عنوان سامانه یکپارچه خدمات خودرویی، با شعار پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی کاربران، علاوه بر فراهم کردن امکان استعلام و صدور بیمه‌نامه خودرو و موتور سیکلت، شرایط پرداخت تمام بدهی‌های خودرویی را فراهم کرده است.

استعلام بیمه شخص ثالث از طریق آیتول

در میان انواع بیمه‌نامه‌های خودرو، بیمه شخص ثالث از مهمترین مواردی است که تمدید به موقع آن برای مالکان خودرو اهمیت بسیاری دارد. زیرا عدم تمدید به موقع، ممکن است عواقب غیر قابل جبرانی در پی داشته باشد.

سامانه یکپارچه خدمات خودرویی آیتول، برای سهولت استعلام، صدور و تمدید این بیمه‌نامه مهم، سریع‌ترین و راحت‌ترین راه حل را برای کاربران خود در نظر گرفته است. کاربران این سامانه می‌توانند به راحتی و با چند کلیک ساده، برای خرید بیمه شخص ثالث ، بیمه بدنه خودرو و موتور سیکلت با بهترین قیمت اقدام کنند. در ادامه فرآیند استعلام، تمدید و خرید بیمه شخص ثالث از طریق آیتول را شرح می‌دهیم.

تمام راه‌های استعلام بیمه شخص ثالث

یکی از سریع‌ترین راه‌های استعلام بیمه شخص ثالث، مراجعه به وب‌سایت سنهاب از طریق سامانه یکپارچه آیتول است؛ سنهاب مخفف عبارت سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه است. با وارد کردن پلاک خودرو در سامانه آیتول می‌توان از اصالت بیمه‌نامه، میزان تخفیفات، زمان شروع و پایان بیمه نامه مطلع شد و همچنین اطلاعاتی مانند سال تولید خودرو و نوع کاربری خودرو را استعلام کرد.

یکی دیگر از راه‌های استعلام بیمه شخص ثالث ، استعلام از طریق کد یکتا است. کد یکتا در واقع کدی است منحصر به خودروی شما که به هنگام ثبت بیمه نامه خودرو، به صورت پیامک برایتان ارسال می‌شود. با در دست داشتن این کد و ثبت در سامانه آیتول، تمام استعلام‌های بیمه شخص ثالث خودرو برای شما نمایش داده می‌شود. برای بررسی و دریافت اطلاعات بیمه نامه و استعلام اصالت بیمه نامه با کد یکتا از طریق سامانه آیتول، می‌توانید به راحتی اطلاعات مورد نیاز را بارگذاری کنید و روی دکمه استعلام بیمه نامه کلیک کنید.

استعلام بیمه با کد ملی هم یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای استعلام سوابق بیمه است، که با دو روش امکان پذیر است. در روش اول با وارد کردن کد ملی و شماره پلاک خودرو در سامانه آیتول می‌توان سوابق بیمه مانند درصد تخفیف، تاریخ صدور و اتمام بیمه نامه و اصالت بیمه را دریافت کرد.

روش دوم از طریق ارسال پیامک به شماره 30002621 صورت می‌گیرد. در این روش باید به همراه کد ملی، کد یکتا یا کدVIN بیمه نامه را در اختیار داشته باشید. قابل ذکر است در این روش سیم کارت و بیمه نامه باید به نام یک شخص باشد.

استعلام سوابق بیمه با کد VIN هم شیوه دیگر استعلام بیمه شخص ثالث است. کد VIN عبارتی است اختصاصی که در کارت ماشین به چشم می‌خورد، در واقع کد VIN همان کد ملی خودمان است که برای ماشین‌ها در نظر گرفته شده است. این کد 17 کاراکتری و ترکیبی از اعداد و حروف است، با استفاده از این کد می‌توان به چندین روش سوابق بیمه را استعلام گرفت.

همچنین شما با شماره بیمه می‌توانید به راحتی از سوابق بیمه خودروی خود استعلام بگیرید. شماره بیمه، شماره‌ای است که در بیمه نامه توسط بیمه‌گذار درج شده است.

آیتول به عنوان سامانه یکپارچه خدمات خودرویی، با شعار پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی کاربران، علاوه بر فراهم کردن امکان استعلام و صدور بیمه‌نامه خودرو و موتور سیکلت، شرایط پرداخت تمام بدهی‌های خودرویی را فراهم کرده و علاوه بر این با ارائه خدمات غیر حضوری خودرو، فروش قطعات و مواد مصرفی خودرو مانند باطری و روغن موتور و... خدمات شایسته‌ای به مالکان خودرو ارائه می‌دهد. اگر شما هم می‌خواهید از طریق یک سامانه به تمام نیازهای خودرویی خود پاسخ دهید به وبسایت یا اپلیکیشن آیتول مراجعه کنید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 01 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید