دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

استوری های حمایتی ستاره مسلمان فوتبال از مردم مظلوم فلسطین / فوتبالیستی که هر روز به یاد غزه هست + عکس 

یکشنبه، 28 مرداد 1403
ساعد نیوز : استوری های اینستاگرامی مسعود اوزیل فوتبالیست سابق اهل آلمان برای حمایت از مردم فلسطین می بینید . وی با استوری هایش خواستار صلح و آرامش در منطقه شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، مسعوت اوزیل متولد 15 اکتبر 1988 می باشد وی بازیکن ترک تبار سابق فوتبال و اهل کشور آلمان است.

وی از سال 2010 تا 2018 در تیم ملی آلمان بازی می‌کرد. به او لقب پادشاه پاس را داده‌اند و از سوی فیفا آقای پاس گل جهان معرفی شده‌است. او قابلیت بازی با توپ، پاس‌های عالی و قدرت دید بالایی دارد. اولین تیم او وستفالیا 04 بود که تیمی محلی در منطقه شالکه است، پس از آن به شالکه 04 ملحق شد و اولین بازیش برای این تیم را در 17 سالگی انجام داد و به یکی از پدیده‌های تیمش مبدل شد. در دومین فصل مورد اعتماد اسلومکا، مربی جدید تیم قرار نداشت. پدر اوزیل از این وضعیت خسته شد پس از رد پیشنهاد تمدید قرارداد یک میلیون یورویی توسط شالکه، پسرش را راهی وردربرمنی کرد که به دنبال جانشینی برای دیگو بود. بازیکن برزیلی به باشگاه فوتبال یوونتوس رفت و اوزیل با 4٫5 میلیون یورو به باشگاه فوتبال وردربرمن رفت تا ناجی این تیم باشد و بعد آن اوزیل با بستن قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو به رئال مادرید اسپانیا پیوست. اوزیل پس از سپری کردن دوره درخشان در رئال مادرید در فصل آخر حضور خود با قراردادی به قیمت 42٫5 میلون پوند به باشگاه آرسنال پیوست. او در سال 2014 همراه با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی شد. در سال 2018 نیز پس از حواشی زیاد پس از حذف تیم ملی آلمان در دور گروهی جام‌جهانی و باخت به تیم ملی مکزیک و کره جنوبی، از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد. او در سن 34سالگی، در روز 22 مارس 2023 از دوران حرفه ای فوتبال خداحافظی کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 28 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
خلاقیت منحصر به فرد مجسمه ساز ایرانی برای ساختن سردیس محمدرضا شجریان حماسه آفرید/ هنرمند واقعی فقط خودت+ویدیو
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
رهبر انقلاب : راه طولانی پیمودید و حسینیه ما را از رایحه دل‌های ولایت‌مدارتان معطر کردید ؛ سلام مرا به بوشهری‌ها برسانید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
صحبت های خنده دار الهی قمشه ای: سَر و سِر دختر کشیش و باغبان وقتی کشیش مچ باغبون رو میگیره+ویدئو😂👌
ویدیو قدیمی و دیده‌نشده از شوخی بانمک زهره فکورصبور با نعیمه نظام‌دوست/ وااای چقدر جوون بودن اینجا!
مروری بر بازیگرانی که با گریم چهره حیوان در مقابل دوربین ظاهر شدند؛ از نیوشا ضیغمی و هومن حاج عبداللهی تا الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی+عکس