دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

اتفاق عجیب در باشگاه پرسپولیس 

سه شنبه، 31 تیر 1399
کد خبر: 91984
ساعد نیوز : پس از تعویق چند ماهه در پرداخت حقوق کارمندان باشگاه پرسپولیس حالا مشکل جدیدی برای این کارمندان به وجود آمده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرگزاری میزان، چند هفته پیش در خبری اعلام شد که کارمندان باشگاه پرسپولیس چند ماه است حقوق خود را دریافت نکرده اند. پس از آن بود که کارمندان تصمیم گرفتند در اعتراض به این ماجرا در باشگاه اعتصاب کنند. بعد از این اقدام، باشگاه هر طوری بود حقوق کارمندان خود را پرداخت کرد تا این مشکل حل شود.

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد، پنج، شش ماه است که حق بیمه کارمندان هم پرداخت نشده است. همین مسئله باعث ایجاد مشکلاتی برای کارمندان این باشگاه شده و برخی از کارمندان که قصد داشتند از خدمات درمانی استفاده کنند مجبور شدند هزینه های میلیونی را از جیب بپردازند.

با این شرایط، به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس باید هرچه زودتر اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد تا در این شرایط کرونایی برای کارمندان باشگاه مشکلی از نظر استفاده از خدمات درمانی پیش نیاید.

نکته عجیب دیگر اینجاست که شنیده می شود میزان حقوق دریافتی کارمندان باشگاه پرسپولیس هم اخیرا نسبت به ماه های گذشته کمتر شده است. این مسئله نشان می دهد که باشگاه پرسپولیس این روزها با چه مشکلات مالی دست وپنجه نرم می کند.

همه اینها در حالیست که باشگاه پرسپولیس درگیر پرداخت طلب برانکو است و به نظر می رسد مدیران فعلی این باشگاه با یک چالش جدی در هفته های آتی روبرو هستند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟