دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری /

اطلاعات جدید گلکسی S23 FE پیش از رونمایی فاش شد 

شنبه، 07 مرداد 1402
کد خبر: 350441
ساعد نیوز: اطلاعات جدیدی درمورد گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ فاش شده و اولین عکس از مدل واقعی این محصول نیز دردسترس قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از زومیت، چند روز قبل نماینده سامسونگ تأیید کرد گلکسی S23 FE به‌زودی معرفی خواهد شد. اکنون به‌نظر می‌رسد انتظارها برای طرفداران نسخه‌ی اقتصادی پرچمداران 2023 سامسونگ رو به پایان است زیرا گوشی مذکور در فهرست جدیدی رؤیت شده که اطلاعات جدیدی از آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

مشخصات فاش‌شده از گلکسی S23 FE در وب‌سایت پایگاه داده شارژ بی سیم (Wireless Power Consortium)، نام کامل و شماره مدل (SM-S711U) آن را نشان می‌دهد.

فهرست مذکور اطلاعات جامع و کاملی در مورد نسل بعدی پرچمدار مقرون‌به‌صرفه‌ سامسونگ ارائه نمی‌دهد اما دو نکته‌ی مهم در این وب‌سایت وجود دارد. اول اینکه عکسی واقعی از گلکسی‌ S23 FE دردسترس قرار گرفته و همچنین سرعت شارژ بی‌سیم این دستگاه مشخص شده است.

اطلاعات فهرست WPC نشان می‌دهد گلکسی S23 FE حداکثر با سرعت 4٫4 وات به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌شود که در مقایسه‌ با سایر گوشی‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند بسیار کمتر است. در مقام مقایسه، می 10 اولترا شیائومی یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی بود که با شارژ بی‌سیم 50 وات عرضه شد.

با توجه به رؤیت شدن نام گلکسی S23 FE در فهرست WPC، به‌ نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد به‌زودی این گوشی هوشمند را رسماً معرفی کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی کتاب
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه چاپ یک کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟