ساعدنیوز
ساعدنیوز

اطلاعیه نحوه تأیید شماره موبایل در پنل کاربری خبرنگاران افتخاری ساعدنیوز

  شنبه، 04 آذر 1402   زمان مطالعه 1 دقیقه
اطلاعیه نحوه تأیید شماره موبایل در پنل کاربری خبرنگاران افتخاری ساعدنیوز
نحوه تایید شماره تلفن همراه خبرنگاران افتخاری در ادامه ارائه شده است.

برای تأیید شماره موبایل خود ابتدا وارد صفحه اصلی پنل کاربری خود شوید. در این قسمت روی مشخصات پروفایل خود کلیک کنید. (قسمت نشان داده شده با کادر قرمز)

پنل کاربری ساعدنیوز

سپس روی گزینه ویرایش پروفایل کلیک کنید.

پنل کاربری ساعدنیوز

در قسمت ویرایش پروفایل شماره موبایل خود را وارد کنید و گزینه بروزرسانی را بزنید.

ویرایش پروفایل

بعد از بروز رسانی کد تایید برای شماره موبایل درج شده ارسال می شود که باید این کد در کادر زیر وارد شود:

درج کد تایید

بعد از وارد کردن کد تایید شماره شما در سیستم تایید می شود و شما قادر خواهید بود تا اخبار و مطالب خود را در پایگاه خبری – تحلیلی ساعدنیوز به انتشار برسانید.

تایید شماره موبایل

درصورتی که کد تایید را دریافت ننمودید، احتمالا شما ارسال پیام های تبلیغاتی را برای شماره خود مسدود نموده اید. در این صورت باید در گوشی خود از قسمت پیامک ها وارد بخش پیام های بلوکه شده بشوید و کد تایید را در آن ببینید. در دو تصویر زیر در دو دستگاه موبایل متفاوت این مراحل نشان داده شده است.

نمونه پیام بلاک شده در گوشی اندرویدی

نمونه پیام بلاک شده در گوشی اندرویدی

همچنین در صورت عدم موفقیت به روش بالا، باید با استفاده از روش های زیر دریافت پیام تبلیغاتی خود را فعال کنید و تا کد تایید برای شما ارسال شود:

  • نحوه فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول :

برای فعال سازی پیام های تبلیغاتی، شما میبایست از خط خود، عدد 2 را به شماره پیامکی 8999 ارسال نمایید. پس از ارسال پیام، پیامکی از شرکت همراه اول مبنی بر فعال شدن مجدد سرویس پیامک تبلیغاتی تا 24 ساعت آینده برای شما فرستاده خواهد شد و این سرویس برای شما تا 24 ساعت بعد فعال می گردد.

  • نحوه فعال سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل :

برای ثبت درخواست دریافت پیامک تبلیغاتی، شما می بایست از خط خود، عدد 1 را به شماره پیامکی 5005 ارسال نمایید. پس از ارسال پیام، شرکت ایرانسل پیامکی جهت فعال شدن این سرویس برای شما ارسال خواهد کرد.