دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

ایده شگفت انگیز و ماورائی یک مرد پرنده برای معلق ماندن در هوا لو رفت+عکس 

جمعه، 10 آذر 1402
کد خبر: 364472
ساعدنیوز: یک مرد به صورت عجیبی میتواند د هوا معلق بماند.

فکر کنید یک صبح که مشغول عبور از خیابان هستید، ناگهان با یک منظره عجیب روبه‌رو شوید و ببینید که کسی در ارتفاع ده متری دستش را به دیوار زده و روی هوا ایستاده. یوهان لوربیر آلمانی کسی است که این نمایش خیابانی را اجرا می‌کند و مردم شهرهای مختلف آلمان مدت‌ها با دیدن او تعجب زده شده‌اند. این مرد حالا با این کارش برای خودش کلی اسم و رسم به هم زده.

البته با دیدن عکس‌های یوهان لوربیر خیلی راحت می‌شود فهمید که کار از چالاکی و ‌تروفرزی گذشته است. فرزترین و پر قدرت‌ترین ژیمناست‌ها هم برای اینکه بتوانند با یک دست روی هوا بمانند احتیاج به یک تکیه‌گاه دارند اما این مرد خیلی خونسرد کف دستش را به دیوار تکیه می‌دهد و بعد روی هوا معلق می‌ماند.

حتما دیگر تا حالا فهمیده‌اید که پای کلک و حقه‌ای در کار است. در حقیقت کار او بیشتر شبیه یک شعبده‌بازی یا چیزی مثل آن است. البته خود این مرد هم خیلی دلش نمی‌خواهد اسرار کارش را پنهان کند چون عکس‌های زیادی از روش عجیب کاری او وجود دارد.

اسرار کار او رامی‌شود اینجا دید؛ قطعات فلزی‌ای که به قسمت‌های مختلف بدن او بسته می‌شوند تا او به سادگی کارش را پیش ببرد؛ این قطعات یوهان را روی هوا نگه می‌دارند.

  برچسب ها: خلاقیت تردستی

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 06 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
نگاهی به محل برگزاری جشن تولد سیاستمداران معروف و روسای جمهوری ایران؛ از احمدی‌نژاد و روحانی تا حاج قاسم و پزشکیان + عکس/ از هواپیما تا دفتر کار و کوچه!
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
(تصاویر) معماری منحصربه‌فرد و بینظیر خانۀ مکزیکی که با طبیعت یکی شده است/ آدم اینجا با این ویو و سرسبزی و اون دریاچه زیبا پیر نمیشه!
تصادف وحشتناک و له شدن خودروی سواری پژو 206 در مرند
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
خلاقیت خنده دار اوستا بنّا در ساخت دیوار جلوی پنجره‌یِ اتاق حماسه آفرید+عکس/ استاد میشه راز موفقیتتون رو توی یه جمله بگید؟🤣
ترجمه تخصصی کتاب