دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

این دختر، دست همه پسرها را از پشت بست/شیر مادر نان پدر حلالت! 

دوشنبه، 05 تیر 1402
کد خبر: 345684
ساعد نیوز: یکی از رشته‌های سینما بدلکاری می‌باشد. شخصی که به جای هنرپیشه اصلی در فیلم‌ها و نماهنگ‌ها به انجام کار‌های نمایشی خطرناک می‌پردازد بدلکار می‌گویند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فارس، یکی از رشته‌های سینما بدلکاری می‌باشد. شخصی که به جای هنرپیشه اصلی در فیلم‌ها و نماهنگ‌ها به انجام کار‌های نمایشی خطرناک می‌پردازد بدلکار می‌گویند.

از خصوصیات افراد علاقمند به بدلکاری روحیه جستجوگر، ریسک پذیر و نترس بودن است او با جانش بازی می‌کند و احتمال بروز هر اتفاقی در زمان انجام حرکات بدلکاری وجود دارد.

در بدلکاری کار‌هایی همچون پریدن از دیوار، سقوط و یا بازی کردن نقش کسی که بدنش در حال سوختن است، نمایش‌های رزمی و… اشاره کرد.

نسرین تیموری متولد 27 خرداد 1372 است او بدلکار، مربی و سرپرست اولین تیم بانوان بدلکارایران به نام خیبر و عضو رسمی خانه سینمای ایران است او در پروژه‌های بزرگ سینمایی از جمله (دسته دختران، سه کام حبس، به وقت شام، ...) و سریال‌ها (شاهرگ، سرگیجه، پوست شیر...) به ایفای نقش پرداخته است.

او در سال 1401 تیم بانوان بدلکار زیر 15 سال را تشکیل داد و هدف از این کار خود باوری بانوان به انجام کار‌های اکشن، ایجاد اعتماد بنفس و ثبت جایگاهشان در این رشته است. علاقه او به این رشته در نوجوانی با دیدن فیلم‌های اکشن شکل گرفت اولین فعالیت‌های او در کنار تیم بدلکاری مرحوم ارشا اقدسی بود.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
ترجمه تخصصی متن
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست