دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

این غول‌های آمریکایی را احمدی نژاد به ایران آورد! (+عکس) 

شنبه، 06 خرداد 1402
ساعد نیوز: هامرها در زمان ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌ نژاد به ایران وارد شدند و پلاک ملی گرفتند. این غول‌های آمریکایی از معدود خودروهای آمریکایی مدرن موجود در کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از عصر ایران، هامر اچ‌2 شاسی بلند لوکس و قدرتمند آمریکایی است که در سال‌های 2007 و 2008 برای استفاده در چند ارگان دولتی وارد کشور شد و پس از مدتی بنا به دلایلی در مزایده به فروش رفت و پلاک ملی دریافت کرد.

هامرهایی که در زمان ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد به ایران وارد شدند و پلاک ملی گرفتند از معدود خودروهای آمریکایی مدرن موجود در کشور هستند.

هامر اچ‌2 شاسی بلند لوکس و قدرتمند آمریکایی است که در سال‌های 2007 و 2008 برای استفاده در چند ارگان دولتی وارد کشور شد و پس از مدتی بنا به دلایلی در مزایده به فروش رفت و پلاک ملی دریافت کرد.

این ماشین غول‌پیکر در رده شاسی بلندهای فول سایز است و برای رانندگی شهری چندان مناسب نمی‌نماید اما طراحی زیبا و خاص و امکاناتش گزینه جذابی پیش روی عاشقان سینه‌چاک خودروهای آفرودی قرار می‌دهد.

قفل تنظیم دیفرانسیل، تهویه اتوماتیک، سانروف برقی، کیسه هوای ایمنی و سیستم تهویه هوای مطبوع از جمله امکانات این غول آمریکایی است.

این ماشین با وزنی حدود 3 تُن نیروی پیشرانش را از موتوری 8 سیلندر با حجم 6.2 لیتر و قدرت حدود 400 اسب بخار می‌گیرد که می‌تواند این غول را در کمتر از 10 ثانیه سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

هامر در سه مدل اچ‌1، اچ‌2 و اچ3 تا سال 2010 تولید شد و پس از آن دیگر از خط تولید خداحافظی کرد و حالا نسخه تمام برقی آن به بازار آمده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه