این کد بهت میگه چندتا سیم کارت بنام داری/استعلام سیم کارت با کدملی +شماره پیامک

  چهارشنبه، 02 اسفند 1402 ID  کد خبر 376659
این کد بهت میگه چندتا سیم کارت بنام داری/استعلام سیم کارت با کدملی +شماره پیامک
ساعد نیوز: شاید شما هم به دلایل مختلفی مجبور به خرید و به نام زدن سیم کارت های متعددی شده اید اما اطلاعات آنها از یادتان رفته و نیاز به استعلام سیم کارت های به نام دارید.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همیاب 24، براساس مقررات هر شخص حقیقی می‌تواند در مجموع از تمامی اپراتورهای تلفن همراه، حداکثر تعداد 10 سیم‌کارت فعال به نام خود داشته باشد. برخی از افراد متاسفانه در نگهداری سیم‌کارت‌ها دقت لازم را نداشته و گاهی حتی نمی‌دانند که سیم‌کارت‌هایشان کجا و در دسترس چه کسی است؛ بسیاری از جرائم و کلاهبرداری‌های اینترنتی و تلفنی با استفاده از سیم‌کارت‌های تلفن همراه سایر افراد انجام می‌شود، بنابراین کاربران نباید در نگهداری از سیم کارت های خود کوتاهی کرده و حتما از تعداد سیمکارت هایشان اطلاع یابند.

سه روش استعلام سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل:

1- استعلام تعداد سیم کارت از طریق سامانه استعلام خطوط

جهت استعلام سیم کارت و اطلاع از تعداد خطوط ثبت شده به نام شما به نشانی اینترنتی mobilecount.cra.ir مراجعه و از تعداد سیم کارت هایی که با کد ملی شما ثبت ‌شده آگاه شوید و نسبت به غیرفعال کردن خطوطی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، اقدام نمایید.

2- استعلام سیم کارت از طریق شماره‌های 3000150 و 3000504901

با ارسال کد ملی به یکی از شماره‌های 3000150 و 3000504901 از طریق یکی از خطوط تحت مالکیت، نسبت به استعلام تعداد سیم کارت ثبت ‌شده به نام خود اقدام نمایید.

3- استعلام سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل با اپلیکیشن و کد دستوری

1- مشترکین ایرانسل می توانند با ورود به اپلیکیشن ایرانسل من، نام مالک اصلی سیم کارت فعال روی گوشی خود را مشاهده نمایند و یا از کد دستوری #80* استفاده کنند.
2- مشترکین همراه اول می توانند با ورود به اپلیکیشن همراه من، نام مالک اصلی سیم کارت فعال روی گوشی خود را مشاهده نمایند.
3- مشترکین رایتل جهت استعلام سیم کارت می توانند از طریق اپلیکیشن رایتل من و کد دستوری #211* را شماره گیری نمایند.

استعلام سیم‌کارت های به نام با کد ملی از طریق سایت

مشترکین هر چهار اپراتور تلفن همراه کشور می توانند برای اطلاع از تعداد سیمکارت خود از این روش استفاده نمایند:

  1. سایت «تنظیم مقررات رادیویی» را در گوگل جستجو کنید.

  2. روی اولین سایت کلیک کنید.

  3. برای استعلام تعداد سیم‌کارت روی گزینه ادامه حقوق کاربران کلیک کنید.

  4. سپس روی گزینه استعلام سرویس‌های مشترکین کلیک نمایید.

  5. هر دو گزینه اطمینان دارم را تیک زده و روی مرحله بعد کلیک کنید.

  6. نوع شناسه هویتی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  7. روی گزینه کد ملی کلیک کنید.

  8. در فیلد اول کد ملی، در فیلد دوم شماره تلفن همراه و در فیلد سوم کد امنیتی را بزنید و روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.

  9. به شماره تلفن همراهتان پیامکی حاوی تعداد سیم‌کارت‌های شما ارسال می‌شود.

چگونه از شماره سیمکارتم اطلاع یابم؟

با استعلام تعداد سیم‌کارت از طریق سایت و پیامک، تنها می توانید از تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نامتان است، اطلاع یابید. برای اطلاع از شماره سیمکارت:

ابتدا اپلیکیشن اپراتور مورد نظر مانند، رایتل من، همراه من و ایرانسل من را دانلود کرده و برای هرکدام به روش های توضیح داده شده در زیر عمل کنید.


2 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (671 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (9 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان