دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

این زنان زیبا، حق ازدواج ندارند! +ویدئو 

شنبه، 10 تیر 1402
ساعد نیوز: گردشگران خارجی و رسانه‌ها مجذوب زیبایی زنان پلیس راهنمایی و رانندگی در کره شمالی شده‌اند که تصویری زیبا از کشوری را منعکس می‌کنند که در آن فقر شدید حاکم است و یکی از منزوی‌ترین کشور‌های جهان محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرارو، معیار‌های سختگیرانه برای انتخاب زنان پلیس راهنمایی و رانندگی در کره شمالی وجود دارد، چرا که آن‌ها مجاز به ازدواج نیستند و سن بازنشستگی آن‌ها 26 سال است.

با حرکات منظم و لباس شیک زنان پلیس راهنمایی و رانندگی در پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی به طور منظم بین ماشین‌ها راه می‌روند. معیار‌های انتخاب آن‌ها بسیار شبیه به معیار‌های انتخاب مدل‌های صنعت مد است.

در دهه 80 قرن گذشته، زنان پلیس برای اولین بار در کره شمالی ظاهر شد، اگرچه خیابان‌های در آن زمان تقریبا خالی بود، چرا که تحریم‌های اقتصادی مانع از واردات خودرو به این کشور منزوی شده بود.

اما با گذشت زمان با افزایش اندکی امکانات اقتصادی، تعداد خودرو‌ها در کره شمالی افزایش یافت. کره شمالی 25 میلیون نفر جمعیت دارد، اما برآورد‌های اخیر نشان می‌دهد که تنها 30000 وسیله نقلیه در جاده‌های این کشور تردد می‌کنند.

تعداد زنان پلیس در کره شمالی به 300 نفر می‌رسد که در پیونگ یانگ کار می‌کنند. آن‌ها باید ظاهری جذاب و اندامی باریک داشته باشند. آن‌ها همچنین موظف به پوشیدن لباس رسمی پلیس هستند

آن‌ها یک لباس نورانی می‌پوشند تا ماشین‌ها راحت‌تر آن‌ها را در شب تشخیص دهند. در زمستان نیز ژاکت‌های پشمی را جایگزین می‌کنند. برای محافظت از پوست خود در برابر اشعه‌های مضر، کرم‌های ضد آفتاب به آن‌ها ارائه می‌شود

یکی از شروط عجیبی که بر زنان پلیس راهنمایی و رانندگی در کره شمالی تحمیل شده، مجرد بودن است و در صورت ازدواج باید سریعا استعفا دهند. عجیب‌ترین چیز این است که سن بازنشستگی در این حرفه تنها 26 سال است.

پلیس زن در کره شمالی برای مدت طولانی کار می‌کند، اما برای هر ساعت کار یک ساعت استراحت وجود دارد.

این الزامات و قوانین دشوار در مورد مردان پلیس صدق نمی‌کند. 400 پلیس راهنمایی و رانندگی مرد در کره شمالی فعالیت می‌کنند که نیازی به داشتن مشخصات فیزیکی خاصی ندارند و در صورت ازدواج یا رسیدن به 26 سالگی مجبور به استعفا نمی‌شوند.

با این حال، گردشگران خارجی و رسانه‌ها مجذوب زیبایی زنان پلیس راهنمایی و رانندگی در کره شمالی شده‌اند که تصویری زیبا از کشوری را منعکس می‌کنند که در آن فقر شدید حاکم است و یکی از منزوی‌ترین کشور‌های جهان محسوب می‌شود.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی