دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

اینفلوئنسر معروف اینستاگرام؛ خود و خانواده‌اش را قربانی کرد+عکس/ کشتن شوهر و دو فرزند! 

شنبه، 25 فروردین 1403
کد خبر: 383832
ساعدنیوز: اینفلوئنسر و فالگیر معروف آمریکایی خود و خانواده‌اش را قربانی خورشید گرفتگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، روز دوشنبه، 8 آوریل امسال دانیل جانسون، 34 ساله، اینفلوئنسر معروف لس آنجلسی که در فضای مجازی به طالع‌بینی و فالگیری مشغول بود، همسر و فرزندانش را قربانی خورشیدگرفتگی کرد.

دانیل از چند روز قبل از خورشید گرفتگی شروع به پست گذاشتن دراین باره کرد. او در پست‌هایش درباره ترس از خورشید گرفتگی می‌نوشت و این پدیده طبیعی را نمادی از «جنگ معنوی می‌دانست.»

از روز یکشنبه پیامی پست کرد و در آن نوشت: «بیدار شوید. آخرالزمان شده است» و به دنبال ‌کنندگانش در این باره هشدار می‌داد. در ساعت 3:40 صبح دوشنبه به وقت محلی، ساعاتی قبل از خورشید ‌گرفتگی، او همسرش جیلن چانی 29 را در خانه‌اش در خیابان واریل در لس‌انجلس، با ضربات چاقو کشت و دو فرزند 9ساله و 8 ماه‌اش را سوار خودرو شاسی بلند پورشه کاین کرد و با سرعت زیاد در بزرگراه 405 در نزدیکی هاوارد هیوز پارک وی، حرکت کرد.

او حوالی ساعت 4:30 صبح، دو کودکش را در حالی که خودرو در حال حرکت بود به بیرون پرتاب کرد. کودک 9 ماه در اثربرخورد با خودروهای در حال حرکت در بزرگراه جان باخت و کودک 9 ساله جان سالم به در برد اما بر اثر پرت شدن جراحات شدیدی دید.

بعد از این اتفاق دنیل با سرعت بیشتر راند وخودرواش را به یک درخت کوبید و خود را کشت. چند ساعت بعد، حدود ساعت 7:35 صبح، جسد جلین توسط همسایه‌ها پیدا شد، آنها که در خانه را باز دیدند مشکوک شدند و برای بررسی به خانه رفتند و جسد مرد جوان را یافتند. بدین ترتیب پلیس در جریان قرار گرفت و تحقیقات در این باره را آغاز کرد.

یکی از همسایگان به پلیس گفت که صدای دعوا و درگیری این زوج را شنیده بود. تحقیقات درباره این اینفلوئنسر آغاز شد و با بررسی دوربین‌های بزرگراه مشخص شد که او بعد از قتل همسرش چه جنایتی انجام داده است.

مسیر رانندگی او از طریق دوربین‌ها چک و مشخص شد که در شهر ردوندو بیچ با خودرواش به درخت برخورده کرده و او خود را نیز کشته است. اکنون، کودک نه ساله، تنها بازمانده قتل وحشتناک مادرشان است.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
ترجمه تخصصی متن
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویراستاری تخصصی مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
ترجمه تخصصی کتاب
(عکس) سنگ تموم خواهر چشم رنگی علیرضا نیکبخت واحدی به مناسبت تولد برادرش