دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

آیین تجلیل از خبرنگاران شوشتر و گتوند 

دوشنبه، 22 مرداد 1403
کد خبر: 402892
ساعدنیوز: نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: عزم اینجانب جهت کار وتلاش هست ومطمعنا ازنقد منصفانه همه اهالی قلم حمایت میکنم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی افزود :خبرنگار یک شخصیت وهویت مستقل دارد که وظیفه آن بیان درد ومشکلات جامعه هست، همین که یک روز در تقویم رسمی کشور به روز خبرنگار اختصاص داده شده است ، نشان از جایگاه والا وشاخص خبرنگاری رابیان میکند.

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از وظایف خبرنگاران نقد سازنده در جهت حل مشکلات مردم و گام برداشتن در این راستا هست، اینجانب در جایگاه نمایندگی مردم قطعا حمایت میکنم. و در طول چهار سال نمایندگی خود از تمام خبرنگارانی که نقد و مطالبات مردم را پیگیری می‌کنند پشتیبانی کرده و از هیچ خبرنگاری شکایتی نخواهم داشت.

وی در ادامه گفت: اقدامات خوبی در زمینه مسکن درحال انجام است وخواستار تشکیل تعاونی مسکن خبرنگاران شد واز حمایت کامل خود در زمینه مسکن خرنگاران صحبت به میان آورد.

وی درادامه خواستار امید آفرینی درحوزه انتخابیه شد و بیان کرد: موقع کار وتلاش هست و کسانی که دلسوز شوشتر وگتوند هستند دست در دست هم دهیم جهت توسعه تا کارها به نحوه بهتری پیش بروند و انتشار خبرهای مثبت و امیدبخش بیشتر شود تا انگیزه مسئولان نیز افزایش یابد.

همچنین خواستار هم‌افزایی و وفاق بیشتر بین خبرنگاران برای پیشرفت شهرها اشاره کرد و یادآور شد: که خبرنگاران در جلسات و افتتاحیه‌ها با ارائه کارت خبرنگاری حضور یابند.

جهت انعکاس خبری بهتر وایجاد امید در جامعه پیشگام باشند درپایان ریاست ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان های شوشتر وگتوند از وحدت رویه صورت گرفته فی مابین خبرنگاران دوشهرستان یاد کردند. وعنوان داشتند پس از گذشت 8سال اولین بار در دو شهرستان بدون در نظر گرفتن جناح بندی وطیف خاص وانتخاب گزینشی اقدام به دعوت تمامی خبرنگاران شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 22 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به عینک دودی فانتزی جعفر غفارنژاد غول بابلسری داخل ماشین لاکچری اش/ رقیب مازنی هادی چوپان حجیم تر از همیشه +عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
(عکس) گفتگوی چهره به چهره رهبر انقلاب با کادر درمان و بیماران بعد از مرخص شدن از بیمارستان / تنت به ناز طبیبان نیاز مباد ...
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
ویدیو/ برملا شدن راز قتل مخوف "نادرشاه" پس از نبش قبرش/ گزارش تاریخی از سرنوشت شوم پادشاه به روایت "لوییز بازن" پزشک مخصوص نادرشاه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
نگاهی به دکوری‌های بامزه ویترین خانه پوریا پورسرخ که در مسافرت به کشورهای مختلف خریده+ویدیو/ سلیقه جالب آقای بازیگر در انتخاب تابلو برای دیوار منزلش👌
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC