دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

از آشنایی در سایت همسریابی تا جنایت مرموز | پایان تلخ ازدواج زن و مرد جوان در سایت همسریابی 

سه شنبه، 20 شهریور 1403
کد خبر: 407941
ساعدنیوز: آشنایی زن و مردی در سایت همسریابی، پایان خوشی نداشت و به قتل مرموز مرد و بازداشت زن منجر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، شامگاه یکشنبه هجدهم شهریور به قاضی سالار صنعتگر بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی در خانه اش به قتل رسیده است. محل جنایت، طبقه دوم ساختمانی قدیمی در یکی از محله های پایتخت بود که تیم جنایی پس از دریافت این گزارش، راهی صحنه جرم شد. مقتول مردی حدودا 46 ساله بود که جسدش در اتاق خواب افتاده بود. آثار جراحت و کبودی روی گردن و بدن وی دیده می شد. همچنین متخصصان پزشکی قانونی پس از معاینه جسد اعلام کردند که حدود 4 ساعت از مرگ مرد 46 ساله میگذرد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که نامزد این مرد، وقتی دیده حال شوهرش بد شده به اورژانس زنگ زده است. این زن به کارآگاهان جنایی گفت: چند سال قبل در سایت همسریابی با کیوان آشنا شدم. آشنایی ما ادامه داشت تا اینکه مدتی قبل، کیوان به خواستگاری من آمد و با هم نامزد شدیم. وی ادامه داد: چند وقتی می شد که اخلاق و رفتار کیوان تغییر کرده بود. به نظر می رسید که به من خیانت می کند چون دیگر مانند سابق به من اهمیتی نمی داد و توجه نمی کرد.

این زن گفت: شب حادثه کیوان سرگرم بررسی گوشی موبایلش بود. به زور گوشی را از دستش گرفتم چون مدام سرش توی گوشی بود و دیگر مطمئن بودم به من خیانت می کند. همان لحظه متوجه شدم با زنی در حال چت است. برسر همین مسئله دعوایمان شد و کیوان به حالت قهر خانه را ترک کرد. چند ساعت بعد با حالی بد و جراحاتی که روی بدنش بود به خانه برگشت و به اتاق خواب رفت. اما به سختی نفس می کشید و من که به شدت نگرانش شده بودم، فورا به اورژانس زنگ زدم. زمانی که اورژانس رسید، ‌کیوان دیگر نفس نمی کشد و قلبش نمی زد. او جانش را از دست داده بود و من به شدت شوکه ام.

با توجه به درگیری این زوج و آثار ضرب و جرح روی بدن مقتول، تناقض گویی های زن که می گفت زمان زیادی از مرگ کیوان نمی گذرد درحالیکه پزشکی قانونی مرگ وی را 4 ساعت قبل تخمین زده بود، بازپرس جنایی دستور بازداشت زن را صادر کرد. تحقیقات توسط تیم جنایی پایتخت ادامه دارد تا اسرار این جنایت رازگشایی شود.

  برچسب ها: قتل ازدواج

1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 21 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
چهره غمزده و گریان حامد سلطانی مجری صدا و سیما در ختم همسر و پسر خردسالش +عکس/ روحشان شاد
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(عکس) نگاهی به استایل قهرمانان المپیک در مراسم تجلیل از آن‌ها / از استایل وست با شومیز مبینا نعمت‌زاده و ناهید کیانی تا استایل اسمارت کژوال رضا علیپور
ترجمه تخصصی کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
همسر رهبر معظم انقلاب: سالهاست که ما اشیای تجملاتی را به خانه مان راه نداده‌ایم؛ فرش، پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم
ویدیو/ شعری زیبا از حضرت شهریار که فاضل نظری تکمیلش کرد/ مست آمدم ای پیر که مستانه بمیرم...