دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

از کجا بفهمیم زن در رابطه جنسی به ارگاسم واقعی رسیده است؟ 

دوشنبه، 24 مهر 1402
نشانه‌‌های به ارگاسم رسیدن شامل افزایش جریان خون در دستگاه تناسلی، تنفس سریع‌تر، ضربان قلب بالاتر و انقباضات عضلانی است. در ادامه این مطلب از ساعد نیوز همه نشانه های ارگاسم زنان را بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

ارگاسم یا ارضا شدن به حالت رهایی از تنش و انقباضات مداوم همراه با انزال یا بدون آن گفته می‌شود که در زنان و مردان متفاوت است.ارگاسم یا ارضا به معنای اوج تحریک و هیجان جنسی است. در حقیقت ارگاسم یا ارضا شدن را می‌توان به قله سکس و رابطه جنسی تشبیه کرد. ارضا شدن یک احساس نیرومند است که در ارتباط با لذت جسمی – روانی تعریف می‌شود. این احساس موجب تخلیه روانی نیروی برآمده از امیال جنسی در انواع رابطه جنسی فرد می‌گردد.

ارگاسم واقعی زنان را چگونه تشخیص بدهیم؟

چگونگی رخ‌دادن ارگاسم و تشخیص زمانی که زن ارضا می‌شود، بسیار مهم است. اگر نمی تواند ارضا شود، فرصت مناسبی ست تا با همکاری و کمک به او، تلاش کنید تا به اوج برسد. هر زنی باید ارضا شود و هر مردی باید بداند که چطور در سکس حمایتش کند. خب حالا وقت آن رسیده سراغ اصل مطلب برویم: چگونه بفهمیم که زن در حال ارضاشدن است.

1.ارضا شدن در هر زن متفاوت است

از نظر ارضاشدن، هرکسی با دیگری متفاوت است. بعضی زن‌ها باصدا ناله می‌کنندو برخی فقط می‌لرزند، بنابراین کاملاً بستگی به زنی دارد که با او سکس دارید. بنابراین تشخیصش نیاز به دقت و شناخت آن زن دارد. با گذشت زمان متوجه نکته‌های ظریفی می‌شوید که ارضاشدنش را نشان می‌دهند.

2. واژنش منقبض می‌شود

اگر موقع ارضاشدنش دخول داشته باشید، حسش می‌کنید. وقتی زن به ارگاسم نزدیک می‌شود، انقباض دیواره‌های واژنش را دور آلت حس می‌کنید. بنابراین سفت‌شدن داخل واژن نشان می‌دهد که اتفاقات خوبی برای زن و البته شما در حال افتادن است.

3. پرسروصدا می‌شود

ناله‌کردن و حتی فریاد زدن حین سکس برای خانم‌ها طبیعی ست. اما صدایی که حین ارگاسم از زن می‌شنوید، بلندتر از صداهای عادی ست. اگر توجه کنید، می‌توانید تفاوتشان را متوجه شوید. در هر صورت اگر صدایش روبه‌افزایش است، احتمالاً به ارگاسم نزدیک شده است.

4. نفسش قطع می‌شود

نه در حدی که از حال برود، منظور این نیست. با نزدیک‌ترشدن به ارگاسم، دیافراگم حنجره هماهنگ با شکم، عضلات لگنی و باسن منقبض می‌شود. از آن‌جا که ارگاسم رهاسازی شدید جنسی است، کل بدن سفت می‌شود و فرد نفسش را نگه می‌دارد تا وقتی که موج لذت به‌پایان برسد.

5. نمی‌تواند رفتارش را کنترل کند

احتمالاً متوجه خواهید شد که بدنش می‌لرزد و بی‌اختیار می‌شود. همۀ این‌ها بخشی از ارگاسم است. پژوهشی از دانشگاه «گرونینگن» (University of Groningen) این حالت‌ها را توضیح داده است. نواحی مغز که احساساتی مانند ترس و اضطراب را کنترل می‌کنند، هنگام ارگاسم کاملاً از کار می‌افتند. «ناحیۀ اوربیتوفرانتال جانبی» (lateral orbitofrontal cortex) مغز نیز دچار همین حالت می‌شود.

6. بدنش می‌لرزد

بدن هنگام ارگاسم، انقباض‌های غیرقابل کنترلی را تجربه می‌کند و تمام ماهیچه‌های بدن منقبض می‌شوند. در واقع حین ارگاسم، کشش زیادی ماهیچه‌ها را در بر می‌گیرد و با آزادشدن عضلات، بدن می‌لرزد. مردان هم همین لرزش را حین ارگاسم تجربه می‌کنند.

7. از صورتش مشخص است

قبل از ارگاسم می‌بینید که حالت صورتش عوض می‌شود. چهرۀ زنانی که در آستانۀ ارگاسم هستند، دقیقاً مثل چهرۀ‌ مردان حین ارضاشدن است. حالت صورتشان حین ارگاسم، مثل وقتی است که انگشت پایشان را به پایۀ تخت کوبیده‌اند. البته که عاملش درد نیست.

8. خودش می‌گوید

زنانی هستند که تظاهر به ارگاسم می‌کنند، اما زنانی هم هستند که باصراحت هنگام سکس می‌گویند «دارم ارضا می‌شم». در اغلب مواقع راست می‌گویند. اگر حرفش را با سایر نشانه‌هایی که بیان کردیم تطبیق دهید، می‌توانید با قطعیت تشخیص بدهید. اگر بیان می‌کند که ارضا شده اما کاملاً بی‌هیجان است، شاید راست نمی‌گوید.

9. کلیتوریس پنهان می‌شود

ممکن است همه‌چیز را درست انجام دهید و حالا می‌خواهد ارضا شود. همه‌چیز عالی پیش می‌رود. اما هنگام ارگاسم، ناگهان متوجه می‌شوید که کلیتوریسش زیر «غلاف کلیتوریس» (clitoral hood) پنهان می‌شود. این اتفاق دقیقاً پیش از ارگاسم رخ می‌دهد. پس اگر دیدید که کلیتوریس ناگهان پنهان شد، نشانۀ خوبی است.

10. نفس‌نفس‌زدن

تعداد تنفس زنان و البته فشارخون و ضربان قلبشان هنگام ارگاسم افزایش می‌یابد. به همین دلیل است که حین ارگاسم، حس می‌کنید در مسابقۀ دو شرکت کرده‌اید. اگر به نفس‌نفس افتاد و چند نشانۀ دیگر از این فهرست را هم داشت، احتمالاً ارضا شده است.

سخن پایانی

با نشانه‌هایی که بیان کردیم، خواهید فهمید که چه زمانی به ارگاسم نزدیک است. بعضی از این نشانه‌ها بسیار ظریفند و برخی دیگر خیلی واضح و قوی درک می‌شوند. در هر صورت مطمئن باشید که اگر پارتنرتان ارضا شود، متوجه خواهید شد.


5 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
ویراستاری تخصصی مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی متن
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
ترجمه تخصصی کتاب
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌