دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / آشپزی / میوه آرایی /

از شیرینی انجیر تا شیرینی ثروت 

یکشنبه، 06 آذر 1401
ساعدنیوز : وقتی انجیر را می خورید چه حسی دارید؟ حتما از شیرینی و خوشمزگی آن به وجد می آیید اما من وقتی انجیری می خورم علاوه بر مزه ی شیرین آن، به یاد ثروتی می افتم که از آن به دست آوردم به همین دلیل است که انجیر میوه ی مورد علاقه ی من است و حس خیلی خوبی به من می دهد.

انجیر خشک بسته بندی

با توجه به فوایدی که انجیر دارد قیمت انجیر خشک بسته بندی بسیار مناسب می باشد.انجیر دارای فیبر بسیار فراوانی است و بنابراین خوردن آن برای تنظیم دستگاه گوارش و جلوگیری و درمان یبوست بسیار توصیه می شود و همچنین می تواند به پاکسازی روده ها نیز کمک فراوانی نماید.

این میوه سرشار از کالری است و وجود انرژی زیاد در این محصول موجب می شود که یک فرد بتواند کل انرژی روزانه خود را با خوردن انجیر کاملا تامین نماید.

خرید های اینترنتی می توان در وقت و هزینه صرفه جویی کرد و این شاید یکی از هوشمندانه ترین انواع خرید و تجارتی باشد که می توان از آن یاد کرد.

در هر حال جهت فروش انواع انجیر بسیار خوب و با کیفیت صادراتی با قیمت عالی می توانید به این سایت تکیه و اعتماد کرده و خریدی توأم با رضایت داشته باشید.

انجیر سیاه پلدختر

با توجه به گوناگونی کیفیت، قیمت انجیر سیاه پلدختر متفاوت می باشد.در فصول گرم سال به خاطر تبخیر آب بدن و باعث گرم شدن بسیار روده ها افراد زیادی دچار مشکل یبوست می شوند و برای رفع این ناراحتیها بهتر است از انجیر سیاه پلدختر استفاده شود که به تقویت بدن و افزایش قوای سیستم ایمنی بدن کمک به سزایی می کند، میزان آنتی اکسیدان انجیرهای سیاه نسبت به انجیرهای زرد بسیار زیاد بوده و از پیشروی سلولهای سرطانی در بدن جلوگیری می کند. چنانچه دچار مشکل آرتروز هستید و می خواهید مشکلتان را حل کنید انجیر سیاه می تواند بهترین گزینه باشد چرا که با مصرف این میده ی شیرین و مغذی می توانید بدنتان را در برابر بسیاری از بیماریها ایمن سازی نمایید.

انجیر جنگلی

انجیر جنگلی جزو بهترین انجیر های موجود در ایران است که قیمت انجیر جنگلی با توجه به مدل های یافت می شود.

عمده ترین انجیرهای تولیدی در ایران، مدل سبز نوع ازمیر است که صادرات آن به خارج از کشور نیز بسیار زیاد است.

این نوع انجیر در فصل بهار و تابستان کاشته می شود به جرات می توان گفت بهترین گونه انجیر ایرانی استو از این رو برای تولید انجیر خشک، معمولا از انجیرهای استهبان استفاده می کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
گام به گام مراحل چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی