دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

آزاده نامداری زن دوم آقازاده مشهور بود؟ /افشاگری همسـر اول سجاد عبادی 

دوشنبه، 09 فروردین 1400
ساعد نیوز : افشاگری همسـر اول سجاد عبادی

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از آفتاب، همسر دوم آزاده نامداری، سجاد عبادی، فرزند رحیم عبادی رئیس سازمان جوانان دولت اصلاحات و مرحومه فریده ماشینی از فعالان جبهه مشارکت بود.

سجاد عبادی تنها ١٢ روز پیش از رسانه ای شدن خبر ازدواجش با آزاده نامداری یعنی بیست و دوم شهریور 94 همسر اولش را طلاق داده بود! تصویر شناسنامه همسر اول سجاد عبادی، مهسا آبومگر، که در صفحه مجازی وی منتشر شده بود به همراه نوشته او خطاب به همسر سابقش و آزاده نامداری را می خوانید :

«آقای سجاد عبادی! گل هایی که هر سه شنبه برایش می بردی از همان گل فروشی میخریدی که برای من هم در این ٣ سال خریدی ؟! حرفهایی که سر سفره عقد در گوشش گفتی از جنس همان حرفهایی بود که در این ٣ سال در گوشم زمزمه کردی ؟! راستی به او هم گفتی که همیشه دوستش داری ؟!مردی که سر قولش نماند مرد نیست، پس حساب من با تو هیچ !

خانم نامداری عزیز، بانوی حجاب و اخلاق و عفاف و شکستن حرمت ها؛ من سر زندگی ام بودم که تو آمدی من بودم و تو آمدی او ٢٢ شهریور ٩٤ از من جدا شد و تو ماه هاست که از گل های رز سفیدت عکس می گذاری و روزهاست که آینه و شمعدان خانه ی مشترک جدیدت را به نمایش گذاشته ای حساب تو و خانواده هایی که از هم پاشیدی با خدا پ.ن: خدایا باز من ماندم و تو.»

آزاده نامداری مجری پرحاشیه تلویزیون درگذشت. آزاده نامداری ازدواج پرحاشیه ای با فرزاد حسنی داشت. آزاده نامداری بعد از مدتی از فرزاد حسنی طلاق گرفت. بعد از مدتی دوباره ازدواج کرد و از ازدواج دومش صاحب یک فرزند شد. جسد آزاده نامداری چند روز پیش در خانه اش پیدا شد.


2 پسندیدم 9 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 سال پیش

خدا رحمتش کنه همین فقط مجری خوبی بود تا چیزی با چشممون ندیدیم قضاوت نکنیم وهیچ کس بی گناه نیست
پاسخ
ایران
3 سال پیش

فرزاد حسنی گناه داشت با آبروی زندگی کسی بازی نکنیم
پاسخ
ایران
3 سال پیش

وا چه چیزها
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

عزیزان شیطان هم دست ازمر ده برمی‌داره شماچرا ولشنمی کنید
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

برای سرگرمی خوبه این مسائل ولی مطمئنا حواسمون به خودمون واعمال خودمون باشه خیلی بهتره همه ما به درگاه خداوند چه گناه ها که نفرستادیم
پاسخ
الهام
3 سال پیش

هیچ کس بیگناهنیست
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

لطفا به واسطه ی حرفهای این خانم،آزاده ی عزیز رو قضاوت نکنیم،چون صحت و سقم حرفهای ایشون هم مبهمه.اصولا قضاوت نکنیم و برای شادی روح آزاده ی عزیز دعا کنیم.
پاسخ
سحر
3 سال پیش

آدم ها با اعمال، رفتار، گفتار و کردارشون در طول زندگی شون، آثاری از خودشون باقی میذارن که خواه ناخواه بعد از رفتن، برای بقیه قابل قضاوت و تفسیره! ربطی هم به کوتاه بودن دست مرده از دنیا و ... نداره!
پاسخ
ضحا
3 سال پیش

عزیزان محترم...این خانم مرداعمال خوب وبدشم برداشت باخودش بر خودش میدونه وخدای خودش!لطفا پیرامون مردگان واعمال و رفتارشون بحث وجدل نکنید چون مرده بی دفاع وازحمایت کردن خودش درمقابل شماعاجزهست...فقط بگیدخدارحمتشون کنه . تمام.(درموردماهچهره خلیلی مرحوم هم همینوگفتم )...عزیزمیدسلامت وپاینده باشید!
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گشت و گذار کوچه به کوچه پورتو با همسر علی علیپور / استایل مونوکروم زهرا بانو هوش از سر مردم پورتو برد 😍
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
ترجمه تخصصی کتاب
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
ویراستاری تخصصی مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
(فیلم) تمرینات سخت و طاقت فرسای هادی چوپان برای پسرش محمد حافظ / تا پسرشو قهرمان مستر المپیا نکنه بیخیال نمیشه!