دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

آزادسازی سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۸/۱۱) 

یکشنبه، 11 آبان 1399
کد خبر: 111079
ساعد نیوز: ارزش پرتفوی سهام عدالت در یازدهمین روز آبان ماه ۹۹ اعلام شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از اقتصاد آنلاین:

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۸/۱۱)

ارزش سهام عدالت با افت ۳درصدی درمقایسه با روز گذشته (۳۱۷هزار تومان کاهش)، در محدوده ۱۰میلیون تومان قرار گرفت. به این ترتیب، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰میلیون و ۹۴هزار تومان و ۱۹میلیون و ۱۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶میلیون و ۵۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۸/۱۰)

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی نیز امروز با افزایش ارزش معاملات بازار رشد داشت و به رقم ۱۰ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان رسید. ارزش سهام عدالت یک میلیونی معادل ۲۰ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان رسیده است. ارزش سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۸/۷)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۱ درصد (۱۳۹هزار تومان) کاهش یافت و همچنان با افت همراه است. بنابراین، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۳۰هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۴۶۴هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۵۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۸/۶)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۸ درصد (۳۴۹هزار تومان) افت کرد. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۶۹هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۷۲۵هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۸/۵)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت بازهم با کاهش همراه بود و افت ۲.۸ درصدی (۳۵۵هزار تومان درمقایسه با روز شنبه هفته جاری) را ثبت کرد. بنابراین ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۴۱۸هزار تومان و ۲۳ میلیون و۳۸۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۴۵۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۸/۳)

در پایان معاملات روز جاری بازار سهام، ارزش سهام عدالت با کاهشی محسوس همراه بود و در مقایسه با آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، ۳.۰ درصد (۳۹۲ هزار تومان) افت کرد. بنابراین ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۷۷۳هزار تومان و ۲۴ میلیون و ۵۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۶۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۹)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۴۵۰ هزار تومان (۳.۳ درصد) کاهش یافت و افت قیمت را در سومین روز معاملاتی هفته جاری ثبت کرد. با احتساب این موضوع، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۲۳۸هزار تومان و ۲۴ میلیون و ۹۲۸هزار تومان رسید. بنابراین، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۴۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۸)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت مانند روز گذشته با کاهش همراه بود و ۴.۳ درصد (۶۱۴ هزار تومان) افت کرد و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۶۸۸ هزار تومان و ۲۵ میلیون و ۷۷۴ هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۱۲ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۷)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۴۹۵هزار تومان کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴میلیون و ۳۰۲هزار تومان و ۲۶میلیون و ۹۳۰هزار تومان رسید.

همچنین ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸میلیون و ۵۸۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۳)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۲۲۸ هزار تومان (۱.۵ درصد) کاهش یافت و کمتر از ۱۵ میلیون تومان شد. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان و ۲۷ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۲)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت بازهم با کاهش همراه بود و در مقایسه با روز گذشته، ۷ هزار تومان (۰.۱ درصد) افت کرد و به این ترتیب، ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۵ میلیون و ۳ هزار تومان و ۲۸ میلیون و ۲۴۴ هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۱ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۱)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، از ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۴۰۷هزار تومان (۲.۶درصد) کاسته شد و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۵میلیون و ۱۰هزار تومان و ۲۸میلیون و ۲۶۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۹میلیون و ۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۰)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱۹۴ هزار تومان (۱.۳ درصد) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ۱۵ میلیون و ۴۱۷ هزار تومان و ۲۹ میلیون و ۲۹ هزار تومان رسید. بنابراین، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۱۹)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت با کاهش ۳۶ هزار تومانی (۰/۲درصد) همراه بود و درمقایسه با هفته گذشته کاهش داشت. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز جاری به ترتیب به ۱۵ میلیون و ۲۲۳هزار تومان و ۲۸ میلیون و ۶۶۳ هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۱۶)

ارزش سبد دارندگان سهام عدالت با افزایش 200 هزار تومانی نسبت به روز قبل مواجه شد و به 14 میلیون وهفتصد تومان رسید. پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران(چهارشنبه 16 مهر)، ارزش هر برگه سهام عدالت 490 هزارتومانی دارندگان این سهام به 14 میلیون و هفتصد و سی هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل (سه شنبه 15 مهرماه) حدود 200 هزار تومان افزایش داشته است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۱۴)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت ۲.۷ درصد (۴۱۷ هزار تومان) درمقایسه با روز گذشته افت کرد. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز جاری به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۸۸۲ هزار تومان و ۲۸ میلیون و ۲۱ هزار تومان رسیده است. بنابراین، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۹۲۹ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۱۳)

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۸۲ هزار و ۳۵۸ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش به حدود ۸ میلیون و۴۴۹ هزار و ۴۱۴ تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۱۲)

در پایان معاملات امروز (۱۲مهر ماه ۱۳۹۹)، ارزش سهام عدالت درمقایسه با هفته گذشته، ۳.۲ درصد (۴۸۱ هزار تومان) افزایش یافت. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۵ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان و ۲۹ میلیون و ۴۱۳ هزار تومان رسید. بنابراین ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۹ میلیون و ۳۷۲ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۹)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۸ درصد (۱۲۴ هزار تومان) افزایش یافت. ارزش سهام ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز جاری به ۱۵ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان و ۲۸ میلیون و ۵۰۷ هزار تومان رسیده است. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۹ میلیون و ۸۴ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۸)

در پایان معاملات روز جاری بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۳۰۸هزار تومان کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۵میلیون و ۱۶هزار تومان و ۲۸میلیون و ۲۷۳ هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۹میلیون و ۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۷)

در پایان معاملات روز جاری (۱۳۹۹/۷/۷) بورس تهران، ارزش سهام عدالت با کاهش یک میلیون و ۶۵۲ هزار تومانی به زیر ۱۵ میلیون تومان رسید.

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز جاری به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان و ۲۸ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۸ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان رسیده است.


13 پسندیدم 17 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 16 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
4 سال پیش

چرا الان که آدم احتیاج داره سود سهام عدالت رو واریز نمیکنن میشه پرسید که کی واریز میشه
پاسخ
صادرات
4 سال پیش

منتظر
4 سال پیش

هروقت پولمان گرفتیم شمابفروش
پاسخ
منتظر
4 سال پیش

ماکه فروختم اماهیچ دستمان نیامد
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

در پاسخ به: 22 بهمن
سلام چرا دارید سهام میفروشید سهام خود را نگه داری بهتره
پاسخ
صدگنج گنگوزهی
4 سال پیش

من هم می خواهم بفروشم کجابایدسبت نام کنم
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

من هم می‌خواهم بفروشم سهام عدالت کجابایدمراجعه کنم
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

برای منم همینطور
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام کسانی که کلا سهام عدالت نگرفتن چی اونا باید چه جوری بگیرند
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام ۴ماه سهام فروختم هیچی ندادن
پاسخ
زهرا
4 سال پیش

من هم میخوام بفروشم سهام عدالت کجا باید مراجه کنم تلفنی میشه؟
پاسخ
زهرا
4 سال پیش

کار بسیار خوبی میکنند ولی گو گوش شنوا
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

مگه پولم گرفتی تا حالا از فروش سهامت؟؟؟؟
پاسخ
بازی چه سهام عدالت
4 سال پیش

مگ سهام پولشو میدن که بفروشیم
پاسخ
شاهین
4 سال پیش

22 بهمن
پاسخ
احمد
4 سال پیش

سلام کی میشه دوباره سهام خود را فروخت ممنونم اگه جوابمه بدیدن
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

عجب بابا دلمون به این سهام عدالت خوش بود که هیچی شد.................
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(عکس) نگاهی بر مانتوی شیک و خیره کننده ی هدی زین العابدین، ماهی سریال "در انتهای شب"، با گلدوزی های سنتی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(فیلم) اولین مصاحبه رئیس جمهور منتخب بعد از دریافت رای اعتماد از مردم
ویدیو/ نقاشی‌های سنگی در گالری بین‌راهی ریل قطار/ تکرار تصویر Mona Lisa این بار با نام Stona Lisa