ازدواج جنجالی مرد لرستانی با زنی که یک متر از او بلندتر است+عکس

  یکشنبه، 27 فروردین 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
ازدواج جنجالی مرد لرستانی با زنی که یک متر از او بلندتر است+عکس
ساعدنیوز : یک مرد کوتاه‌قد با یک زن 180سانتی‌متری ازدواج کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، وقتی از هیجان‌انگیزترین اتفاق زندگی‌اش حرف می‌زند صورت سیاه‌سوخته‌اش از خجالت به سرخی می‌زند. 10 روز از مراسم عروسی‌اش می‌گذرد اما هنوز لباس‌های عروسی‌اش را می‌پوشد و ادکلن می‌زند و بعد می‌رود مغازه‌. خوش‌برخوردتر از قبل شده و دوستانش به چشم یک مرد به او نگاه می‌کنند. از نظر آنها مهران دیگر مرد کوچکی نیست؛ او الان زن دارد و دوست دارد که 5-6 تا بچه هم داشته باشد. او حتی تصمیم گرفته اسم پسر اولش را «علی» و اسم دخترش را «زینب» بگذارد.

مهران از هر چیزی که مربوط به روز عروسی و این چیزها باشد سریع می‌گذرد؛ نه اینکه این مسائل را جزو زندگی شخصی‌اش نداند؛ او از اینکه بگوید چگونه عاشق همسرش شده خجالت می‌کشد. برای همین وقتی می‌گویی «چقدر همسرت را دوست داری»؟ اول نیشش تا بناگوش باز می‌شود بعد پلک‌هایش را روی هم فشار می‌دهد، خجالت می‌کشد و آخر سر با لحنی عاشقانه می‌گوید: «روزی 100 بار بهش می‌گویم دوستت دارم». باید باشی و ببینی که چطور این مرد، واژه‌های عاشقی‌اش را کنار هم می‌چیند تا با کمترین جمله‌ها حرف دلش را بزند. مهران این روزها خوشبخت‌ترین مرد روی زمین است چون توانسته جواب خیلی‌ها که تا امروز سر کارش می‌گذاشتند را با ازدواج با یک زن 180سانتی‌متری بدهد.

5 سال عاشقی!
مهران 5سال پیش قبل از اینکه کسی باخبر شود دل دخترعموی بابایش را به دست آورد و همه قرارومدارها را با او گذاشت. خودش می‌گوید اگر بابایش خبردار می‌شد پوستش را می‌کند. اما هر چه بوده به خیر گذشته و الان مهران با دخترعموی پدرش وصلت کرده است؛ «چندسالی با هم حرف زدیم. بعد که دیدم همه‌چیز قطعی شد به خواهرم گفتم تا با شوهرش بروند و با او حرف بزنند. به خواهرم تاکید کردم کسی چیزی نفهمد چون نمی‌خواستم کسی خبردار شود. می‌دانستم که او تصمیمش را گرفته از آنهایی نبود که طاقچه‌بالا بگذارد. پدرش مدتی مخالفت کرد ولی خواهرم آن‌قدر اصرار کرد تا بالاخره پدرش راضی شد».

مثل مرد حرف زدم
مهران با قد و بالای کوتاهی که دارد جلوی در مغازه فرش‌فروشی‌ای که با برادرانش در آن شریک است ایستاده و نگاه‌های عابران را دنبال خودش می‌کشد؛ عین خیالش هم نیست؛ یک دست‌اش را داخل جیب شلوارش گذاشته و دیگری را به لولای در تکیه داده و با قدوبالای هیجان‌انگیزش دارد توضیح می‌دهد که چطور چند روز قبل از عروسی با همسرش حرف زده تا واقعیت‌ها را برایش بگوید؛ «چند روز قبل از عروسی با هم حرف زدیم. گفتم من این هستم؛ با همین قد و هیکل. گفتم بعدا زمان پشیمانی نیست؛ من الان شغل ثابتی ندارم، توی شهر هم زندگی می‌کنم؛ اگر می‌خواهی پشیمان بشوی همین الان خوب است چون بعد سخت می‌شود که از هم جدا شویم». چهره مهران بعد از این حرف‌ها و وقتی می‌خواهد جواب همسرش را بگوید دیدنی است. حس مردانه‌ای گرفته و از حرف‌های همسرش که گفته تا زنده است به پای مهران می‌ماند می‌گوید؛ «خانم‌ام گفت هیچ‌کس به من اجبار نکرده که با تو ازدواج کنم؛ خودم می‌خواهم. وقتی رفتیم زیر یک سقف حتی جانم را برایت می‌دهم. برای من پول و این چیزها مهم نیست؛ چیزی که برایم مهم است خود تو هستی؛ مهران!».

خواستگارهای قبلی رد شدند
به قد و هیکل مهران نگاه نکنید؛ او قبل از اینکه به خواستگاری خانم‌اش برود خودش چند تا خواستگار پروپاقرص داشته. باور نمی‌کنید؟ «دو تا خانم هم‌قد خودم قبل از اینکه ازدواج کنم به من پیشنهاد ازدواج دادند. خانم‌های خوبی بودند. من هم رفتم با پزشک مشورت کردم اما پزشک گفت این کار را نکنم چون ممکن است به لحاظ ژنتیکی بچه‌هایمان هم مثل خودمان کوتاه‌قد شوند. من هم حرف دکتر را قبول کردم چون نمی‌خواستم بچه‌هایم آسیب ببینند». اما مهران الان که مطمئن شده بچه‌هایش آسیب نمی‌بینند دلش هوای بچه کرده و می‌خواهد هرچه زودتر اولین بچه‌اش به دنیا بیاید«بچه خیلی دوست دارم؛ برایم فرقی نمی‌کند دختر باشد یا پسر، مهم این است که سالم باشد. ولی بچه باید زیاد باشد؛ مثلا 6-5 تا خوب است. اسم پسر اولم را علی و دخترم را زینب می‌گذارم». مهران البته در مورد تعداد بچه‌ها هنوز با همسرش حرف نزده اما خودش می‌گوید: «اولش یک‌کم ناز می‌کند اما راضی می‌شود».

او مرا با این وضعیت انتخاب کرده است
به‌اش نمی‌آید اهل زدن حرف‌های عاشقانه باشد. اما او در این باره می‌گوید: «به‌هرحال اگر کسی را دوست داری باید بهش بگویی؛ من هم روزی صد بار می‌گویم دوستش دارم. او هم به من می‌گوید». مهران از اینکه این حرف‌ها را می‌زند خجالت می‌کشد اما خب او هم برای کارش دلیل دارد؛ «زنم من را با این وضعیت انتخاب کرد. شاید کمتر دختری توی این دوره‌ و زمانه حاضر می‌شد با من ازدواج کند؛ برای همین حقش است که بگویم دوستش دارم. من هم بهش می‌گویم (می‌خندد)».

گفتنی است این گزارش جذاب سال 87 در هفته‌نامه همشهری سرنخ منتشر شده است.

ازدواج


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (645 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (148 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (60 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان