ساعدنیوز
ساعدنیوز

آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۱۲ تیر برگزار می شود

  شنبه، 29 خرداد 1400   کد خبر 155497
آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۱۲ تیر برگزار می شود
ساعد نیوز: آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود. کارت آزمون از ۹ تیر منتشر می شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ صبح روز شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ در ۵۶ شهرستان با حضور ۱۱ هزار و ۳۱۲ نفر برگزار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۰۰ آغاز و درهای ورود به جلسه آزمون در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد، متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه ۹ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان آزمون ، برای شرکت در جلسه امتحان باید از ۹ تیر به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده ، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند و براساس آدرس و زمان تعیین شده به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری، اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام را دریافت کند.

این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند. لذا متقاضیان برای دستیابی به این اطلاعات باید در ابتدا نسبت به عضویت در این سیستم برای بازیابی اطلاعات، اقدام کنند.

در صورت مغایرت اطلاعات در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۱۱ و ۱۲ (شامل: نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، تاریخ فارغ التحصیلی، معدل مقطع تحصیلی) کارت شرکت در آزمون لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۲ تیرماه منحصراً به سایت سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، موارد مورد نظر اصلاح شوند.

در صورتی که داوطلب نسبت به بند ۳ (جنسیت) تفاوتی مشاهده کرد ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

چنانچه شماره داوطلبی به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا و کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس است و اشکالاتی از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس دارد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه کند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود.

در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می شود. سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام که توسط خود متقاضی تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

نماینده سازمان سنجش در روز جمعه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۰ صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

در زمان حضور درجلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون ،اصل کارت ملی ویا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ (هشت ) است.

درهای ورودی حوزه های امتحانی رأس ساعت ۷:۳۰ (هفت و سی دقیقه) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند. به همراه داشتن هر کدام از این وسایل تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را بعمل آید. حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... معذور هستند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

متقاضیان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۱۹ تیرماه از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با سازمان سنجش مکاتبه کنند. درخواست های واصله بعد از این تاریخ قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و الزامات بهداشتی

داوطلب زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابد. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۶:۳۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور داوطلب خواهد بود.

برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکند.

از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری کند.

هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ کند.

همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری کند.

برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کند.

از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری کند.

هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده کند و در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کند.

درصورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتماً با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت کند.

در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشد.

به پیام های حاوی نکات اجرایی و بهداشتی که در جلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کند.

سعی کند از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری کرده و از دستمال کاغذی استفاده کند.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است.

بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۲۴ خردادماه ۱۴۰۰ به صورت قطعی تایید شده، لازم است از روز یکشنبه ۳۰ خرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش (بخش سایر آزمون های استخدامی) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:

متقاضیان این آزمون لازم است از روز یکشنبه ۶ تیرماه به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir (قسمت سامانه خود ارزیابی بیماری کرونا) مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان در سامانه مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

نحوه اعلام گزارش تقلب و تخلفات در آزمون

نظر به حساسیت آزمون مقتضی است تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با تخلف و تقلب در این آزمون را با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org (قسمت گزارش تخلف در آزمون ها) و یا صندوق پست الکترونیکی (ایمیل) به نشانی Hefazatazmon@sanjesh.org و یا با شماره تلفن های ۰۲۶۳۶۱۸۲۱۵۱ و ۰۲۶۳۶۱۸۲۱۵۲ به اداره کل حراست و حفاظت آزمون های این سازمان منعکس کنند.

نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش و کشور

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

متقاضیان درصورت لزوم می توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز شنبه ۱۲ تیرماه همه روزه صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۶:۰۰ با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ (پیش شماره ۰۲۱) در میان بگذارند.

جدول شهرها و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون استخدامی فرزندان شهدا سال ۱۴۰۰

ردیف استان شهر محل اقامت شهر محل آزمون محل رفع نقص کارت
۱ آذربایجان شرقی

آذرشهر، اسکو، اهر، بستان آباد، تبریز، جلفا، خداآفرین، سراب، شبستر، کلیبر، ورزقان، هریس، میانه، مرند/ مراغه، بناب، چاراویماق، عجب شیر، ملکان، هشترود

تبریز. مراغه

تبریز: بلوار ۲۹ بهمن، دانشگاه تبریز، طبقه همکف، ساختمان مدیریت خدمات آموزشی
مراغه: اتوبان امیرکبیر ، میدان مادر ، شهرک گلشهر، دانشگاه مراغه

۲ آذربایجان غربی

ارومیه و اشنویه/ خوی، چایپاره، سلماس، ماکو، چالدران، پلدشت، شوط/ سردشت/ میاندوآب، بوکان، شاهین دژ، تکاب/ مهاباد، پیرانشهر، نقده

ارومیه. سردشت. خوی. میاندوآب. مهاباد

ارومیه: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه ارومیه، ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی
سردشت حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
خوی: بلوار آیت الله خویی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی، ساختمان اداری
میاندوآب: بزرگراه ولایت، پل آیت الله وحیدی، بالاتر از کوی رابری نرسیده به ایستگاه راه آهن، مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب
مهاباد: ابتدای بلوار شهید شهریکندی، دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد

۳ اردبیل همه متقاضیان استان اردبیل اردبیل: خیابان دانشگاه. دانشگاه محقق اردبیلی. ورودی اصلی دانشگاه
۴ اصفهان همه متقاضیان استان اصفهان اصفهان: میدان آزادی، خیابان دانشگاه. دانشگاه اصفهان. درب شمالی، ستاد آزمونها
۵ البرز همه متقاضیان استان کرج کرج: میدان حصارک، دانشگاه خوارزمی، ساختمان مرکزی، طبقه اول، اتاق ۲ آموزش
۶ ایلام همه متقاضیان استان ایلام ایلام : بلوار پژوهش، دانشگاه ایلام، حوزه معاونت آموزشی
۷ بوشهر همه متقاضیان استان بوشهر بوشهر: بهمنی، خیابان شهید ماهینی، دانشگاه خلیج فارس بوشهر، سازمان مرکزی- معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
۸ تهران

اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، قدس، بهارستان، پردیس، تهران، ملارد، شمیرانات، لواسانات، دماوند، ری، فیروزکوه/ ورامین، پاکدشت، پیشوا، قرچک

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری. حوزه برادران و خواهران دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره

شهرری: خیابان فدائیان اسلام-خیابان سرگرد محمدی-میدان صفائیه-دانشکده صفائیه(مجتمع ابوالفتوح) دانشگاه آزاد اسلامی شهرری
حوزه برادران و خواهران دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره: تهران، خیابان انقلاب، میدان فردوسی، کوچه بن بست شاهرود

۹ چهارمحال و بختیاری همه متقاضیان استان شهرکرد شهرکرد: بلوار رهبر، دانشگاه شهرکرد، معاونت آموزشی ، ستاد برگزاری آزمون ها
۱۰ خراسان جنوبی همه متقاضیان استان بیرجند بیرجند: میدان شهدا، خیابان دانشگاه، دانشگاه بیرجند، دانشکده هنر
۱۱ خراسان رضوی

بینالود، چناران، سرخس، فریمان، کلات، مشهد، تایباد، صالح آباد، تربت جام/ نیشابور، فیروزه/ قوچان، درگز/ تربت حیدریه، گناباد، مه ولات، زاوه، کاشمر، بردسکن، خواف، خلیل آباد، رشتخوار، باخزر، بجستان/ سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن

تربت حیدریه. سبزوار. قوچان. مشهد. نیشابور

تربت حیدریه: کیلومتر۷ محور تربت حیدریه به مشهد، بعداز پل هوایی عابر پیاده، دانشگاه تربت حیدریه
سبزوار: سبزوار-توحیدشهر-پردیس دانشگاه حکیم سبزواری-مدیریت آموزشی- باجه شماره ۱۵
قوچان: کیلومتر ۵ جاده(مشهد - قوچان) دانشگاه صنعتی قوچان
مشهد: بلوار وکیل آباد، روبروی پارک ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی مشهد ، مدیریت آموزشی دانشگاه
نیشابور: انتهای بلوار جانبازان، انتهای بلوار ادیب دوم غربی، بلوار نظام الملک دانشگاه نیشابور

۱۲ خراسان شمالی همه متقاضیان استان بجنورد بجنورد: کیلومتر ۴ جاده اسفراین، دانشگاه بجنورد
۱۳ خوزستان

آغاجاری، امیدیه، اهواز، باغ ملک، باوی، بهبهان، حمیدیه، دشت آزادگان، رامهرمز، شوشتر، کارون، مسجد سلیمان، هفتگل، رامشیر، لالی، اندیکا، هویزه، ایذه/ دزفول، اندیمشک، شوش، گتوند/ آبادان، شادگان، خرمشهر، ماهشهر، هندیجان

اهواز. خرمشهر. دزفول

اهواز: بلوار گلستان، جنب پل پنجم ، دانشگاه شهید چمران اهواز
خرمشهر: بلوار علی ابن ابیطالب، دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، آموزش دانشکده اقتصاد
دزفول: بلوار سرداران شهید، روبروی پایگاه چهارم شکاری وحدتی، دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول

۱۴ زنجان همه متقاضیان استان زنجان زنجان: کیلومتر ۶ جاده تبریز، دانشگاه زنجان، ساختمان مرکزی، واحد رایانه
۱۵ سمنان همه متقاضیان استان سمنان سمنان: روبروی پارک سوکان، پردیس شماره یک دانشگاه سمنان، ساختمان انتشارات دانشگاه
۱۶ سیستان و بلوچستان

خاش، زاهدان، میرجاوه/ ایرانشهر، سرباز، سراوان، دلگان، مهرستان، فنوج، سیب سوران، بمپور/ زابل، زهک، نیمروز، هیرمند، هامون/ چابهار، کنارک، نیک شهر، قصرقند

چابهار. زابل. ایرانشهر. زاهدان چابهار: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، میدان قایق، ساختمان شهید قنبری، طبقه همکف
زابل : کیلومتر ۲ جاده بنجار، پردیس جدید دانشگاه زابل، ساختمان ابوسعید سجزی
ایرانشهر:کیلومتر ۴ بزرگراه شهیدمرادی، دانشگاه ولایت ایرانشهر
زاهدان : خیابان دانشگاه، ورودی زیباشهر، سازمان مرکزی دانشگاه سیستان وبلوچستان، دفترمعاونت آموزشی دانشگاه
۱۷ فارس

آباده، ارسنجان، اقلید، بوانات، پاسارگاد، خرم بید، کازرون، رستم، سپیدان، شیراز، فراشبند، فیروزآباد، کوار، مرودشت، ممسنی، خرامه، زرقان/ فسا، استهبان، نی ریز، سروستان، جهرم، داراب، زرین دشت، قیروکارزین، لارستان، گراش، خنج، لامرد، مهر

فسا. شیراز فسا: انتهای بلوار شهید محب، دانشگاه فسا
شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
۱۸ قزوین همه متقاضیان استان قزوین قزوین: بلوار شهید سلیمانی، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، سایت فنی و مهندسی
۱۹ قم همه متقاضیان استان قم قـم: بلوارالغدیر، بعد از شهرک قدس، دانشگاه قم ، جنب درب ورودی دانشگاه
۲۰ کردستان همه متقاضیان استان سنندج سنندج : بلوار پاسداران - ابتدای خیابان قرادیان - درب ورودی اصلی دانشگاه - مرکز آموزش زبان فارسی
۲۱ کرمان

بافت، بردسیر، راور، زرند، کرمان، کوهبنان، رفسنجان، سیرجان، انار، شهربابک، ارزوئیه/ عنبرآباد، جیرفت، فاریاب، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، بم، رابر، ریگان، فهرج، نرماشیر، رودبار جنوب

جیرفت. کرمان جیرفت: کیلومتر ۸جاده بندرعباس، دانشگاه جیرفت
کرمان: بلوار جمهوری اسلامی، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان
۲۲ کرمانشاه

کرمانشاه، ثلاث باباجانی، روانسر، هرسین، کنگاور، سنقر، صحنه/ جوانرود. گیلانغرب. سرپل ذهاب، قصرشیرین. پاوه. اسلام آباد غرب، دالاهو

پاوه، سرپل ذهاب ، اسلام آباد غرب، جوانرود و گیلانغرب. کرمانشاه
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
کرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، سازمان مرکزی دانشگاه، اداره آموزش
۲۳ کهگیلویه و بویر احمد همه متقاضیان استان بویراحمد (یاسوج) یاسوج: میدان معلم، خیابان دانشجو، دانشگاه یاسوج، ساختمان مدیریت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
۲۴ گلستان


گرگان، آقلا، بندرگز، گمیشان، ترکمن، رامیان، علی آباد، کردکوی/ گنبدکاووس، کلاله، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، آزادشهر

گرگان. گنبدکاووس گرگان: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
گنبدکاووس: خیابان شهید فلاحی (فرودگاه سابق ) بلوار بصیرت، دانشگاه گنبدکاووس
۲۵ گیلان

رشت، آستارا، انزلی، رضوانشهر، رودبار، شفت، صومعه سرا، طوالش، فومن، ماسال/ لاهیجان، لنگرود، رودسر، املش، سیاهکل، آستانه اشرفیه

رشت. لاهیجان رشت: بلوار حافظ ، خیابان ملت، روبروی شهربازی، پردیس دانشگاهی دانشگاه گیلان
لاهیجان: خیابان کاشف شرقی، خیابان شقایق، مجتمع اداری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان
۲۶ لرستان همه متقاضیان استان خرم آباد خرم آباد: کیلومتر ۵ جاده (خرم اباد- تهران )، دانشگاه لرستان، دانشکده دندانپزشکی
۲۷ مازندران

ساری، بهشهر، نکا، گلوگاه، میاندرود و جویبار، سیمرغ، سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر/ آمل، بابل، بابلسر، فریدونکنار، محمودآباد، تنکابن، چالوس، رامسر، نور، نوشهر، عباس آباد، کلاردشت

بابل. ساری بابل: خیابان شریعتی، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
ساری: خیابان شهید مطهری (طبرستان)، دانشکده فنی امام محمد باقر(ع)
۲۸ مرکزی همه متقاضیان استان اراک اراک: میدان شریعتی، ابتدای بلوار میرزای شیرازی، درب اصلی دانشگاه اراک، روبروی باجه انتظامات
۲۹ هرمزگان همه متقاضیان استان بندرعباس بندرعباس: آزادشهر، بلوار افروز شهابی پور، مجتمع آموزشی و پژوهشی بصیرت (گفتگوی تمدنها)
۳۰ همدان همه متقاضیان استان همدان همدان: چهارراه پژوهش بلوار شهید احمدی روشن دانشگاه بوعلی سینا، سازمان مرکزی دانشگاه
۳۱ یزد همه متقاضیان استان یزد یزد: صفائیه، چهار راه پژوهش، بلوار دانشگاه، دانشگاه یزد، ورودی دانشگاه

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سوژه شدن موجودی حساب هوش پران مشتری مغازه موبایل فروشی+عکس/ تا حالا این همه عدد رو کنار هم ندیده بودم که امروز دیدم🙄 (793 نظر) میزبانی حسن روحانی از سیاستمداران و اقوام در مراسم عید دیدنی در منزل زیبا و ایرانی پسندش+ عکس/ چه مبلمانی، چه فرش هایی، از همه مهمتر چه خونه دلبازی😍 (411 نظر) مراسم سلام عید نوروز و اهداء سکه توسط فرح پهلوی به همسران مقامات دولتی +عکس/ ولخرجی زن تازه به دوران رسیده زمانی که مردم غرق در فقر و بدبختی بودند! (392 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای گرم کردن آب حماسه ساز شد/ خسته نباشی هم وطن+ عکس (254 نظر) تلاوت زیبا و دلنشین سوره شمس توسط رهبر معظم انقلاب+ویدئو (244 نظر) صبحانه مفصل و رنگارنگ دو نفره رضا گلزار و آیسان خانوم+عکس/از خاویار گرفته تا آواکادو و انار وحشی... (205 نظر) تصویری از عیادت نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا از رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (203 نظر) روایتی از هواپیمایی که برای آوردن یک روبان عروسی برای فرح پهلوی از تهران به پاریس رفت! (178 نظر) حضور علی دایی در رستوران شیک فریبا نادری به صرف افطار+عکس/ ذوق و خوشحالی خانم بازیگر از حضور شهریار ایران در رستورانش (161 نظر) رونمایی منوچهر هادی از خواهر و شوهر خواهر پزشکش+ عکس/ به قولی مخ خانواده ایشون هستن که پسرش هم دکتره (160 نظر) خلاقیت منحصر به فرد پسر مشهدی با ساخت تریلی حماسه آفرید/ هیلتر هم مغز اینو نداشت!+عکس (146 نظر) دو پادشاه یکی از ایران (ناصرالدین شاه) و دیگری از ژاپن (میجی) در یک زمان به اروپا رفتند/ تفاوت ها را بنگرید (139 نظر) خواهر یکتا ناصر سکوتش را شکست (131 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک برند خارجی در اختراع کیف برای نون بربری/ مشکل حمل و نقل بربری هم حل شد خدارو شکر😂+عکس (131 نظر) مراسم تولد جگرسوز آزاده نامداری در خانه ابدی اش و گریه های دلخراش همسر و پدرش/ روحت شاد+ عکس (128 نظر)
دیگران می‌خوانند   
(عکس) آینه و شمعدون نقره عروس سفره عقد ژیلا صادقی مجری تلویزیونی که از خوشگلی تا نداره/ ماشالا چه سفره عقد خاص و زیبایی هم چیده 😍👌 خلاقیت خنده دار و بامزه یک پسر کوچولو برای تقلب در امتحان نقاشی/ مغزش رو باید طلا گرفت+عکس (عکس) تیپ و چهره متفاوت «صابر فردوس» و «محمود نادری» سریال ستایش در کانادا دورهمی صمیمی خانواده پرجمعیت علی دایی در خانه لوکس مادر مهربانشان به مناسبت یک تولد/ چه کیک خوشگلی+عکس نگاهی به ماشین لوکس و هوش پَران سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان/ این ماشین نیست هواپیماست + عکس کیک تولد 2 طبقه و باکلاس تولد 31 سالگی علی ضیا مجری جذاب/مبارکا باشه + عکس نوزاد خوشگل و بانمک نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا/ ای خدا چقد نازه +ویدئو😍 میز چای ساده و چوبی رهبر انقلاب و مرحوم هاشمی رفسنجانی/ساده زیستی به معنای واقعی +عکس قلیان و نقش آن در تمایزات اجتماعی ایران در عصر قاجار خلاقیت منحصر به فرد بنای ملایری در محکم سازی ساختمان اش حماسه ساز شد+عکس/لامصب خونه رو کاملا ضد زلزله کرد😂 دورهمی خانوادگی سپیده بزمی پور و دوستانش در یک ویلای متروکه! +عکس فیلم آخرین افطاری رهبر معظم انقلاب در کنار امام خمینی (ره) مانتو ژاکارد و مزونی یکتا ناصر+عکس/ عجب رنگ دلبری داره این مانتو! دانشجویان خارجی در بدو ورود به دانشگاه‌های ایران باید زبان فارسی یاد بگیرند 4 بازیگر فوت شده‌یِ سریال خانه به دوش پس از پایان فیلمبرداری+عکس/ روحشون شاد و یادشون گرامی هنرنمایی و انتقاد ایرج نوذری از تغییر لحن برخی افراد در آنتن زنده+ویدئو/ فقط خنده های المیرا شریفی مقدم😂 حضور رهبر معظم انقلاب در مراسم عقد مهدی هاشمی فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی+عکس/ خجالتی بودن داماد در تصویر مشهوده پیشنهادات وسوسه برانگیز مریم رجوی و مسعود رجوی به اسرا چه بود؟ (عکس) پاسخ خنده دار دانش آموز به سوال ادبیات در ورقه امتحانی/ کاش کتابو یه ورق میزدی!! عیدی دادن ناصرالدین شاه سوژه شد /هیچ وقت آن‌قدر شاهزاده ندیده بودیم! خلاقیت خنده دار یک بانوی اهل فن ایرانی در استفاده کاربردی از دریل حماسه آفرید/ هم کدبانو هم فنی +عکس خلاقیت منحصربفرد در طراحی راه پله با الهام از میوه ها/ چشم نمیشه ازشون برداشت + عکس تصویری از پسر شهاب حسینی بازیگر قباد در سریال شهرزاد که از خودش بزرگتر است/به شهاب حسینی نمیخوره پسری به این بزرگی داشته باشه (ویدئو) تجربهٔ شیرین مرگ در کودکی و دیدن رنگ‌هایی از جنس نور/ استاد محمود فرشچیان در برنامهٔ زندگی پس از زندگی روایت می‌کند بیوگرافی و زندگینامۀ دکتر آذر اندامی باکتری‌شناس و کاشف واکسن شبه وبای التور در ایران نگاهی به چیدمان شیک هفت سین کریم باقری اسطوره فوتبال/ چه خونه زندگی داره+عکس خوانندگی بی‌نظیر شرکت کننده خوش صدای صداتو با آهنگ اصیل ایرانی/ چقدر فوق العاده سنتور میرنه+ویدیو جشن تولد ساده و خلوت بهرام افشاری بهتاش سریال پایتخت درکنار نوید محمدزاده و رفیق فابش+عکس (فیلم) خلاقیت جالب و جنجالی راننده اسنپ در محیط داخلی خودرو که غوغا کرده!/راننده خوش ذوق! (عکس) عاشقانه شاهرخ استخری و همسرش در ایام عید/ این دو زوج جنجالی هرروز جوان‌تر از دیروز می‌شوند! (عکس) پریناز ایزدیار بازیگر نقش جیران ناصرالدین شاه با این عکس‌های زیبا نوروز را جشن گرفت! سفره های مجلل افطاری و سحری شاه خوش اشتهای قاجار برای درباریان و همسرانش/ چلو کباب و آبگوشت و ...+عکس نوشته قشنگ و تحسین برانگیز روی شیشه یک مغازه‌ بستنی فروشی جلب توجه کرد!!/بزرگ منشی و خوب بودن به دارایی انسان نیست به قلب مهربان و بخشندگی اوست! افطاری ساده و خوشمزه ستاره سادات قطبی مجری پرانرژی در ماه رمضان+عکس خلاقیت خنده دار و حماسه ساز یک متورسوار ایرانی برای حمل بار/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس رونمایی از عکس سرعقد حامد آهنگی و خانومش لحظه انداختن حلقه ازدواج / از اولش هم انقدر خوش خنده بوده😂 تهران گردی رضا قوچان نژاد، شوهر خواهر خوشتیپ و باکلاس ساره بیات همراه با پسرش+عکس (فیلم) افطاری ساده و صمیمی در بیت رهبری و پذیرایی دوستانه رهبر معظم انقلاب از مهمانان/ یک لقمه نان با دل خوش بیوگرافی حامد سلطانی مجری اعجوبه ها و سال تحویل/ همسر اول دوم و علت تصادف + فیلم و عکس‌های جذاب و دیدنی (عکس) چیدمان مبلمان استیل و سلطنتی خونه وریا غفوری و همسر چشم رنگی اش در یک جشن تولد عاشقانه/ ماشالا چقدر به هم میان😍
تیتر امروز   
دانشجویان خارجی در بدو ورود به دانشگاه‌های ایران باید زبان فارسی یاد بگیرند جشن آنچنانی در تخت جمشید، مهمانی شاهانه ایرانیِ شاه و فرح پهلوی که هدفی جز خودنمایی نداشت! آمار تلفات حمله اسرائیل به حلب سوریه + جزئیات بارش باران و کاهش دمای برخی استانها گام های استوار دولت در مسیر «جهش تولید»؛ غول‌های صنعت به میدان بازگشتند پرهیز از تخریب در انتخابات، همواره مورد تاکید رهبری بوده است عزای خانواده شیرازی به جشن تبدیل شد + جزئیات 10 آقازاده ای که تاکنون پای میز محاکمه رفته اند / اجرای عدالت حتی برای فرزندان هاشمی رفسنجانی، آیت الله جنتی و .... علی دایی 4 برادر خوش تیپ و عجیب‌تر از خود دارد؛ افسانه 5 برادران خانواده شهریار توصیه به استعفای سفیر ایران در باکو به خاطر مصاحبه با یک خبرنگار با پوشش زننده از سوی رسانه اصولگرا پاداش 4 میلیارد تومانی برای بچه‌دار شدن خبرساز شد حواشی داغ امروز جمعه 10 فروردین 1403 / یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش برای دختر هلندی! 4 بازیگر فوت شده‌یِ سریال خانه به دوش پس از پایان فیلمبرداری+عکس/ روحشون شاد و یادشون گرامی پیشنهادات وسوسه برانگیز مریم رجوی و مسعود رجوی به اسرا چه بود؟ عیدی دادن ناصرالدین شاه سوژه شد /هیچ وقت آن‌قدر شاهزاده ندیده بودیم!