با هزینه کیش تور آنتالیا رو به صورت اقساطی رزرو کن

  سه شنبه، 14 فروردین 1403   زمان مطالعه 3 دقیقه
با هزینه کیش تور آنتالیا رو به صورت اقساطی رزرو کن
می دانستید با تور قسطی آنتالیا لحظه آخر می‌توانید برابر با هزینه تور کیش به این شهر زیبا سفر کنید؟ یعنی فرقی نمی‌کند که برای نوروز سفر به کیش را انتخاب کنید یا آنتالیا، قیمت هر دوی این مقاصد در نوروز 1403 یکسان در می‌آید! می‌پرسید چگونه؟

لحظه آخر با برگزاری تورهای اقساطی آنتالیا در نوروز امسال این امکان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا با کمترین هزینه به این شهر توریستی در ترکیه سفر کنند. در واقع خرید تور آنتالیا هزینه‌‌ای مشابه با خرید تور کیش دارد.

قیمت تور آنتالیا اقساطی لحظه آخر در نوروز 1403 چقدر است؟

همین ابتدا بگوییم که قیمت تور کیش در فروردین 1403 در لحظه آخر بین 4 تا 9 میلیون می‌چرخد. این در حالیست که تور آنتالیا قیمتی برابر با 19 تا 36 میلیون تومان دارد که بر اساس شرایط اقساط آژانس‌های فعال در لحظه آخر شما فقط باید هزینه نصف این تورها را در ابتدا بپردازید! بنابراین اگر قیمت کل تور 19 میلیون تومان باشد شما با پرداخت 9 میلیون و پانصد هزار تومان می‌توانید به اقدام به خرید تور آنتالیا نمایید. جالب‌تر این است که این قانون روی رزرو تور مارماریس و یا تور لحظه آخری کوش آداسی نیز حاکم است؛ بنابراین رسما می‌توانید به شهرهای توریستی ترکیه به صورت اقساطی سفر کنید.

لحظه تور آنتالیا قسطی را در چند پکیج متنوع برگزار می‌کند؛ یعنی فقط این طور نیست که شما انتخابی نداشته باشید؛ چند پکیج به صورت اقساطی برگزار می‌شود که در جدول زیر پکیج‌های اقساطی آنتالیا در نوروز امسال را آورده‌ایم و شما بر اساس تاریخ و بودجه مدنظر می‌توانید هر یک از آن‌‌ها را انتخاب کنید:

نام تور

تاریخ برگزاری

ساعت حرکت

ساعت بازگشت

تعداد روزهای اقامت

بازه قیمت به تومان

مبلغ پیش پرداخت به تومان

تور آنتالیا ویژه نوروز

29 اسفند تا 16 فروردین

23:00

6:30

6 شب

19.500.000 تا 27.000.000

9.500.000 تا 14.000.000

تور آنتالیا نوروز

29 اسفند تا 16 فروردین

5:15

2:40

6 شب

19.500.000 تا 27.000.000

9.500.000 تا 14.000.000

تور آنتالیا ویژه نوروز

10 تا 17 فروردین

00:30

7:00

6 شب

21.000.000

10.500.000

تور آنتالیا ویژه نوروز

29 اسفند تا 10 فروردین

23:00

6:00

6 شب

21.000.000 تا 29.000.000

10.500.000 تا 14.500.000

تور آنتالیا نوروز

2 تا 16 فروردین

5:30

3:15

6 شب

36.000.000 تا 45.000.000

18.000.000 تا 22.000.000

شرایط رزرو تور اقساطی آنتالیا لحظه آخر به چه صورت است؟

شرایط رزرو تور اقساطی آنتالیا لحظه آخر به چه صورت است؟

شرایط رزرو تور اقساطی آنتالیا از لحظه آخر چندان سخت نیست. از آنجایی که لحظه آخر با آژانس‌های گردشگری مختلفی همکاری می‌کند و این آژانس‌‌ها تورهای متنوع را به فروش می‌رسانند؛ بنابراین باید به شرایط اقساطی آژانس مربوطه توجه کنید؛ با این حال شرایط خرید تور اقساطی از بیشتر آژانس‌‌ها یکسان است. در ابتدا لازم است 30 تا 50 درصد مبلغ کل تور را در زمان رزرو پرداخت نمایید. یعنی اگر هزینه تور 20 میلیون تومان باشد، باید 10 میلیون را در ابتدا پرداخت کنید. پس از آن دومین شرط ارائه چک صیادی است. چک صیادی باید به اسم مسافر یا یکی از نزدیکان درجه یک وی باشد. همچنین یک چک به ازای مبلغ کل باید بدهید و پس از آن در هر ماه نیز یک چک صیادی دیگر باید ارائه دهید. در نهایت با ارائه مدارک شناسایی تور مدنظر شما رزرو خواهد شد.

خدمات تور اقساطی آنتالیای لحظه آخر ویژه نوروز شامل چه چیزهایی است؟

خدمات تورهای اقساطی هیچ فرقی با خدمات تورهای نقدی نمی‌کند. هر آژانس بر اساس شرایطی که داراست ممکن است خدماتی متفاوت ارائه دهد؛ اما به صورت کلی خدماتی که اغلب توسط آژانس‌های گردشگری در تور آنتالیا ارائه داده می‌شود شامل بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل همراه با صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و گشت شهری و لیدر است.

هتل‌های تور اقساطی آنتالیا چند ستاره هستند؟

انتخاب نوع و کیفیت هتل به خود شما بستگی دارد. در واقع روی هر تور قسطی یک چندین انتخاب پیش روی شماست که بنابر هزینه‌‌ای که می‌خواهید تقبل کنید آن را انتخاب خواهید کرد. اصولا روی تورهای اقساطی آنتالیا می‌توانید هتل‌های 2، 3، 4 و 5 ستاره را رزرو کنید؛ اما نوع هتل روی قیمت تور تاثیر مستقیم دارد. ممکن است قیمت یک تور 8 میلیون تومان باشد؛ اما زمانی که هتل را انتخاب می‌کنید به 18 میلیون هم برسد! پس در زمان انتخاب هتل حتما به این مسئله توجه کنید.

تورهای آنتالیا لحظه آخر؛ انتخابی قسطی و ارزان

تورهای آنتالیا لحظه آخر

برای خرید تور آنتالیا قسطی، کافیست سری به سایت لحظه آخر بزنید. این آژانس گردشگری علاوه بر امکان رزرو تور آنتالیا به صورت قسطی، رزرو تور مارماریس و تور لحظه آخری کوش آداسی را نیز به صورت اقساط ممکن کرده است؛ بنابراین عید امسال می‌توانید با هزینه کیش، تور کیش آنتالیا را رزرو کنید و سفری خارجی و متفاوت را تجربه نمایید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (650 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (63 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (37 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (36 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (17 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (9 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان