با کمک این محصول، ماینرها، ارزهای بیشتری را استخراج می کنند

  شنبه، 07 اسفند 1400 ID  کد خبر 194223
با کمک این محصول، ماینرها، ارزهای بیشتری را استخراج می کنند
ساعدنیوز :  استابلایزر برای ماینر یک دستگاه ضروری در خصوص فرآیند استخراج ارز دیجیتال یا همان ماینینگ به شمار می‌آید که در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع آن برای ماینر و کارکردشان بپردازیم.

با توجه به رشد و توسعه تکنولوژی و دنیای دیجیتال، نیاز جوامع به ابزارهایی برای بهره برداری از انواع فناوری های نوین، روز به روز بیشتر می شود. استابلایزر برای ماینر نیز یکی از دستگاه هایی است که امروزه به دلیل بازار پررونق ارزهای دیجیتال یا بیت کوین، بسیار مورد توجه قرار گرفته و کاربرد دارد. استابلایزر برای ماینر یک دستگاه ضروری در خصوص فرآیند استخراج ارز دیجیتال یا همان ماینینگ به شمار می آید که در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع آن برای ماینر و کارکردشان بپردازیم.

تصویر

استابلایزر ماینر چیست؟

قبل از اینکه به تعریف استابلایزر برای ماینر بپردازیم باید توضیحی راجع به ماینرها ارائه دهیم. ماینر یک دستگاه ماینینگ است که به وسیله ی آن می توان ارز دیجیتال استخراج کرد. به طور کلی به فرآیند استخراج ارز دیجیتال یا بیت کوین، ماینینگ می گویند.

حال استابلایزر یک دستگاه الکترونیکی است که با کمک آن، ولتاژ منبع تغذیه را تنظیم و تصحیح می کنند. این دستگاه سبب می شود تا منبع تغذیه به صورت کاملا پایدار و امن به سایر تجهیزات عرضه گردد. بنابراین استابلایزر ابزاری است که ولتاژی مناسب و مطلوب را فراهم آورده تا سایر دستگاه ها را از مشکلات شبکه حفظ نماید.

هر دستگاه الکتریکی برای کار کردن نیاز به یک ولتاژ خاص دارد یعنی باید یک میزان ولتاژ معینی از منبع تغذیه دریافت کند تا عملکرد صحیحی داشته باشد. اما در حین کار به دلایل متعددی ولتاژی که از منبع، توزیع می شود ثابت و پایدار نمانده و این نوسانات موجب تخریب تجهیزات و عدم کارکرد صحیح آن ها می گردد؛ به همین دلیل برای پایداری و ایمن نمودن ولتاژ، لازم است از وسیله ای به نام محافظ برق استفاده شود.

دستگاه ماینر نیز در حین تولید و پردازش بیت کوین عملیات سخت و پیچیده ای را انجام می دهد و به ولتاژی بالا نیاز دارد. این دستگاه ممکن است در فرآیند استخراج دچار دمای شدیدی شده و همین امر موجب نوسان و اختلال در ولتاژ و صدمه به سایر تجهیزات گردد اما استابلایزر برای ماینر یا همان محافظ برق ماینر از این مسئله جلوگیری خواهد کرد.

انواع استابلایزر برای ماینر

استابلایزرهای ماینر در انواع گوناگونی تولید و عرضه می گردد که هر یک از آن ها دارای عملکردی خاص و متفاوت هستند. حال برای اینکه بتوانیم بهترین استابلایزر برای ماینر را تشخیص دهیم، باید از انواع و کارکرد متعدد استابلایزرها آگاهی داشته باشیم.

  • انواع استابلایزر ماینر بر اساس تعداد فاز

استابلایزرها بنا بر کاربرد و نحوه عملکردی که دارند به دو نوع کلی استابلایزر تک فاز ماینر و استابلایزر سه فاز ماینر تقسیم می شوند که البته هر کدام دارای انواع و مدل های مختلف دیگری هستند. استابلایزرهای تک فاز دارای توان کمتری نسبت به استابلایزرهای سه فاز بوده و اغلب برای ماینرهایی که نیاز به ولتاژ برق کمتری دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

تصویر

استابلایزرهای سه فاز در مکان هایی وسیع تر مانند کارخانه ها، سوله ها، مراکز تولیدی و صنعتی که نیاز به ولتاژ برق بالاتری است، مورد استفاده قرار گرفته تا توانایی پایدار نمودن جریان برق سه فاز را داشته باشند. این نوع استابلایزرها برای ماینرهایی کاربرد دارند که با ولتاژ شدیدتری کار می کنند و تنها با پایدار نمودن این ولتاژ توسط استابلایزر عملکرد صحیحی خواهند داشت.

  • انواع استابلایزر ماینر بر اساس فناوری ساخت

استابلایزر رله ای

استابلایزر رله ای ماینر یک نوع محافظ برق است که ولتاژ ورودی را به وسیله ی تعدادی رله در یک بازه ی معین نگه داشته تا بدین ترتیب سایر تجهیزات با ولتاژی مناسب و محدود به بازه ی تعیین شده عمل کنند. این نوع استابلایزر برای ماینر طول عمر و ماندگاری بیشتری نسبت به استابلایزرهای ماینر مدل سروو موتوری دارند.

استابلایزر سرووموتوری

این نوع استابلایزر برای تنظیم ولتاژ و پایدار نمودن آن دارای ابزاری هستند که اصطلاحا به آن زغال گفته می شود و این زغال بر روی یک صفحه در حال گردش است تا ولتاژ را به صورت دقیقی تنظیم نماید. با اینکه این نوع استابلایزر برای ماینر عملکرد خوبی از جهت تثبیت جریان برق دارند اما به دلیل استهلاک زیاد اجزای آن مانند زغال، پیوسته نیاز به رسیدگی یا تعمیر خواهند داشت.

استابلایزر سوئیچینگ ماینر

یکی از گونه های بی نظیر و بسیار کارآمد استابلایزرهای ماینر، استابلایزر سوئیچینگ است که یک نوع استابلایزر هوشمند برای ماینر محسوب می شود. این دستگاه علاوه بر اینکه عیوب و مسائل سایر انواع استابلایزرها را ندارد دارای مزیت های بیشتری نیز هست.

این نوع استابلایزر برای تثبیت ولتاژ نیازی به زغال یا رله ندارد و تنها با تنظیم ولتاژ روی عدد معین، به بهترین نحو و دقیق ترین شکل ممکن یعنی با میزان خطای کمتر از یک ولت، سبب ایمنی و پایداری جریان برق می گردند. این دستگاه های سوئیچینگ استاتیک به دلیل اینکه دارای سیستم میکروپروسسوری هستند، کاملا هوشمند و الکترونیکی عمل نموده و ضمن اینکه استهلاکی ندارند، بدون کوچکترین صدایی به تنظیم و تثبیت دقیق ولتاژ مورد نیاز ماینرها با توان های متعدد می پردازند.

  • انواع استابلایزر ماینر بر اساس توان

برای خرید یک استابلایزر مخصوص ماینر پس از تعیین نوع آن، می بایست از توان دستگاه نیز آگاهی داشته و آن را مد نظر قرار دهیم. استابلایزرهای ماینر در توان های گوناگونی اعم از 7KVA – 10KVA – 14KVA – 20KVA و غیره تولید شده و به بازار عرضه می گردد.

حال با توضیحاتی که راجع به گونه های متعدد استابلایزرها برای ماینر ارائه شد، روشن است که استابلایزرهای هوشمند سوئیچینگ، بهترین گونه استابلایزر برای ماینینگ بوده که در فاز و توان های مورد نظر برای مزارع استخراج ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت استابلایزر ماینر

با توجه به اینکه انواع گوناگونی از استابلایزرها با توان های مختلف در بازار موجود است؛ بنابراین این دستگاه دارای قیمت های متفاوتی هستند. البته می توان گفت استابلایزرهای هوشمند به دلیل دقت عمل و کیفیت بهتر، از قیمت بالاتری نیز برخوردارند که از طریق مشورت با کارشناسان این حوزه و تعیین توان مصرفی مورد نظر دستگاه خود، می توانید از قیمت استابلایزر برای ماینر آگاه شوید.

تصویر

فروشگاه پرنیک

همان طور که می دانید به منظور خرید استابلایزر برای ماینر باید به مراکز معتبر در این زمینه مراجعه نمود. فروشگاه پرنیک با سال ها تجربه توانسته در راستای ارائه استابلایزر حرفه ای برای ماینر و کیفیت در امر ماینینگ گام های بلندی را بردارد.

این فروشگاه با همراهی تیمی متخصص و مجرب در زمینه انواع استابلایزرها، علاوه بر فروش مستقیم و حضوری محصولات خود، در جهت فروش آنلاین و غیرحضوری نیز برای سهولت در امر خرید مشتریان عزیز اقدام نمود. بنابراین برای اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره و خریداری استابلایزر ماینر پرنیک می توانید از طریق سایت https://www.pornik.shop/ با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار نموده و مشورت نمایید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (434 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (229 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (162 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (138 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (95 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (91 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (74 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW