دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / آشپزی / اصول آشپزی /

با تولید ادویه زندگی ام درخشان شده است 

شنبه، 28 آبان 1401
ساعدنیوز: تولیدات و محصولات خوب را شناسایی کنید و با یک روش یا موقعیت جغرافیایی دیگر عرضه کنید و همین باعث رونق کسب و کار شما می شود که با ایجاد نمایندگی های بسیاری در شهرهای مختلف توانستم به مرور زمان حوضه کاری ام را بزرگتر کنم و به سودهای بسیار خوبی برسم و در همین مطلب تجربیات حاصل از کسب موفقیتم را در اختیار شما قرار داده ام.

پاپریکا خانگی

پاپریکاخانگی ، طعمی ملایم یا تند دارد. دارای طعمی متفاوت است. اگر چنانچه ذائقه شما به تندی عادت دارد می توانید از فلفل دلمه ای خشک شده و فلفل تند آسیاب شده بیشتری در آن استفاده کنید. پاپریکا در واقع یک نوع فلفل است با طعم های متفاوت شیرین، تند، دودی است و زمانی که به روغن گرم شده اضافه شود طعم آن مشخص خواهد شد.

پاپریکا خشک

در واقع پاپریکا خشک یک نوع ادویه مجارستانی است. از فلفل قرمز خشک و آسیاب شده بدست می آید . این نوع ادویه در رنگ و طعم غذا بسیار کاربرد دارد. دارای رنگ قرمز و این نوع پودر را می توانید از فروشگاه های معتبر و عطاری ها در اندازه های مختلف تهیه کنید. ابتدا فلفل دلمه ای قرمز را بشویید و بعد از خشک کردن از وسط به دو قسمت برش بزنید. دانه های سفید آن را جدا کنید و فلفل را سیخ کنید. اگر قلمو در دسترس دارید آن را آغشته به روغن زیتون کنید.فلفل اغشته به زیتون را روی شعله گاز قرار دهید و زمانی که روی سطح آن سیاه و کاملا سوزانده شد فلفل بعد از خنک شدن را داخل کیسه فریزر قرار دهید تا کاملا عرق کند.این کار باعث خواهد شد تا پوست سیاه فلفل راحت از روی آن جدا شود . بعد فلفل را روی تخته خرد کنید.فلفل خرد شده را با آبلیمو، سیر، پیاز و باقیمانده روغن زیتون با دستگاه میکسر له کنید و با ترکیب آن یک پوره بدست خواهد آمد.

پاپریکا دودی

نکته دیگری که در مورد این محصول وجود دارد این مورد می باشد که تنوع و طعم پاپریکا بستگی به کشوری دارد که در آن ساخته می شود و تا حد زیادی می تواند متفاوت باشد و همان طور که بیان شد شناخته شده ترین کشورهای تولید کننده و عرضه کننده ادویه پاپریکا دودی اسپانیا و مجارستان هستند، اما علاوه بر این کشورها مدلهای ابتدایی دیگری را نیز می توان از مناطق فلفلهای کالیفرنیا و آمریکای جنوبی و همچنین مکانهای مشابه دیگر تهیه کرد. این ادویه جالب و پرخاصیت که در سوپر مارکتها و مراکز مختلف قابل تهیه می باشد بیشترین و بهترین استفاده آن برای پاشیدن روی ظرفها و غذاهای آماده مانند تخم مرغ شیرین و یا استفاده در گوشتهای کبابی می باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
مراحل سابمیت مقاله
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی