دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / موفقیت / موفقیت شغلی /

بادام تلخی فقر مرا به ثروتی شیرین و دلپذیری تبدیل کرد 

سه شنبه، 08 آذر 1401
ساعدنیوز : با توجه به اینکه همواره برای محصول بادام تقاضای بالایی وجو دارد و بسیار سودآور است لذا تصمیم گرفتم وارد حوزه کاری بادام سنگی بشوم که می‌ توانم بگویم این انتخاب بهترین اتفاق زندگی ‌ام را رقم زد و در این مسیر شغلی توانستم استعدادهای پول سازی خود را کشف کنم و به ثروت بالایی دست یابم لذا پیشنهاد می‌ کنم این حوزه ایده‌ آل را بهتر بشناسید.

بادام سنگی صادراتی

در سالهای اخیر فروش مغز بادام سنگی صادراتی نیز در کنار نوع پوست دار بادام سنگی به صورت عمده و خرده انجام گرفته که طبعا به دلیل مشخصات شاخص آن دارای متقاضیان خاصی نیز بوده است. در بررسیهای به عمل آمده در آزمایشگاه های تخصصی سازمان غذا و دارو، وجود کلسترول خوب به میزان بالا می تواند فواید گسترده ای را برای کارکرد بدن به وجود بیاورد. به عنوان مثال، چربی با ترانس پایین در بادام سنگی، ضمن جایگزین شدن چربیهای مضر موجود در قلب و کبد، می تواند انرژی لازم را برای ادامه فعالیت اندامهای موردنظر را به وجود بیاورد.

بادام سنگی تلخ

در رابطه با بادام سنگی تلخ می توان گفت میوه بادام ابتدا تلخ بود سپس با جهش های طبیعی نوع شیرین آن نیز رشد کرد که البته بادام شیرین امروزه در انواع غذاها اعم از: تنقلات، نانهای فانتزی، غلات صبحانه و دسرها استفاده می شود. ولی روز به روز میزان کشت بادام تلخ کمتر شده از این ماده با ارزش برای تقویت عطر و بوی بادام شیرین در برخی غذاها نیز بهره می برند. بیشتر کاربرد بادام تلخ در تهیه روغن بادام تلخ می باشد که با آزمایشهای علمی خواص متعدد آن برای همه ثابت شده است.

بادام سنگی درجه یک

بادام سنگی درجه یک با توجه به خواص فراوان برای بدن مصرف این محصول افزایش یافته است. بنابر این اگر شما فردی هستید که از بادام بسیار استفاده می کنید، بهتر است بادام سنگی را با نرخ مناسب و در اندازه عمده تهیه نمایید تا ضمن این که با خرید کلان از قیمت و مزایای این نوع خرید بهره می برید. بتوانید از بادام تازه و درجه یک در تمام طول سال استفاده کنید و حتی بادام را به صورت خام و یا در خانه با انواع افزودنی به صورت بادام شور و طعم دار تهیه و مصرف نمایید. ویتامین ای مقوی بسیار عالی برای پوست می باشد و با مصرف بادام می توان میزان کافی از این ویتامین را در اختیار بدن قرار داد با مصرف بادام می توان بدن را نسبت به امراضی مانند سرطان مقاوم نمود زیرا بادام از تشکیل تومور در بدن جلوگیری می کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل اکسپت مقاله
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
سابمیت مقاله چیست؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی