ساعدنیوز
ساعدنیوز

باگ در اینستاگرام یعنی چه؟+ شناخت باگ اصلی اینستاگرام و رفع آن

  چهارشنبه، 10 خرداد 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
باگ در اینستاگرام یعنی چه؟+ شناخت باگ اصلی اینستاگرام و رفع آن
گاهی مواقع ممکن است هنگام استفاده از خدمات اینستاگرام با مشکلاتی روبه رو شوید که موجب می شود این برنامه به درستی کار نکند و یا مشکل فنی داشته باشد که به همان باگ اینستاگرام می نامند در ادامه ساعدنیوز به انواع باگ های اصلی اینستاگرام خواهد پرداخت.

از آنجایی که اهمیت تبلیغات در فضای مجازی را به خوبی می دانید که چقدر با ارزش هستند این نکته را نیز باید بدانید که ممکن است هنگام کار کردن با آنها با مشکلاتی مواجه شوید بنابراین بهتر است با نحوه کارکردن رسانه های جمعی آشنا باشید. از جمله شبکه اجتماعی محبوب اکثر مردم دنیا این روزها ، برنامه اینستاگرام می باشد که علاوه بر دانش و آگاهی جهت استفاده از این برنامه همواره باید از ایرادهای آن هم مطلع باشید که در این مقاله می توانید با یکسری باگ های اینستاگرام نیز آشنا شوید. گاهی مواقع ممکن است هنگام استفاده از خدمات اینستاگرام با مشکلاتی روبه رو شوید که موجب می شود این برنامه به درستی کار نکند و یا مشکل فنی داشته باشد که در این حالت باید برنامه اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید. در صورتی که پس از به روزسانی همچنان مشکل داشتید می توانید روی گزینه Help بزنید و از خود تیم اینستاگرام کمک بخواهید تا راهنمایی کند.

البته بعضی مواقع ممکن است مشکلی در اتصال اینترنت داشته باشید که احساس کنید جزو خطاهای اینستاگرام است و یا مشکلی در برنامه ایجاد شده که مانع از ارسال پست در اینستاگرام شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی ابتدا از اتصال اینترنت خود مطمئن شوید.در غیر اینصورت مدیریت اینستاگرام و راه های حل این مشکلات را بررسی می کنیم :

در ابتدا باید بدانید که آیا این مشکل از سرورهای این برنامه می باشد؟ در این حالت باید از طریق برنامه فیس بوک چک کنید زیرا سرورهای این نرم افزار توسط کمپانی فیس بوک خریداری شده و از این طیق مطلع شوید که آیا خود برنامه اینستاگرام با مشکل مواجه شده است یا خیر. همچنین می توانید حساب رسمی اینستاگرام خود را در توییتر چک کنید که آیا به روز رسانی شده است یا نه؟ُ

چگونه مشکل اکانت اینستاگرام را برطرف کنیم؟

در سال 2018 تیم اینستاگرام مشکلی را گزارش داد که اگر ایمیلی از اینستاگرام دریافت کردید و در آن قید شده بود آدرس ایمیل خود را تغییر داده اید باید گزینه بازگرداندن آن را کلیک کنید و بعد از آن رمز اینستاگرام خود را تغییر بدهید و یا آدرس ایمیل خود را تعویض کنید تا خیالتان راحت شود در اینستاگرام در امان هستید. همینطور می توانید از احراز هویت 2 مرحله ای استفاده کنید.

معنی باگ در اینستاگرام

هیچ کدام از ما نمی‎توانیم تاثیر عظیم اینستاگرام بر زندگی روزمره خود را انکار کنیم. فرقی نمی‌کند که شما از اینستاگرام صرفا برای سرگرمی یا برای برندسازی و پروموت محصولات خود استفاده می‌کنید، در هر صورت این پلتفرم به بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی شما تبدیل شده است. از این رو زمانی که مشکلی برای اکانت اینستاگرامی‌تان ایجاد می‌شود، دچار تشویش و نگرانی می‌شوید.

حتما برای شما نیز پیش آماده است که به هنگام کار با اینستاگرام متوجه خطا یا اشکالاتی در این برنامه شوید. مثلا استوری اینستاگرام در اندازه‌ی کامل برای شما نمایش داده نمی‌شود. به چنین خطا و اشکالاتی باگ گفته می‌شوند. باگ (Bug) در لغت به معنی حشره می‌باشد اما در دنیای سیستم‌های کامپیوتری برای خطا و اشکالات برنامه بکار برده می‌شود.

در اینستاگرام نیز این لغت دقیقا چنین مفهومی دارد. ریشه‌ی لغت باگ به سال 1945 و دانشگاه هاروارد برمی‌گردد. زمانی که گریس هاپر در حال عیب یابی یک کامپیوتر جدید بود، متوجه وجود یک پروانه کوچک شد که بین رله‌های دستگاه گیر کرده بود. گریس هاپر آن را از دستگاه خارج کرد و دلیل مشکل را وجود پروانه در دستگاه عنوان نمود. از آن به بعد بود که این لغت رایج گشت و برای خطاهای کوچک در سیستم و برنامه‌ها بکار برده شد.

اینستاگرام از زمان آغاز به کار خود با مشکلات جزئی و عمده زیادی مواجه بوده است و این موضوع چیز جدیدی نیست. به طور کلی دلیل بروز خطا و مشکل در اینستاگرام به دو دلیل زیر است:

مشکلات اینستاگرام از سمت سرور

اولین دلیل که در واقع دلیل اصلی هر مشکل اینستاگرامی می‌باشد، این است که اینستاگرام در سطح جهانی از کار افتاده و در سراسر جهان با مشکلاتی مواجه است. این یعنی ربطی به حساب کاربری یا اتصال اینترنت شما ندارد و سرور اینستاگرام با خطا مواجه است.

مشکلات اینستاگرام از طرف شما

دلیل دوم باگ اینستاگرام این است که برنامه اینستاگرام از طرف شما مشکل دارد. عوامل مختلفی می تواند باعث شود اینستاگرام از سمت شما کار نکند. این موضوع می‌تواند بخاطر اتصال ضعیف شما به اینترنت، اتصال VPN، مشکلات Wi-Fi، کمبود حافظه یا موارد دیگر باشد. علت مشکل هرچه که باشد، خوشبختانه راه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها رفع کنید. ما در زیر رایج‌ترین باگ‌های اینستاگرام که از زمان آغاز بکار تا به امروز در این پلتفرم مشاهده شده است، معرفی کرده‌ایم.

باگ در انتشار پست یا ارسال کامنت و لایک

اگر به هنگام انتشار پست در اینستاگرام یا حتی گذاشتن کامنت و لایک با مشکل مواجه شدید، تعجب نکنید. این مورد نیز یکی از باگ‌های رایج اینستاگرام است. البته به شرطی که در لایک‌ها و کامنت‌گذاری‌ها زیاده‌روی نکرده نباشید، چرا که این احتمال وجود دارد با محدودیت‌هایی از طرف اینستاگرام مواجه شده باشید. برای رفع این مشکل بهتر است که مراحلی که در باگ استوری اینستاگرام توضیح دادیم را طی کنید. توجه کنید که گاها عدم انتشار پست بخاطر این است که عکس یا ویدیو شما قوانین اینستاگرام را نقض می‌کند یا حاوی محتوای ناپسند مثل برهنگی یا خشونت است. پس حتما عکس، ویدیو و کپشن خود را بررسی کنید تا خلاف قوانین اینستاگرام نباشد. همینطور می‌توانید از VPN استفاده کنید چرا که ممکن است IP اینستاگرام شما از طریق اینستاگرام ممنوع شده باشد. راه‌حل‌هایی مثل خاموش و روشن کردن گوشی را نیز حتما امتحان کنید.

باگ در ارسال دایرکت

مشکل در ارسال دایرکت معمولا به شکل‌های مختلفی خود را نمایش می‌دهد که رایج‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • ارسال نشدن پیام‌ها

  • عدم نمایش پیا‌م‌ها

  • ناپدید شدن پیام‌ها

  • عدم دریافت پیام‌ها

  • امکان حذف نکردن پیام‌ها

  • از اینستاگرام نوتیفیکیشن دریافت می‌کنید، اما پیامی وجود ندارد.

مواردی که در بالا اشاره کردیم، رایج ترین باگ های اینستاگرام است که افراد به هنگام استفاده از دایرکت با آن مواجه می‌شوند. این مشکلات ممکن است به دلایل مختلف اتفاق بیفتند و همچنین راه‌حل‌های مختلفی برای رفع آن‌ها وجود دارند. همانطور که در بالا اشاره کردیم، ابتدا اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. اینستاگرام پر از عیب و اشکال است و هیچ کسی آن را انکار نمی‌کند اما با این حال در برخی از موارد پلتفرم ایسنتاگرام مقصر نیست. با عدم اتصال شما به اینترنت دیگر ایسنتاگرام قادر به بارگیری پست، استوری و دایرکت‌های شما نیست. پس حتما در ابتدا اینترنت خود را بررسی کنید.

یکی دیگر از دلایلی که باعث ایجاد خطا و باگ در دایرکت اینستاگرام می‌شود، این است که توسط شخصی که می‌خواهید به او پیام ارسال کنید، بلاک شد‌ه‌اید. وقتی توسط یکی از کاربران اینستاگرام بلاک شده باشید، دیگر نمی‌توانید پیامی را با او رد و بدل کنید.

برای اینکار نام کاربری فرد را در اینستاگرام جستجو کنید و بررسی کنید آیا پست‌های او را می‌توانید ببینید یا نه! در صورت عدم مشاهده پست‌ها و تعداد فالوورها بلاک شده‌اید و مشکلی از نظر برنامه وجود ندارد. البته ممکن است فرد مدنظر شما حساب کاربری خود را غیرفعال کرده باشد. زمانی که یک حساب کاربری غیرفعال می‌شود، هنگام جستجوی نام کاربری، با پیغام خطای “user not found” مواجه خواهید شد.

در صورتی که هیچ کدام از موارد بالا را در مورد مشکل شما صدق نکردند، بهتر است که گوشی خود را ریستارت کنید و بار دیگر امتحان نمایید. همینطور اینستاگرام را به آخرین نسخه آپدیت کنید و دوباره مشکل را بررسی کنید.

راه‌حل بعدی این است که کش اینستاگرام را پاک کنید. کش اینستاگرام یکی از محتمل‌ترین دلایل ایجاد خطا و مشکل در دایرکت اینستاگرام است. وقتی می‌بینید که پیام‌های شما ارسال یا دریافت نمی‌شوند، حتما کش اینستاگرام خود را پاک کنید. همینطور می‌توانید با گوشی یا وب اینستاگرام حساب کاربری خود را تست کنید. اگر پیام‌های شما از طریق دستگاه دیگری به خوبی کار می‌کند اما در تلفن همراه شما با مشکل مواجه است، به این معنی است که باگ اینستاگرام به کش و حافظه گوشی شما مربوط است.

پوستر باگ در دایرکت اینستاگرام

خطا و مشکلات در ورود به اینستاگرام

خطا و مشکلات لاگین اینستاگرام یکی دیگر از آزاردهنده‌ترین مواردی است که به هنگام کار با اینستاگرام رخ می‌دهند. دلیل خطاهای ورود به اینستاگرام هر چه که باشد، خوشبختانه راه‎حل‌هایی برای رفع آن‌ها وجود دارد. اول اینکه بهتر است نام کاربری و رمز عبور خود را دستی تایپ کنید تا مطمئن شوید که اشتباه وارد نمی‌نمایید. در صورتی که مشکل حل نشد حتما اتصال به اینترنت خود را بررسی کنید.

اگر از خود برنامه اینستاگرام استفاده می‌کنید، بهتر است که از طریق مرورگر و اینستاگرام وب نیز امتحان کنید. همینطور می‌توانید از دستگاه دیگری برای ورود به حساب کاربردی خود استفاده نمایید. اگر توانستید وارد شوید، پس احتمالا IP گوشی شما توسط اینستاگرام ممنوع شده است. در چنین شرایطی می‌توانید از VPN استفاده کنید و دوباره وارد سیستم شوید. این آدرس IP شما را تغییر می‌دهد و ممکن است مشکل‌تان را برطرف نماید.

اگر هیچ یک از راه‎حل های بالا برای شما کار نکرد و هنوز نمی‌توانید وارد شوید، ممکن است حساب شما به دلیل نقض قوانین اینستاگرام غیرفعال شده باشد. در چنین شرایطی خطاهایی مانند «نام کاربری یافت نشد» یا «اکانت شما شرایط اینستاگرام را نقض کرده است» را مشاهده خواهید کرد.

باگ در تگ اینستاگرام

تگ کردن افراد در پست و استوری‌های اینستاگرام ویژگی مفیدی برای تمامی شبکه‌های اجتماعی جهت جلب توجه آنهاست. مانند سایر ویژگی‌های اینستاگرام، ویژگی تگ نیز ممکن است با مشکلاتی مانند عدم امکان تگ کردن افراد مواجه شود. در چنین شرایطی بهتر است که کمی صبر کنید و چند دقیقه بعد دوباره امتحان کنید. حتما مطمئن شوید که غلط املایی ندارید و در نهایت در صورتی که مشکل رفع نشده باشد، حتما گوشی خود را ریستارت کنید. همینطور تمامی مراحلی که در بخش باگ استوری اینستاگرام مطرح کردیم را تست نمایید.

پوستر باگ در تگ اینستاگرام

باگ در بیو اینستاگرام

اخیرا برخی از کاربران از عدم امکان ویرایش بیو اینستاگرام خود خبر داده‌اند. در این باگ اطلاعاتی مثل نام کاربری، شماره تلفن یا حتی عکس پرفایل شما به هنگام ویرایش با مشکل مواجه می‌شود. در چنین شرایطی نیز تمامی راه‌حل‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم را حتما امتحان کنید.

باگ در مدیریت چند اکانت ( سویچ بین اکانت ها)

شاید برایتان پیش آمده که چند تا اکانت روی گوشی نصب کرده اید اما یکی الی دو تا از اکانتتان امکاناتش محدود شده است به اینصورت که یکی استوری را آپلود نمیکند یا ..... ، فالوورای یک اکانت با اکانت دیگراتان را اشتباه نشون میدهد؟؟ پاسخ: برای حل این مشکل یوزر پسورد هر چند تا پیجی که دارید را یادداشت کنید و سپس از همه اکانت هایی که داخل اینستاگرام لاگین کرده اید خارج شوید و مجدد اضافه کنید.

سخن پایانی

بنابراین ما در بالا به طور مفصل در مورد معنی باگ در اینستاگرام صحبت کردیم. همینطور راه‌حل‌هایی را برای رفع انواع باگ‌های اینستاگرام مطرح نمودیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (215 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (187 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (95 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (81 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (76 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (62 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (56 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (55 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (51 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (48 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (43 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (41 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (35 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خلاقیت منحصر بفرد در طراحی لیوان برای نسترن ها حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس شباهت بی حد و اندازه فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان به مادرش/مگه داریم انقدر شباهت+عکس تصاویری از بازیگران نون خ 5 در مراسم تجلیل و نشست خبری سریال/ 7 نفر دست و پای‌شان شکست! رونمایی از پسر جنتلمن و دو متری شقایق فراهانی روی زانو های مامانش/ ماشالا اصلا بهش نمیاد همچین پسر بزرگی😳 وقتی حاضران مراسم خاکسپاری، خودشان زیر خاک دفن شدند +ویدئو رسوایی بی بی سی درباره نیکا شاکرمی وارد فاز جدید شد! رونمایی از بدل نقی معمولی در پایتخت 5+عکس/این نقیه یا نقی اینه؟ رونمایی از عکس سر مجلسی مراسم عروسی بهاره رهنما و همسر دومش+عکس/ چرا هر کدوم یه طرف رو نگاه میکنن🙄 خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا برای حفظ درختان قدیمی یک منطقه از نابودی/ دکترای افتخاری طبیعت دوستی حقته+ عکس نگاهی به آرایش باقی مانده دست و ناخن یک شهبانوی مصری با حنا بعد از گذشت 3300 سال/ واقعا حیرت انگیزه+عکس دکوراسیون خاص گوشه ای از خانه سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری با مبل دایره ای شکل/ نبات چه شیرین خوابه +عکس موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/ پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند+عکس زلزله سنگین در تهران چه فاجعه‌ای را رقم می‌زند؟ خاطره جالب ژاله صامتی از دردسر نقش عروس بودنش در یک فیلم+ویدیو/ بازیگر نقش داماد ول کن نبود که باید با هم ازدواج کنیم آشپزی سالم آیسان خانوم برای رضا گلزار از ذرت و گوجه تا..../ چقدر به تغذیه آقاشون میرسه +عکس دردسر جدید برای نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چرا خواننده سرشناس کرد از سعید آقاخانی شکایت کرد؟+ویدیو رونمایی از ورژن ایرانی افسانه جومونگ با نوابغ طنز کشور +فیلم/ نگفتید از خنده میمیریم🤣 رونمایی از پوشش و ظاهر یک مرد گدا در دوره قاجار+عکس به این 5 دلیل کفش پاشنه بلند بپوشید تغییر استایل امیرمحمد متقیان در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس نگاهی به حیاط باصفا و دلباز بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها/ خونه نگو باغ بگو+عکس نگاهی به زندگی فوق لاکچری همسر امام خمینی(نوه وزیر خزانه داری ناصرالدین شاه) در خانه پدری‌شان پیش از ازدواج؛ از کالسکه اختصاصی تا یادگیری زبان فرانسه+ویدیو موتور اسکوتر خوش رنگ محسن مسلمان ستاره تیم ملی/ موتور سواری آقای فوتبالیست به جای ماشین های آنچنانی+عکس واکنش فخری سریال بانوی عمارت به پیشنهاد ازدواج با یک مرد به عنوان زن دومش/ مریم مومن،: زاپاس کسی نمیشم!+فیلم همسر رهبر معظم انقلاب: من نمیخواهم پارتی بازی کنم+ فیلم ژست و استایل خاص و دیدنی بازیگران در عکس سلفی با برج ایفل/ از پوشش جالب مژده لواسانی تا خلاقیت بامزه لیلا بلوکات و نیما شاهرخ شاهی رونمایی از همسر و دختر باکلاس تهمینه میلانی برای اولین بار/ جشن تولد ساده و خلوت در یک رستوران شیک ایرانی+عکس تشویق بی امان نسرین مقانلو در کنسرت بعد از 2 سال عزاداری برای پسرش +ویدئو بوسه زیباترین دختر ایرانی روی صورت احسان علیخانی/ این صحنه دیدن داره😍+ویدئو زیبایی دلنشین نوه چشم رنگی و ناز محمود پاک نیت در آغوش پدربزرگش/ چقدر خوشگل و بانمکه+عکس نگاهی به خانه پدری ساده و بدون تجملات حامد بهداد در اولین روز فوت پدرش/ سادگی در نهایت زیبایی+عکس تنهایی صبحانه خوردن همسر هاشمی رفسنجانی در خانه‌شان با چهره ای غم‌بار بعد از فوت آیت الله+عکس مهران رجبی قرار بود چه نسبتی با نقی پایتخت داشته باشه؟ نگاهی به زمین فوتبال در باشگاه لاکچری هادی چوپان/گرگ پارسی مصدوم شد +فیلم نگاهی به مدرسه رشدیه تبریز، قدیمی ترین مدرسه ایران/ چه بنای زیبا و اصیلی+عکس کشف عجیب یک «همدان» دیگر در ایران! +ویدئو خلاقیت جالب و تحسین برانگیز دانش آموز ایرانی برای تبریک روز معلم با یک نامه عاشقانه/ لامصب قلبم اکلیلی شد😍+فیلم تصویری از خانه ابدی پدر داوود عابدی خبرنگار ورزشی/ روحش شاد و یادش گرامی دانلود آهنگ جدید "جاذبه" ماکان بند/ اصلا این روزا نیستم رو به راه نگو اصلا نپرس هی ازم چرا ...+فیلم گریه‌های دردناک و بی امان فریبا نادری در مراسم خاکسپاری همسر جوان و هنرمندش+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی
تیتر امروز   
3 روز از مفقود شدن یسنا، دختر 4 ساله، گذشت/ اعزام بالگرد به منطقه رسوایی بی بی سی درباره نیکا شاکرمی وارد فاز جدید شد! موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/ پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند+عکس زلزله سنگین در تهران چه فاجعه‌ای را رقم می‌زند؟ به این 5 دلیل کفش پاشنه بلند بپوشید دانلود آهنگ جدید "جاذبه" ماکان بند/ اصلا این روزا نیستم رو به راه نگو اصلا نپرس هی ازم چرا ...+فیلم کشف مومیایی های باستانی سالم در خوزستان/ جسد موجود در تابوت‌ها سالم بودند اما..+عکس کشاورز پاک دست 30 میلیارد تومان پول گمشده را به صاحبش بازگرداند! بورسیۀ اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی غزه در دانشگاه شیراز روایت جدید از نحوه بازداشت نیکا شاکرمی در ون یخچالی/ ماجرای تجاوز جنسی قبل از فوت نیکا شاکرمی حقیقت دارد؟ چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟ پهپاد جدید ایران؛ «هیرو» یا «لانست»؟ استقبال کم‌سابقه سرمایه‌گذاران 103 کشور از ایران‌اکسپو2024 فرهنگیان بزرگترین جامعه آماری صندوق بازنشستگی/اجرای رتبه‌بندی برای بیش از 67 هزار بازنشسته برای نخبه های زندانی، برای آزادی دانشجویان آمریکایی/حواشی داغ امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده