دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

باغبانی که یه شبه میلیاردر شد! سهامدار میلیاردر برند هرمس دارو ندارش را به بنام کارگر خانه اش زد😐/ خدا شانس بده 

چهارشنبه، 22 آذر 1402
کد خبر: 366567
ساعدنیوز:نیکلا پوئش، فرانسوی 80 ساله و بزرگترین سهامدار برند تجاری هرمس، گفته است قصد دارد ثروت 10 میلیارد یورویی خود را برای باغبان خانه‌اش ...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، نیکلا پوئش، فرانسوی 80 ساله و بزرگترین سهامدار برند تجاری هرمس، گفته است قصد دارد ثروت 10 میلیارد یورویی خود را برای باغبان خانه‌اش به ارث بگذارد.

وی که به عنوان یکی از نوادگان بنیانگذار هرمس بین 5 تا 6 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد، گفته است می‌خواهد «باغبان سابق و مرد همه‌کاره» خود را به عنوان فرزندخوانده بپذیرد و بخش قابل توجهی از ثروتش را به او ببخشد.

هرمس که یکی از شرکت‌های فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس به حساب می‌آید، در سال 1837 تأسیس شد و کار عمده آن طراحی و ساخت پوشاک، لوازم چرمی، عطر و دیگر کالاهای باکیفیت و گران است.

روزنامه تریبون دو ژنو گزارش داده است که باغبان و وارث تازه ثروت آقای پوئش مردی 51 ساله و از یک «خانواده متوسط مراکشی» است.

فرزندخواندگی بزرگسالان در سوئیس اگرچه کاملاً غیرممکن نیست، اما روشی غیرمعمول محسوب می‌شود.

گفته می‌شود وارث ثروتمند که اکنون در واله سوئیس زندگی می‌کند، از همین الان با بازنویسی وصیت‌نامه‌اش اقداماتی را برای ساماندهی مجدد دارایی‌های خود انجام داده و از کارشناسان حقوقی خواسته تا در روند فرزندخواندگی به او کمک کنند.

آقای پوئش که فردی مجرد و بدون فرزند است پیشتر در سال 2011 با امضای یک پیمان الزام‌آور وراثت بخشی از ثروت خود را به یک بنیاد مستقر در ژنو به نام «ایزوکرات» بخشیده بود که پروژه‌های مبارزه با اطلاعات نادرست را از طریق سازمان‌های غیردولتی حامی روزنامه‌نگاری تامین مالی می‌کند.

با این حال وی در فوریه 2023 در «یادداشتی دست‌نویس» خبر از قصد خود برای لغو این داد و گفت که می‌خواهد «ترتیبات دیگری» به وصیتنامه خود بدهد.

بنیاد ایزوکرات در بیانیه‌ای با اظهار تاسف از تصمیم تازه آقای پوئش گفته است «این تمایل به لغو یکجانبه پیمان وراثت بی‌اساس به نظر می‌رسد».

با توجه به محدودیت‌های قانونی هنوز مشخص نیست که آقای پوش بتواند در این نقل و انتقال مالی کاملا موفق شود.

بر اساس اطلاعات نشریه «بیلان» که هر ساله 300 نفر از ثروتمندترین افراد سوئیس را رتبه‌بندی می‌کند، دارایی آقای پوئش بین 9 تا 10 میلیارد فرانک سوئیس (9.4 تا 10.4 میلیارد یورو) تخمین زده می‌شود.


3 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(ویدیو) حاضرجوابی خنده دار امیرمهدی ژوله در پاسخ به سوال خصوصی محسن کیایی در جدیدترین قسمت برنامه "صداتو" 🤣
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مرگبارترین تلاشهای زنان برای زیبا بودن در اوایل قرن 19/ وحشتناکترین ملاک زیبایی در میان زنان غرب+ عکس