ساعدنیوز
ساعدنیوز

معروف ترین برند مد و لباس فرانسوی با یک مهمانی موزیکال، خانه جدید و شگفت‌انگیز خود را جشن گرفت

  پنجشنبه، 14 مهر 1401   زمان مطالعه 8 دقیقه
معروف ترین برند مد و لباس فرانسوی با یک مهمانی موزیکال، خانه جدید و شگفت‌انگیز خود را جشن گرفت
ساعدنیوز: هرمس شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس است، که در سال ۱۸۳۷ تأسیس شد. این شرکت متخصص در طراحی و ساخت لوازم چرم، لوازم جانبی، لباس‌های آماده، عطر و کالاهای با کیفیت می‌باشد. این برند معروف جشن پر شور و هیجانی را در خیابان مدیسن به مناسبت افتتاح خانه مد جدیدش برپا کرد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

مدیر هنری هرمس، پیر الکسیس دوما، چند هفته قبل از افتتاح رسمی، در طبقه چهارم فروشگاه پرچمدار جدید خانه لوکس فرانسوی ایستاد و با لحنی آرام با دستیار خود که روی تابلوی نقاشی بزرگ آنتوان کربن خمیده بود صحبت کرد. ، لبه آن را با پارچه ای مالش دهید. آقای دوما شخصاً تمام آثار هنری آویزان شده بر دیوارهای فروشگاه را سرپرستی کرده بود، برخی از بایگانی های شرکت بیرون کشیده شده بودند، برخی دیگر خریدهای جدیدتر، همه قصد داشتند داستان هرمس را روایت کنند. اما با این نقاشی، یک مشکل وجود داشت. آقای دوما، 56 ساله، با اشاره به روشی که آقای کربن نام خود را در کنار تابلو نوشته بود، گفت: "من متوجه امضای بزرگ آن نشدم - واقعاً پوچ است." دستیار آقای دوما به آرامی رنگ سفید روشن امضا را برمی داشت. آقای دوما گفت: «ما آن را تسلیم می کنیم. "او موافقت کرد که ما می توانیم به آرامی آن را کمتر کنیم." چهار طبقه فروشگاه - یا مزون، همانطور که در جهان هرمس ترجیح می دهد آن را پرچم دار بنامند، واقع در خیابان مدیسون و خیابان 63- به طور تصادفی با پشته هایی از جعبه های نارنجی امضای این برند پوشیده شده بود که بسیاری از آنها هنوز در پلاستیک پیچیده شده بودند. اعضای کارکنان مشغول کمک به باز کردن مجموعه ای از کالاها - عطر، کیف پول، رژ لب، دستبند، یقه سگ، کمربند، کراوات، روسری و موارد دیگر- بودند که به تازگی از فرانسه و جاهای دیگر رسیده بود. اقلام ویژه ای به طور انحصاری برای این مکان ساخته شده بود، از جمله چند کیف کلی و یک دوچرخه چوبی با 706 مدیسون، آدرس فروشگاه، روی قاب آن نقاشی شده بود. انتظار می رفت که هشتاد و پنج عضو خانواده هرمس و 150 کارمند برای بریدن روبان پرواز کنند. یک موزیکال به سبک برادوی به نام "عشق در اطراف بلوک" برای جشن افتتاحیه سفارش داده شده بود.

آنچه که در این جشن پر شور و هیجان گذشت...+تصاویر

آقای دوما با پوشیدن شلوار سرمه ای، ژاکت و ژاکت کتانی با جیب های چرمی، 30 سال است که در شرکت مشهور خانواده اش بوده و در دهه های اخیر بر گسترش سریع آن در مقوله هایی مانند زیبایی و مسافرت نظارت داشته است. در سال 2006، او مدیر هنری شد و جایگزین پدرش، ژان لوئیس دوما شد، که به مدت 28 سال هر دو بخش خلاقانه و تجاری شرکت را اداره می کرد و اولین بار برند میراث پاریس را به یک شرکت بین المللی تر تبدیل کرده بود. او گفت که وقتی پیر الکسیس شروع به کار کرد، حدود 2000 کارمند وجود داشت. تا ابتدای سال جاری 18428 مورد بوده است. پسر عموی او، اکسل دوماس، در سال 2013 مدیر اجرایی هرمس شد و جانشین پاتریک توماس، تاجری شد که مدیر ارشد اجرایی شرکت بود. از سال 2003 تا 2014. هر دو پیر الکسیس و اکسل از نوادگان تیری هرمس، سازنده تسمه و زین هستند که شرکت را در سال 1837 تأسیس کرد. هر سال، طبق سفارشی که با پدر آقای دوما شروع شد، هرمس موضوعی را اعلام می کند که طراحان بخش های مختلف (لباس زنانه، پوشاک مردانه، ابریشم، عطر و غیره) آن را آن طور که می خواهند تفسیر می کنند. «سبکی» موضوع این شرکت برای سال 2022 بود. موضوعات گذشته شامل «نوآوری در حال ساخت»، «در تعقیب رویاهای هرمس» و «بیایید بازی کنیم!» بود.

آقای دوما، که هر موضوع را دو سال قبل انتخاب می کند، گفت که روشش در انتخاب آن «فکر نکردن» بود. او ترجیح می دهد برای هدایت او به شهود خود تکیه کند.

تصاویر افتتاحیه خانه مد هرمس
آقای دوما سحرخیز است و صبح هایش مقدس است. او از پیاده روی لذت می برد، چه از 45 دقیقه تا دفترش در پاریس، یا در کنار دریا در نرماندی، جایی که خانه دومی دارد. او گفت: "وقتی راه می روید، مغز شما اکسیژن بیشتری دریافت می کند." او ممکن است فقط یک کلمه در روز را یادداشت کند. اگر ایده ای برای موضوعی درست به نظر برسد، آقای دوما اغلب آن را نزد فیلسوف داخلی، آدرین بارو ("به او گفتم، "وظیفه تو این است که روی آن صندلی بنشینی و کتاب بخوانی") و دیگر اعضای گروه می برد. حلقه درونی او، و آنها در مورد پتانسیل آن بحث می کنند. اگرچه یک گل سرسبد هرمس که اکنون بسته شده بود، قبلاً در یک بلوک وجود داشت، این یکی - هشت سال و نیم در حال ساخت - نه تنها بزرگتر و بهتر در 45000 فوت مربع است، بلکه نرم تر و متنوع تر است.
رقص و شادی
آقای دوما در حالی که انگشتانش را روی پارچه دیواری ژاکارد سفارشی در بخش جواهرات زنانه می کشد، گفت: «بافت و مواد در حال بازگشت هستند. «بعد از سال ها هنر مفهومی که همه چیز در مورد ایده ها بود و نه در مورد مواد، ناگهان همه مواد و هنر را دوباره کشف کردند.» در واقع، برای برندی که به هنر دقیق خود می بالد، هیچ جزئیاتی در اینجا نادیده گرفته نشد، از کف های ترازو منبت کاری شده تا راه پله های سنگ آهکی بزرگ تا باغ روی پشت بام که فقط با گیاهان بومی نیوانگلند پر شده و توسط معمار منظر میراندا بروکس طراحی شده است. کیف سفید برکین با پنجره های کوچک دست دوز که شبیه به پرچم دار اصلی پاریس هرمس است، در خیابان 24 Rue du Faubourg، در یک روز برفی. آقای دوما با توضیح اینکه چه چیزی باعث ایجاد حدود 200 نوع خلاق در کارش می شود، گفت: «ما بر خلاف طبیعت کار نمی کنیم. ما با ماهیت مواد کار می کنیم. و این یک قانون طلایی است. من سه قانون طلایی دارم.»

مکث کرد و همکارش را وادار کرد که بپرسد آن دو نفر چیست؟ او با اشاره به ریشه های پدربزرگ خود در طراحی لوازم سوارکاری گفت: قانون طلایی شماره 2: ما اشیایی می سازیم که هدف دارند. ما می گوییم: "اسب شاد باشد."

بریدهن روبان و افتتاح خانه مد هرمس
وی ادامه داد: سومین همدلی واقعی است. آنچه را که یک شی یا معماری با ذهن، احساسات و سیستم عصبی شما انجام می دهد را دست کم نگیرید. ما با آسانسوری که استفاده می کنیم، با راه پله ای که استفاده می کنیم، با دوچرخه ای که استفاده می کنیم، دگرگون می شویم. این مقدس است و باید در مورد آن صحبت شود. این بدن انسان است.» در شب افتتاحیه، صدها مهمان از جمله مارتا استوارت، توری برچ و نیکی روچیلد از فروشگاه جدید بازدید کردند. کوکتل، شراب و شامپاین بدون مکث سرو شد. خیابان شصت و سوم در دو طرف خیابان مدیسون، مانند رستوران های همسایه بسته شده بود، اما چندین کامیون غذا در دسترس بودند و طیف وسیعی از گزینه های شام را ارائه می کردند: تاکو، چیزکیک جونیور، پای، چوب شور، همبرگر کوبی بیف. ، هات داگ، سیب زمینی سرخ کرده، پیراشکی و فلافل. مهمانان با بهترین قطعات هرمس خود به آنجا آمده بودند. این موزیکال سه قسمتی توسط دی.جی. و رقصیدن در پرچمدار فعلی سابق، که به یک اسپیکر نارنجی رنگ تبدیل شده بود.

شارلوت ری، طراح داخلی مستقر در لندن، مهمانی که برای این مراسم عجیب و غریب به آنجا رفته بود، گفت: «من هرگز این همه بیرکین را در مجاورت این همه فلافل ندیده بودم.

مهمانان هرمس
آن روز صبح، قبل از جشن، آقای دوما در یک اتاق کناری کوچک در طبقه خانه پرچمدار نشسته بود، جایی که کلاسورهای نمونه پارچه به دقت روی یک قفسه کتاب چوبی چیده شده بود. یک اثر هنری که اسب ها را به تصویر می کشد روی دیوار مجاور آویزان بود. یک پروانه ارکیده با ظاهری عالی روی میز قهوه نشسته بود. کارهای نهایی به فروشگاه اضافه شده بود. او ریشه شناسی کلمه "میل" را توضیح داد. او گفت: "این آرزوی دیدن ستاره دوردست بود که شما را در طول شب راهنمایی می کرد." معنای امروز ما این است که مردم بیش از هر زمان دیگری آرزو می کنند که اشیا به زندگیشان معنا ببخشند، در مقابل لذت آنی که پس از مصرف، شما را به نوعی افسرده می کند. آقای دوما گفته بود که افتتاح یک فروشگاه در شهر نیویورک برای هرمس کمی «آسیب زا» بود. پدربزرگش این کار را در سال 1930 انجام داده بود، اما سال بعد به دلیل رکود بزرگ مجبور شد مکان را ببندد. تا سال 1983 بود که این برند دوباره تلاش کرد یک مکان مستقل داشته باشد. اگرچه امسال با تورم جهانی و ترس از رکود قریب الوقوع خدشه دار شد، اما به نظر نمی رسد هرمس این بار پاهای سردی داشته باشد. کلویی وایز، یک هنرمند ساکن نیویورک که در این مهمانی شرکت کرد، با تعجب گفت: «چه کسی این همه پول برای برگزاری یک مهمانی دارد، نه در هفته مد یا هنر بازل؟ این دیوانه است!»
فروشگاه هرمس

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
غبی
2 سال پیش

جانم فدای رهبرم آیت الله سیدعلی خامنه ای چشمش دشمنانت کوربشه
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (950 نظر) تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (297 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (246 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (110 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (59 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (56 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (56 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (43 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز چوپان برای تردد بدون دردسر گوسفندانش در سطح شهر+ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (39 نظر) ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس (34 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (32 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (28 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک بقال تبریزی برای کودکان حماسه ساز شد/ درک و شعور ایشون ستودنیه+عکس (28 نظر) نگاهی به تیپ و استایل لاکچری و درجه یک خانواده محمدرضا گلزار در عروسی آقای بازیگر +عکس/ خوش به حال آیسان خانوم، عروسِ چه خانواده‌یِ باکلاس و مرفه ی شده😍 (27 نظر) حضور محمدرضا گلزار، تازه داماد سینمای ایران در رستوران لوکس علی دایی+عکس/ خبری از آیسان خانوم نیست! (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 + فیلم فال شمع روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 (ویدئو) راز جوانی یانگوم "جواهری در قصر" در 53 سالگی / یانگوم هیچ درکی از پیر شدن نداره مثل اینکه هدیه خاص و ویژه ملیکا رسولی، قهرمان کاراته ملی پوش به علی دایی / خانم کاراته کا ارزشمندترین دارایی اش را به اسطوره داد ... (ویدئو) صدایی که هم‌اکنون می‌شنوید، اعلام وضعیت قرمز است، معنی و مفهوم آن این است که کنکور از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است... رونمایی از استایل دامادی فوق العاده شیک و باکلاس هادی کاظمی در روز عقد با سمانه پاکدل/ آقا و خانم بازیگر مثل همیشه خاص‌پسند+عکس جدیدترین عکس پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران با لباس های اصیل و ایرانی/رنگ و بوی بهار رو میده خلاقیت جالب و خنده دار یک ایرانی برای درست کردن گاری لوکس با استفاده از خودروی فرسوده و اسب/ انگار سوار بنز شده😂+عکس نگاهی به تولد 30 سالگی امیرحسین فتحی بازیگر سیاوش سریال جیران در دل جنگل/ چه خلوت +عکس ماجرای عجیب انتقال پیکر حضرت یوسف توسط حضرت موسی به فلسطین صبحانه عاشقانه رضا گلزار با عشق زندگیش/ چه میزی چیده برا آیسان خانومش+ عکس اذان گفتن جالب حامد شاکرنژاد قاری برنامه محفل در گوش دختر ناز و زیبای مهران غفوریان+ویدیو رونمایی از مادر شوهر واقعی ریما رامین فر هما سریال پایتخت/ بیشتر شبیه عروسش هست تا پسرش! +عکس (تصاویر) خلق شاهکار مینیاتوری بر روی نوک مداد پذیرش دانشگاه با آیلتس 6، امکان پذیر است یا خیر؟ خلاقیت تحسین‌برانگیز شهرداری ساری در طراحی مار با مانع های U شکل پیاده‌رو+عکس/ دست مریزاد و باریکلا به این ذهن 👌 قدردانی علیرضا داوودنژاد پدر مرحوم رضا داوود نژاد از مردم دکوراسیون شیک و مدرن خانه سارا و نیکای سریال پایتخت در سوئد/ هنر استفاده از شمع ها در چیدمان خانه جدیدترین سلفی گلزار در کنار همسرش، آیسان/ بنظرتون کیکه یا واقعیه؟😄 (ویدئو) خورشت کرفس به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه بهرام رادان/ ببین باز چه میکنه! ویدئو) فشن شوی حامد آهنگی در برنامه "شب آهنگی"/ ببین خودش چی تنش کرده آخه😂 (فیلم) خواندن شعر دوران کودکی با صدای کودکانه توسط حاج آقا/ از شدت خنده اشک نیما شعبان نژاد دراومد آیا میدانستید آمریکا دو رئیس جمهور وسرود ملی دارد؟/یکی از عجایبی که راجع به آمریکا نمیدانستید! (ویدئو) شرکت کننده حذف شده برنامه "صداتو" با صدای شگفت انگیزش حاضران را حیرت زده کرد/ ببینین صحنه رو چطور تو مشتش گرفته! واکنش تند ژیلا صادقی روی آنتن زنده به الهام حمیدی! (ویدئو) نگاه های جذاب و عاشقانه هانده ارچل و شهاب حسینی بهم/ در نقش شمس تبریزی و کیمیاخاتون (عکس) تصاویری دیده نشده از حضور محمدرضا گلزار در منزل نعیمه اشراقی نوه امام خمینی! (تصاویر) تیپ و چهره جدید «فریده» سریال بزنگاه بعد 15 سال در 48 سالگی تصاویر آخرالزمانی از بارش بی سابقه باران در دبی | دبی در آب غرق شد!!! (عکس) یک آگهی تبلیغاتی عجیب که 3 منطقه تهران را به هم ریخت! (عکس) ایده و خلاقیت جالب و جذاب یک کافه برای رعایت حجاب مشتریان! (تصاویر)تغییر قیافه باور نکردنی مرجانه گلچین/دیگه هیچ جوره نمیشه شناختش/کلاه حصیری و بارانی یه ترکیب تیپ خفن... (عکس) تصویری از حضور متفاوت چند زن و ژست خاص آنان در رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی! نگاهی به رستوران شیک و مجلل خسرو حیدری با چیدمان شیک و منحصر به فرد در زعفرانیه تهران+عکس (عکس) تصویری عجیب از غذای سلف یک دانشگاه/هرکی تونست بگه چه غذاییه واقعا نابغه س! الناز شاکردوست و سروش صحت؛ مادر و پدری که حتی جنازه‌ی دخترشان را هم به آنها ندادند😓 اگر دختر جوان دارید، این فیلم برای شماست!
تیتر امروز   
فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 + فیلم فال شمع روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 قدردانی علیرضا داوودنژاد پدر مرحوم رضا داوود نژاد از مردم واکنش تند ژیلا صادقی روی آنتن زنده به الهام حمیدی! (عکس) تصاویری دیده نشده از حضور محمدرضا گلزار در منزل نعیمه اشراقی نوه امام خمینی! (تصاویر) تیپ و چهره جدید «فریده» سریال بزنگاه بعد 15 سال در 48 سالگی تصاویر آخرالزمانی از بارش بی سابقه باران در دبی | دبی در آب غرق شد!!! (عکس) یک آگهی تبلیغاتی عجیب که 3 منطقه تهران را به هم ریخت! (عکس) ایده و خلاقیت جالب و جذاب یک کافه برای رعایت حجاب مشتریان! (تصاویر)تغییر قیافه باور نکردنی مرجانه گلچین/دیگه هیچ جوره نمیشه شناختش/کلاه حصیری و بارانی یه ترکیب تیپ خفن... (عکس) تصویری از حضور متفاوت چند زن و ژست خاص آنان در رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی!