دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

باید برای موجِ "عارضه های روانی" در دوران پساکرونا آماده شویم 

سه شنبه، 18 آذر 1399
کد خبر: 120154
ساعد نیوز: معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به تشدید مشکلات روانی در دوران شیوع کرونا، گفت: از هم اکنون باید برای موج عارضه های روانی در دوران پساکرونا آماده شویم.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا: حسین خوش اقبال در جلسه امروز (18 آذر) کارگروه اجتماعی استان کرمانشاه، با اشاره به تاثیرات روحی و روانی بیماری کرونا گفت: در کنار سلامت جسم، حفظ سلامت روان جامعه هم بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: در حال حاضر 20 درصد مبتلایان کرونایی دچار بیماری های روانی شده اند که نیاز به مراقبت دارند و باید در این زمینه بسیار هوشیار باشیم.

خوش اقبال تصریح کرد: در بحث کرونا حفظ روحیه و سلامت روان مردم همپای سلامت جسمی آنها اهمیت دارد و باید در این زمینه اقدامات موثرتری صورت گیرد.

وی افزود: در کنار حفظ سلامت روان مردم در شرایط فعلی یکی از نگرانی های موج عارضه های روانی در دوران پساکروناست که باید از هم اکنون برای آن آماده باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و آثار تخریبی که بیماری کرونا بر روح و روان مردم گذاشته می تواند در آیند موج عارضه ها و مشکلات روانی را در جامعه به دنبال داشته باشد که باید از هم اکنون برای آن آماده باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اخبار منفی و ناراحت کننده به سرعت در فضای جامعه منتشر می شود، گفت: متاسفانه اگر اتفاقی رخ دهد و به سرعت در فضای رسانه های رسمی در خصوص آن اطلاع رسانی نشود، شاهد موج شایعه و اخبار منفی در فضای مجازی هستیم، بنابراین می طلبد دستگاه ها سرعت خود را در اطلاع رسانی اخبار افزایش دهند.

خوش اقبال بر خوش رفتاری دستگاه های دولتی با ارباب رجوع هم تاکید کرد وافزود: مدیران و کارمندان دستگاه های دولتی باید تکریم ارباب رجوع را اولویت کاری خود قرار دهند و حتی اگر برای رفع مشکل نمی توانند اقدام کنند، باید روی گشاده داشته و با مردم خوش رفتار باشند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
مراحل اکسپت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب