آشنایی با بام لند، مدرن ترین مجموعه ی تفریحی تهران

  شنبه، 18 تیر 1401   زمان مطالعه 8 دقیقه
آشنایی با بام لند، مدرن ترین مجموعه ی تفریحی تهران
در حوالی شهر مکان‌های خوش آب‌وهوایی با امکانات عالی ساخته شده‌اند که گزینه‌های خوبی برای رفتن در روزهای تعطیل هستند.بام لند یکی از همین فضاها در تهران است. بام لند در محدوده استان‌های تهران و البرز در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد. برای یک گردش دو سه ساعته همین کافی است که چشم‌اندازی عالی را تجربه می‌کنید.

مرکز تجاری و تفریحی بام لند تهران، مقصد انتخابی امروز ماست. می خواهیم به بررسی مرکز خرید بام لند بپردازیم و در مورد اینکه بام لند تهران کجاست ، رستوران های بام لند شامل چه مجموعه ای می شود و در شهربازی بام لند چه چیزی انتظارمان را می کشد، اطلاعات تازه ای به دست بیاوریم. ساعد نیوز را در این مطلب همراهی کنید تا این مرکز تفریحی تجاری را از جنبه های مختلف نقد و بررسی کنیم و شما را به گردشی تماشایی در این مجموعه ببریم.

چرا بازدید از بام لند؟

  • یکی از بهترین مرکز خریدهای تهران است.
  • برای برنامه های فرهنگی و جشنواره های مختلفی که در آمفی تئاتر این مجموعه اجرا می شود، بسیار محبوب شده است.
  • امکانات رفاهی بسیار خوبی در این مرکز خرید برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.
  • کافه ها و رستوران های این مجموعه با چشم اندازی فوق العاده به دریاچه چیتگر یکی از مجموعه های محبوب غذاخوری در شهر تهران است.
  • امکانات تفریحی جذابی مانند آمفی تئاتر روباز، مجموعه تفریحی کودکان، مسیر پیاده روی، ماهیگیری و مجموعه وی آر لند، قایق سواری و ... بام لند را از دیگر مراکز خرید تهران متمایز کرده است.
  • محوطه بام لند برای تردد معلولان مناسب سازی شده است.

معرفی مجموعه تفریحی بام لند تهران

بام لند نام یک مجموعه تجاری-تفریحی در تهران است که به تازگی در نزدیکی دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس) ایجاد شده و در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرده است؛ مرکزی مدرن و شیک، در قالب 12 ویلای دو طبقه مستقل که مجموعه ای جذاب و معتبر از نام ها و برندهای تجاری مختلف را در کنار هم جای داده است. مرکز خریدی که از بهترین نام های پوشاک و لوازم خانگی گرفته تا موتورسیکلت و ماشین را می توان در آن پیدا کرد و دست خالی به خانه برنگشت.

اما خرید تنها جذابیت این مجموعه تجاری نیست؛ سرگرمی هایی نظیر مجموعه واقعیت مجازی، ماهیگیری و تماشای اجرای موسیقی، اشتیاق همه را برای بازدید از اینجا بیشتر و بیشتر می کند. اما صبر کنید، هنوز از کافه ها و رستوران های مشهور و پرطرفدار این مکان برای تان نگفته ایم، مجموعه غذاخوری باصفا با چشم اندازی فوق العاده به دریاچه چیتگر که مدت زمان بازدیدمان از بام لند را بیشتر می کند و تجربه لذت بخش تری در اختیارمان قرار می دهد.

مجموعه تفریحی بام لند با ذوق و هنر معماران ایرانی، خانم مریم یوسفی و آقای مرتضی ادیب ساخته شده است و با امکانات به روز و معماری جذاب سعی کرده تا تمام بازدیدکنندگان را راضی به خانه بفرستد. همراه مان باشید تا شما را با قسمت های مختلف این مجموعه محبوب بیشتر آشنا کنیم.

  • ساعت بازدید: از ساعت 10:00 تا 24:00 می توانید بدون پرداخت هزینه ای از حضور در این مجموعه لذت ببرید. البته توجه داشته باشید که ساعت کار فروشگاه ها و کافه ها و رستوران ها متفاوت است. برای آشنایی با ساعت کار آنها می توانید به قسمت های مربوط به هر کدام در این مطلب مراجعه کنید.
  • افتخارات: مجموعه بام لند در سال 2018 توانسته است برای طراحی خارجی خود، جایزه معماری ویژه در مسابقه بین المللی سالانه پریکس ورسیلز (international Prix Versailles annual awards) در بخش قاره ای آفریقا و غرب آسیا را به دست بیاورد.

مجموعه تفریحی بام لند تهران

مراکز خرید بام لند

تعدادی از لوکس ترین و بهترین فروشگاه های مد و لباس، لوازم خانگی، جواهرات و... در مرکز تفریحی تجاری بام لند وجود دارد که بی شک گزینه ای ایدئال برای افراد سخت پسند به حساب می آیند. فروشگاه های بام لند در دو طبقه زیرهمکف و همکف قرار دارند که ورودی اکثر آن ها به طرف دریاچه و پیاده رو است. در این فروشگاه ها کالاهای باکیفیت و متنوعی از برندهای معروف دنیا به فروش می رسد که در ادامه به آن ها اشاره کوتاهی خواهیم کرد.

مراکز خرید بام لند

  • فروشگاه های پوشاک و مد: از برندهای بام لند در طبقه زیر همکف که در حوزه فروش پوشاک فعالیت می کنند، می توان به برند آدولفو دومینگز، اسکچرز، کالینز، اُ وی اس، ال سی وایکیکی و منگو اشاره کرد. برندهای دیگری همچون کانی راش، سله بن، زیبو، سرژه، ویکتورینوکس، اسکای اسکارف و... نیز در میان برندهای بام لند به چشم می خورند. ریباک و آدیداس هم در این مجموعه شعبه دارند و بهترین وسایل ورزشی برند را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند.
  • فروشگاه های لوازم خانگی و الکتریکی: حین گشت وگذار در بخش های مختلف بام لند می توانید سری هم به فروشگاه های لوازم خانگی و الکتریکی بزنید که در طبقه همکف و زیر همکف قرار دارند. (لوازم الکترونیکی و تکنولوژی) و (لوازم خانگی) از جمله این فروشگاه ها هستند که اجناس باکیفیتی را به فروش می رسانند.
  • فروشگاه های ساعت و طلا: علاقه مندان به ساعت و طلا و جواهر می توانید خریدی عالی در مجموعه بام لند داشته باشند و دست خالی از این محل نروند. برندهای مطرحی نظیر سواروسکی، سواچ و غیره می توانند هر سلیقه ای را راضی نگه دارند.
  • سایر فروشگاه های بام لند: علاوه بر مواردی که ذکر شد، برند توی توی در زمینه فروش اسباب بازی، خانه شکلات (برند ام ای تی ای)، فروشگاه دوکاتی در حوزه فروش موتورسیکلت، فروشگاه چلبرگ از بهترین بوتیک ها و... می توانند برای علاقه مندان جالب باشند.

رستوران های بام لند

بام لند بر بام تهران بنا نشده اما هم چون نقاط مرتفع تهران میزبان کسانی است که می خواهند در کنار عزیزانشان ساعاتی را به صرف یک نهار یا شام لذیذ مثل خوردن کباب غذای اصیل و سنتی ایرانی سپری کنند.همین طور وقتی تصمیم دارید وعده تان را به غذاهای ایتالیایی، لبنانی، ترکیه ای و سایر طبع ها و انواع فست فودها اختصاص دهید رستوران های متنوع بام لند همیشه پذیرای شما هستند.به این منظور اسامی رستوران های حال حاضر مجموعه باملند را می توانید با یک جستجوی ساده و سریع نگاه کنید و بعد خانه را به مقصد بام لند بی هیچ تردیدی ترک کنید.ضمناً یادتان نرود از بشقاب رنگین و جذاب خودتان در فضای باز بام لند عکس بگیرید و با دیگران به اشتراک بگذارید. شاید کسی در بین اطرافیان شما به دنبال پیدا کردن مکانی روباز و دلباز برای دمی رهایی از روزمرگی باشد و تجربه شما انگیزه شروع یک روز پر انرژی را برایش به ارمغان بیاورد.

  • رستوران لبنانی باب البحر: علاقمندان به حمص در طعم های مختلف، سالاد فتوش و باباقنوچ با بامجان شیرین و تازه و انواع کباب به سبک لبنانی حتما به باب البحر بام لند سر بزنید.این رستوران تنها در بام لند تهران واقع در بلوک C شعبه دارد. منوی کافه هم شامل این رستوران می شود.
  • رستوران ترکیه ای بِی کباب: تجربه چشیدن غذا به سبک ترکیه ای؛ که هم به عنوان رستوران و هم چنین کافه در مجموعه بام لند تهران فعالیت دارد.آدانا کباب، اسکندر کباب و کوفته کباب هر یک با شباهت هایی به کشور همسایه یعنی ایران اما در سبک و سیاقی متفاوت در بی کباب سرو می شوند. پیشنهادی از طرف ما به شما برای گذراندن یک عصر دلچسب پاییزی، چای و باقلوای رستوران ترکیه ای بی کباب است. ضمناً برگر فکتوری، چیکن فکتوری و باروژ نام های فست فودهای سرشناس تهران هستند که در بام لند فعالیت و مشتری های زیادی دارند.

کافه های بام لند

اگر از کافه بروهای حرفه ای باشید احتمالاً تجربه رفتن به جاهای مختلف در فضاهای شهری برایتان جذاب است.کافه امروزه به یک پاتوق و محفل نه تنها دوستانه بلکه محیطی گرم برای اعضای یک خانواده بدل شده است.همین طور جایی است برای گذاشتن جلسات کاری و حتی یک محل کار جذاب و متنوع که مجهز به امکاناتی نظیر اینترنت و سرویس بهداشتی است برای افرادی که دورکار هستند و یا به پروژه های شخصی خود مشغول اند.

خیلی ها کافه را بر اساس جایی که در آن بنا شده است انتخاب می کنند. یک خانه قدیمی با فضای نوستالژیک یا فضای باز با چشم انداز دریاچه چیتگر که با یک لته داغ همراه باشد. از کافه های پرطرفدار مجموعه باملند تهران کافه شمرون واقع در بلوک B و ایلی کافه واقع در بلوک A هستند.فصل مشترک رستوران ها و کافه های بام لند در داشتن فضایی باز بین همه آن هاست.

سرگرمی، تفریحات و شهربازی بام لند

سرزمین بام لند به خاطر داشتن چرخ وفلک با منظره دریاچه، کوه پایه و ساختمان های بلند به سرزمین عجایب نیز شباهت دارد. تفریح و سرگرمی در بام لند فقط به کودکان تعلق ندارد.علاوه بر «کیدز گاردن» سرپوشیده که مکانی امن و شاد برای کوکان شماست. تفریحاتی نظیر زیپ لاین هیجان انگیز، سقوط آزاد، بازی واقعیت مجازی برای بزرگسالان طراحی شده اند. پیست پاتیناژ بام لند از خاص ترین تفریحاتی است که علاقمندان به اسکیت روی یخ می توانند ساعاتی را برای تفریح در آن سپری کنند یا اینکه به منظور آموختن در کلاس های پیست پاتیناژ بام لند ثبت نام انجام بدهند. مجموعه ایران مال واقع در شمال غربی بام لند هم چنین دارای یک پیست پاتیناژ با وسعت ۱۸۰۰ متر برای علاقمندان به این سرگرمی جذاب زمستانی فعال است.

  • آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند

 بام لند تهران


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (543 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (519 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (342 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (212 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (123 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (20 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (14 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (6 نظر)
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...