دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

بامزه ترین اتفاق المپیک پاریس 2024 ، ورزشکاری که در المپیک لباس می بافد /برند آدیداس بافت هایش را خرید ، عجب استعدادی داره 👌 

پنجشنبه، 11 مرداد 1403
ساعد نیوز : جزئیات بامزه ترین اتفاق المپیک پاریس 2024 را با هم ببینیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، بازی‌های المپیک تابستانی 2024، که به‌طور رسمی بازی‌های المپیاد XXXIII و با نام رسمی پاریس 2024 شناخته می‌شود، یک رویداد بین‌المللی چند ورزشی است که از 26 ژوئیه تا 11 اوت 2024 (5 مرداد تا 21 مرداد 1403) در فرانسه برگزار می‌شود. پاریس شهر میزبان است و رویدادهایی در 16 شهر دیگر در سراسر متروپولیتن فرانسه (سرزمین اصلی فرانسه واقع در اروپا)، به علاوه جزیره تاهیتی در پلی‌نزی فرانسه واقع در اقیانوس آرام برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه در ساعت 19:30 (21:00 به وقت ایران) در 26 ژوئیه 2024 (5 مرداد) آغاز شد. این دومین بار در تاریخ بود که افتتاحیه بازی‌های المپیک در خارج از یک استادیوم برگزار شد، اولین مورد، مراسم افتتاحیه المپیک تابستانی جوانان 2018 بود. در مجموع 206 تیم ملی المپیک در بازی‌های تابستانی 2024 با 54 تیم از آفریقا، 48 از اروپا، 44 از آسیا، 41 از قاره آمریکا، 17 از اقیانوسیه، انفرادی ورزشکاران بی‌طرف و تیم المپیک پناهندگان حضور دارند.

تام دیلی المپین بریتانیایی که مدال‌های زیادی در کارنامه‌‌ی ورزشی خود داره، با بافتن ژاکت‌های مختلف حینِ مسابقه‌های المپیک مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است .
این غواصِ 30 ساله، طراحی و بافت ژاکت‌ها رو به شکل جدی‌تری دنبال می‌کند . یکی از ژاکت‌هایی که تام در مسابقات بافته، با الهام از پرچم کشور فرانسه و برجِ ایفل هست.
بافندگی به به یک عادت برای این ورزشکار تبدیل شده که در موقعیت‌های مختلفی انجام می‌ده و موفق به همکاری با برندهایی مثل ادیداس شده است .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 11 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تصویری دیده نشده از آلین پسر حسین جوهرچی در بغل آقای بازیگر / روحش شاد و یادش گرامی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
مراحل سابمیت مقاله
رونمایی از کارت عروسی بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی +عکس/ مرا هزار امید است و هر هزار تویی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری