دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بامزه‌ترین لایو سردار آزمون با ننه نُقلی عمو پورنگ / سردار آزمون: پدرا رو ول کن بچسب به مامانا 

دوشنبه، 07 آبان 1403
ساعدنیوز: شما در این مطلب می‌توانید برشی از لایو اینستاگرامی سردار آزمون بازیکن مطرح تیم ملی فوتبال کشورمان و داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ به همراه مادرش را مشاهده کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، سردار آزمون زادهٔ 11 دی 1373 بازیکن فوتبال کشورمان است که برای باشگاه شباب الاهلی در لیگ برتر امارات بازی می‌کند.

او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. آزمون دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی فوتبال ایران پس از علی دایی است.

به گفتهٔ آزمون، آغاز فوتبال وی در سن 9 سالگی طی سفری خانوادگی در ترکمنستان صورت گرفت. اولین باشگاه فوتبال آزمون تیم عقاب گنبد بود. همچنین او در نوجوانی بازیکن والیبال بود و به تیم والیبال زیر 15 سال ایران نیز دعوت شده بود اما او والیبال را برای تمرکز روی فوتبال کنارگذاشت. پس از چند سال بازی برای عقاب، او به تیم شموشک گرگان پیوست و پس از آن به تیم اتکا گرگان در لیگ فوتبال دسته یک ایران پیوست.

نخستین حضور داریوش فرضیایی در تلویزیون به سال 1376 و حضور در برنامه «ما و شما» بازمی‌گردد که این برنامه به پخش انیمیشن‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت. دو سال بعد و در سال 1378 در برنامه پورنگ و تورنگ حضور داشت که این برنامه به صورت ضبط‌شده و تولیدی پخش می‌شد. در فروردین سال 1380 برنامه‌ای به نام عمو پورنگ را به‌صورت زنده به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجان‌زاده و کارگردانی احمد درویشعلی پور که سه‌روز در هفته به‌صورت زنده از شبکه یک سیما بر روی آنتن می‌رفت را اجرا می‌کرد اما از ابتدای سال 1388 پخش زنده آن قطع و تنها یک روز در هفته از شبکه دو سیما به صورت ضبط شده پخش می‌شد. اجرای این برنامه بر عهده عمو پورنگ و با همراهی امیرمحمد متقیان بود. این مجموعه پس از پخش 141 قسمت، در فروردین 1393، به کار خود پایان داد. عمو پورنگ در سال 1395 در مجموعه محله گل و بلبل در سه فصل ایفای نقش کرد و این مجموعه تلویزیونی روی آنتن شبکه دو رفت. چند ماه بعد عمو پورنگ با برنامه عیدانه عمو پورنگ به تلویزیون بازگشت و در مورد کرونا و… با بچه‌ها گفتگو کرد. ماه رمضان عمو پورنگ با برنامه بچه محل دوباره به تلویزیون بازگشت و این مجموعه تلویزیونی در سه فصل روی آنتن شبکه دو رفت و به کار خود پایان داد.

در ابتدای این مطلب برشی از لایو اینستاگرامی سردار آزمون بازیکن مطرح تیم ملی فوتبال کشورمان و داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ مجری برنامه کودک به همراه مادرش را مشاهده کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مهران مدیری: به هزارتا دکتر بگم یه شب دیگه بیاید، خواهر زنم میخواد بیاد؟ حالا خواهرت میترکه یه شب دیگه بیاد؟ / جرو بحث مدیری و همسرش وسط عمل بزرگ در سریال "در حاشیه" +ویدئو
رجزخوانی سنگین هادی چوپان برای اسرائیل با ادیتی زیبا از مستر المپیا و ترانه اهورایی "ای ایران" +فیلم/ گرگ پارسی: سربلند باشد ایران و فرزندانش
صف طولانی عاشقان بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در ماسل شوی دبی +فیلم/ رقیب تبریزی هادی چوپان بچه معروف بدنسازی ایران شد
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقشش فرو رفته + ویدئو
پشت پرده شهر ممنوعه چین و رازهایی که در قلب پکن نهفته‌ است!
داستان های هزار و یک شب ؛ شب اول : داستان دهقان و درازگوش
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه