دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

برای آرتین و تنهایی‌هایش 

جمعه، 06 آبان 1401
کد خبر: 228298
ساعد نیوز: آرتین کودک ۶ ساله از روز پنجشنبه که آن ضارب داعشی خانواده‌اش را به شهادت رساند، تنها شد تا روایت گر مظلومیت خودش و تمام شهدای حمله تروریستی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مهر، با صدای شات های پی در پی عکاسان در حالی که گوشه تخت بیمارستان سر درگریبان کز کرده است، ناگهان نگاه پرحسرتش را به سمت دوربین ها می چرخاند و ثانیه ای اطرافش را نگاه می کند و دوباره در لاک خود فرو می رود.

چه فرقی می کند عکس ها برای چه از او گرفته می شود! تروریست چگونه او را از آغوش گرم پدر و مادرش جدا کرد؛ حالا دیگر آه و حسرت جای خنده ها و شادمانی های کودکانه اش را گرفته است.

آرتین سرایداران شش ساله باید به جای اینکه از دوچرخه اش بگوید که در زیرزمین خانه قائم کرده تا هر وقت دلش خواست سوارش شود یا از هیجان بازی با اسباب بازی هایش برای دوستانش بگوید، یا از مداد رنگی هایش بگوید که در جامدادی گذاشته تا خدای نکرده گم نشوند و دست هیچ کس به آنها نرسد؛ از پدر، مادر و برادرش می گوید از آنهایی که به فاصله یک چشم برهم زدن در حادثه تروریستی شاهچراغ شهید شدند.

او می گوید: «تفنگ زده بودند…با مامانم، بابام، داداشم، اومده بودیم زیارت… داشتیم می رفتیم سوار ماشینمون بشیم که تفنگ زدن…».

حالا او باید به جای کشیدن نقاشی های یک خانواده پنج نفره از پدر، مادر، خواهر و برادرش، بار غمی را به دوش بکشد. آرتین حالا تنها شده و تنهایی هایش را شاید هیچکس درک نکند.


3 پسندیدم 5 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
فاطمه
1 سال پیش

آخه😔 خدا لعنت شون کنه ان شاءالله
پاسخ
ابراهیمی
1 سال پیش

مرگ بر منافق
پاسخ
Reyhan
2 سال پیش

خدایا طفل ۶ساله چه گناهی کرده🥲
پاسخ
ناشناس
2 سال پیش

خدا لعنتشان کند این اغتشاشگران لعنتی را اینها ایرانی نیستند بلکه دشمن خون ملت ایران هستند مرگ بر اسراییل وامریکا وااغتشاشگرلعنتی
پاسخ
بازدید کننده
2 سال پیش

خدایا آرام کردن قلب کوچک این کودک با توست فکر کردن به دل بینوایش آتش در قلبمان شعله ور میکند خدایا خودت انتقام دل زارش رابگیر
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان