دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

برای باردار نشدن کدام پوزیشن جنسی مناسب است؟ 

شنبه، 10 آبان 1399
مردانی که وظیفه جلوگیری از بارداری به روش “خروج آلت از واژن، قبل از انزال” را برعهده دارند، می توانند از این روش استفاده کنند چون در این وضعیت ، درست در لحظه بحرانی ، به راحتی می توان از همسر جدا شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، گاهی آمیزش با اصول همیشکی امکان پذیر نیست و یا اینکه با سختی و دشواری همراه است. موقعیت های اضطراری، رابطه جنسی مخصوصی را مطالبه می کند که می توان با استفاده از پوزیشن های مناسب هر یک از آن موقعیت های خاص، از رابطه جنسی موفق، شاد و لذت بخش برخوردار شد.

این حالت از آمیزش مخصوص زوجینی است که تمایل به بارداری ندارند و وظیفه جلوگیری بر عهده مرد است. زن روی زمین به پشت دراز می کشد و یکی از پاهای خود را با زاویه 90 درجه روی زمین قرارداده و دیگر پایش را نیز تقریبا با همان زاویه در اختیار مرد قرار می دهد. مرد با استفاده از بازوان خود می تواند پای زن را در همان وضعیت نگه دارد و یا آن که با توجه به انعطاف کمر و بدن، زن می تواند پای سمت موافق را کاملا باز کرده و آن را به روی شانه مرد قرار دهد. در این حالت، زن فعالیت شدیدی ندارد ولی می تواند به هنگام کورس جنسی، با استفاده از دستان خود، کمر مرد را نوازش داده و احساس لذت و خوشایندی را به او القاء نماید. همچنین زن می تواند دست آزاد و رهای خود را بر روی باسن و یا ران مرد قرارداده و با ضربه زدن و یا با فشار و تکان دادن آن،همگام با کلام و یا بی هیچ ارتباط کلامی، رابطه جنسی را کنترل کرده و به مرد بفهماند که میزان سرعت و نفوذ او در چه حدی است و در چه حدی می تواند باشد.

در این حالت، مرد نیز می تواند با حرکت رفت و برگشتنی (تلمبه زدن) و همچنین حرکت موجی کمر خود، آلت خویش را موازی با جهاز جنسی زن تنظیم کرده و نفوذ عمیق تر و بهتری داشته باشد.

کیفیت معاشقه و عشق بازی در این حالت، حداکثر است و مرد به درصد بالایی از نقاط حساس بدن زن و اندام جنسی او دسترسی دارد. صورت، سینه ها و بخش بالایی بدن زن کاملا در اختیار مرد است ، به طوری که می تواند به راحتی آنها را تحریک کند و در لحظه ارگاسم نیز بدون قطع شدن ریتم، زن را در آغوش گرفته و ارگاسم برای او شیرین تر نماید.

مردانی که وظیفه جلوگیری از بارداری به روش “خروج آلت از واژن، قبل از انزال” را برعهده دارند، می توانند از این روش استفاده کنند چون در این وضعیت ، درست در لحظه بحرانی ، به راحتی می توان از همسر جدا شد.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل اکسپت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی