برای داشتن رابطه عاشقانه موفق چه کنیم؟

  شنبه، 04 بهمن 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
برای داشتن رابطه عاشقانه موفق چه کنیم؟
اگر تازه یک رابطه عاشقانه را شروع کرده اید می توانید با دانستن رازهایی که در این مطلب می خوانید به موفقیت و تداوم رابطه عاشقانه تان کمک کنید.

در ابتدای یک رابطه، عشق شدید و جدید است، اما بعدا مشکلاتی بوجود می آید. برای قوی بیرون آمدن از این مشکلات، خواندن و انجام این کلید ها به داشتن یک رابطه موفق کمک می کند. همیشه از موفقیت در کسب و کار شنیده اید، اما به آن میزان درباره موفقیت در روابط زیاد نشنیدید. پس چگونه می توان یک رابطه موفق داشت؟ این جاده ممکن است ساده نباشد اما ارزشش را دارد. در اینجا چند راهنمایی را آورده ایم.

تصویر

چگونه می توانم یک رابطه عاشقانه موفق داشته باشم؟

زمانی که یک رابطه جدید است، همه چیز را از طریق عینک زیبایی می بینید اما در طول زمان، با زندگی روزمره و شناختن یکدیگر می تواند شما را پایین بیاورد. باور کنید یا نکنید، یک رابطه موفق چیزی نیست که تنها در فیلم ها وجود داشته باشد با این حال، شما مجبور به همکاری باهم و حرکت در یک جهت هستید. راهنمایی های این بخش از نمناک می تواند به شما کمک کند ، چه یک رابطه را تازه شروع کرده اید و یا سال هاست که با هم هستید و اکنون مشکلی دارید، این موارد ارزش نگاه کردن را دارند.

یک رابطه عاشقانه چگونه دوام می آورد

1. از وابسته شدن خودداری کنید:

طبیعی است که ابتدا خیلی وابسته و دنبال هم باشید و تمام وقت خود را با شریک زندگی خود صرف کنید. اما بعدا می تواند به وابستگی تبدیل شود:کاملا نیاز به خوشحالی دارد. مستقل بودن به این معنا نیست که شما دوست ندارید که یکدیگر را دوست داشته باشید و یا حس عاطفی از خود نشان دهید، فقط به این معنی است که درک کنید که هر یک از شما سرگرمی و تعهدات خود را دارید ؛ زیاد خوب نیست که مثل چسب به هم وصل باشید متاسفانه، با این حال، بسیاری از مردم نمی توانند از زندگی بدون شریک خود لذت ببرند - این یک اشتباه رایج است!

2. همیشه به یکدیگر احترام بگذارید:

مطالعات طولانی مدت ازدواج به ما این کلید را برای یک رابطه موفق می دهد. احترام پایه و اساس هر گونه رابطه است، و یک رابطه عاشقانه قطعا از این موضوع استثنا نیست. احترام به چه معنی است؟ خودتان را جای آنها قرار دهید، آنها را درک کنید و بپذیرید، اجازه دهید خودشان را بیان کنند، اجباری نکنید چیزی جز آنچه هستند باشند، و به آنها نپرید.

تصویر

3. با خودخواهی خداحافظی کنید:

نیمی از یک زوج بودن به معنی است که در همه زمانی به هر دوتان فکر می کنید چرا که خودخواهی در یک رابطه موفق نیست. معنی آن چیست؟ در زمان های تصمیم گیری به جفتتان فکر کنید، نه فقط خودتان. آینده شما بستگی به این دارد. ما نمی گوییم که نباید خودتان را نادیده بگیرید، بلکه روابط جدی یعنی رسیدن به توافق برای تصمیم گیری است. شبیه یک قرارداد کاری یا هر توافقی دیگری بین دو طرف. به یاد داشته باشید که جهان در در اطراف شما نمی چرخد. دیگران هم نیازهایی دارند. خودخواهی بیشتر در رابطه شما و چند دقیقه طول می کشد تا توجه همسرتان را به خود جلب کنید و صحنه را برای صلح و شادی تغییر می دهید.

4. درباره همه چیز صحبت کنید:

این یکی دیگر از کلید های ارتباط موفق است. حتی اگر موضوعات سختی را که می شناسید که می تواند باعث بحث شود، اما ارزشش را دارد. بسیار مهم است که چیزی را که می خواهید و احساس می کنید رل بروز دهید، مانند شریک زندگی خودتان، و خوب است که بدانید موضوعات جنجالی و دیدگاه های متفاوتتان را مطرح کنید. زندگی همه آفتاب و گل سرخ نیست روابط دارای روحیه و جریان هستند و بنابراین گفتگو ضروری است. پنهان کردن چیزها جواب نمی دهد، زیرا پس از آن توهم رشد می کند و در نهایت ممکن است راه حل دیگری برای این مشکل وجود نداشته باشد. صداقت و اعتمادپذیری، دو جزء اساسی برای هر رابطه موفقی است. گفتن حقیقت در تمام دوران با وجود عواقب منفی اش، با ارزش است بنابراین پیش بروید و در مورد آن چیزی که تا به حال در دل خود پنهان کرده اید صحبت کنید.

تصویر

5. همه کار را با هم انجام دهید:

آیا می دانستید که به اشتراک گذاری سرگرمی با شریک زندگی خود، برای شما بسیار خوب است؟ این کار شما را از سقوط به گودال نگه می دارد، از خستگی جلوگیری می کند، و باعث صحبت کردن می شود. به علاوه، به شما کمک می کند تا به راحتی ارتباط برقرار کنید - نه از طریق یک صفحه، بلکه به چشم در چشم و فهمیدن آنچه او فکر می کند. این کار فرصتی برای حمایت از یکدیگر و کمک به دستیابی به اهداف است.

6. سایر روابط را نیز مورد توجه قرار دهید:

این بخش برای داشتن ارتباط موفق نیز مهم است ؛ همیشه تنها دو نفر بودن خوب نبست، بنابراین برنامه ریزی کنید و با هم، به دیدن خانواده بروید، دوستان جدید پیدا کنید، با افرادی که چیزهای مشترکی با شما دارند وقت بگذرانید، به قرارهای چهار نفره (دو زوجی) بروید - دایره شخصی خود را باز کنید. بودن با افراد دیگر باعث می شود که پویایی روزمره شما بهتر شود ؛ از حباب خود خارج می کند و می توانید به از دیوارها بالا بروید. این یک موضوع مکالمه عالی و راه سرگرم کننده برای گذراندن بعدازظهر پنچ شنبه یا آخر هفته خواهد بود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (482 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (103 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (21 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (16 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (8 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
عروسی مولتی میلیاردی هندی با 14 هزار نفر مهمان و زیبایی خیره کننده لباس عروس + تصاویر
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند سفره حضرت ابوالفضل در منزل باسلیقه علی دایی، با جاشمعی‌ها و مبلمان طلایی و دیزاین زیبای گل در وسط سفره
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان