دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

بارش 90 سانتی متری "برف" در ارتفاعات "تالش" + ویدئو 

شنبه، 05 آبان 1403
ساعدنیوز: مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به توقف بارش برف در ارتفاعات تالش، ارتفاع برف را 90 سانتی‌متر دانست و گفت: شاهد توقف بارش در محورهای اسالم - خلخال و پونل - خلخال هستیم.

به گزارش سرویس ویدئو ساعدنیوز، فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه های مواصلاتی استان گیلان به دنبال بارش برف و باران طی 72 ساعت گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در محور سیاهکل - دیلمان هستیم و ارتفاع برف به 15 سانت رسیده است.

وی از توقف بارش در محورهای اسالم - خلخال، پونل - خلخال و ماسال - گیلوان خبر داد و افزود: ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به 80 سانت، در محور پونل - خلخال به 70 سانت و در محور ماسال - گیلوان به 50 سانت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به توقف بارش برف در ارتفاعات تالش، ارتفاع برف را 90 سانت دانست و گفت: در ارتفاعات رضوانشهر نیز 80 سانت برف باریده و حداکثر ارتفاع برف در ارتفاعات رودبار به 15 سانت می رسد.

مرادی ارتفاع برف در گردنه حیران محور آستارا - اردبیل را 45 سانتی‌متر دانست و بیان کرد: در سایر محورهای مواصلاتی استان باران می بارد.

وی با اشاره به انسداد محور پونل - خلخال به دلیل کولاک شدید و عدم وجود ایمنی کافی، گفت: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان در جریان است لذا رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.

مدیرکل راهداری گیلان یادآور شد: طی 36 ساعت گذشته 175 کیلومتر برفروبی به حجم 905 هزار مترمکعب توسط راهداران در سطح محورهای کوهستانی استان انجام شده است.


برای مشاهده سایر اخبار ویدئو با سرویس ویدئو ساعدنیوز همراه باشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقشش فرو رفته + ویدئو
ضرب المثل های کهن ایرانی ؛ داستان ضرب المثل با همه بله با ما هم بله !!!
مهران مدیری: به هزارتا دکتر بگم یه شب دیگه بیاید، خواهر زنم میخواد بیاد؟ حالا خواهرت میترکه یه شب دیگه بیاد؟ / جرو بحث مدیری و همسرش وسط عمل بزرگ در سریال "در حاشیه" +ویدئو
پشت پرده شهر ممنوعه چین و رازهایی که در قلب پکن نهفته‌ است!
صف طولانی عاشقان بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در ماسل شوی دبی +فیلم/ رقیب تبریزی هادی چوپان بچه معروف بدنسازی ایران شد
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدئو) تراپی؟ نه ممنون، پشت صحنه خنده‌دار «درحاشیه» هست/ «جواد رضویان»: 8 درصد هم مالیات ارزش افزوده کم میشِداا/ مهران غفوریان: دکتر هومن چجوری کم میشد
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟