دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

باشگاه‌های مقروض، اجازه ثبت بازیکن جدید را ندارند 

پنجشنبه، 09 دی 1400
کد خبر: 185623
ساعدنیوز: دبیر فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه هایی که بدهی دارند از نیم فصل اجازه ثبت بازیکن جدید را نخواهند داشت.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرفوری، حسن کامرانی فر در گفت و گویی اظهار داشت: تعداد زیادی از تیم ها قبل از شروع بازی ها در لیگ برتر با بدهی روبرو بودند. اگر فدراسیون فوتبال درباره ورود بازیکنان ایستادگی می کرد، نصف بازی های لیگ برتر برگزار نمی شد.

وی افزود: منصوریان درست می گوید که باشگاه تراکتور و نفت مسجد سلیمان اجازه ثبت بازیکن نداشتند و ما باید تصمیم می گرفتیم راجب ثبت بازیکنان ورود کنیم. باید یا لیگ را با چند بازی محدود انجام می دادیم و اگر باشگاهی ۲ بازی شرکت نمی کرد طبق قوانین دو مرحله سقوط کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال عنوان کرد: شاید در آن زمانی که قرار بود بازی ها شروع شود ما باید تصمیم می گرفتین که تیم ها با چه شرایطی وارد مسابقات شوند. باشگاه ها تعهدی نسبت به زمان پرداخت بدهی دادند و تعداد محدودی مجوز صادر شد تا باشگاه ها کارت بگیرند و در مسابقات شرکت کنند. تراکتور و باشگاه های دیگر تعهد دادند تا پول بدهی را پرداخت کنند و نامه دوباره به باشگاه ها زده شد تا بدهی خود را پرداخت کنند. برخی از باشگاه ها چک دادند و آن سند هم باید مربوط به باشگاه باشد.

وی اضافه کرد: از نیم فصل دوم باشگاه هایی که بدهی دارند اجازه ثبت بازیکن جدید را ندارند. از تمام باشگاه ها می خواهم طوری برنامه ریزی کنند که تعهدی نداشته باشند و بدون بدهی و پنجره باز در فصل بعد بازی کنند. فدراسیون فوتبال به هیچ عنوان وارد این موضوع نمی شود.

کامرانی فرد تاکید کد: همچنین کسب مجوز حرفه ای در لیگ برتر استارت آن خورده است و به زودی تمام باشگاه ها به آن ملزم خواهند شدد

کامرانی فر با اشاره به اینکه هنوز حکم جدیدی برای بسته شدن پنجره استقلال و پرسپولیس نیامده است، گفت: باشگاه ها نسبت به تعهدی که به بازیکنان و مربیان خارجی دارند در ارسال پول دچار مشکل هستند. فوتبال ایران نیاز به تعیین یک سری قوانین دارد.

وی درباره زمان اعلام رای پرونده بازی های گل گهر توسط کمیته استیناف عنوان کرد: با توجه به اینکه در جدول تاثیرگذار هست، از کمیته استیتناف خواستیم تا به این پرونده زودتر رسیدگی کنند و دارند به جمع بندی می رسند و هر چه سریعتر آن را اعلام می کنند اما هنوز زمان آن مشخص نشده است.

دبیر فدراسیون فوتبال درخصوص مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس گفت: در این بحث شاید در گذشته حتی رییس ای اف سی ورود کرده بود اما بحث مجوز حرفه ای توسط شرکت مستقل و خارج از ای اف سی اداره می شود. در این مجوز حرفه ای اسیا کسی نمی تواند ورود کند و مجوز را نادیده بگیرد زیرا در ادامه باشگاه ها این حق را دارند تا در کمیته انضباطی ای اف سی نسبت به تیمی که مجوز حرفه ای نداشته و در مسابقات شرکت کرده، شکایت کند. بنابراین دلیل عمده سختگیری درباره مجوز حرفه ای اسیا همین است.

وی با اشاره به اینکه برخی عنوان کردند که کامرانی فر ابلاغ می کند، افزود: اعضای فدراسیون فوتبال مستقل هستند و هر رایی که صادر می کنند برطبق اساسنامه فدراسیون فوتبال توسط دبیرکل ابلاغ می شود. این رای ها توسط ارکان قضایی فدراسیون فوتبال داده می شود و فدراسیون فوتبال ورودی به رای ها ندارد و تنها توسط دبیر کل فدراسیون فوتبال ابلاغ می شود.

کامرانی فر ادامه داد: اگر ما بخواهیم مسایل حرفه ای را در فوتبال بیینیم، معتقدم مقداری از اشتباهات داوری به صحبت های سرمربیان پیش از بازی درباره داوران برمی گردد و آنها را متزلزل می کند. قول می دهم قوانینی را که در تمام دنیا اجرا می شود، اجرا کنیم که هیچ باشگاهی قبل یا بعد بازی درباره داوران صبحت نکند و در غیر این صورت جریمه شوند.

وی افزود: با ارکان قضایی در این زمینه صحبت کردیم واینکه سرمربیان بجای پرداختن به مسایل فنی به داوران می پردازند، جریمه خواهند شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!