دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / گردشگری /

بازارها و مراکز خرید اردبیل 

دوشنبه، 20 خرداد 1398
قطعا شما هم وقتی به شهری سفر می‌کنید؛ حتی برای یکی دو ساعت هم که شده سری به بازارهای آن می‌زنید اگر قصد سفر به این شهر را دارید و آشنایی چندانی با بازارهای این شهر ندارید، این مطلب را از دست ندهید

بازار صفویه اردبیل

در دوران صفوی بازارهای متعددی ساخته شد؛ بازار اردبیل که به بازار صفویه هم شهرت است، یکی از این بازارها است که هنوز هم پر رونق است و با معماری سنتی و زیبای خود، نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند. این بازار از بخش های مختلفی همچون تیمچه، سرا و راسته های متعدد تشکیل شده است و علاوه بر آن حمام و مسجد تاریخی زیبایی را نیز در خود جای داده است. مهم ترین بخش این بازار بنایی مدور با سقف گنبدی شکل به نام بازار قیصریه است.

بازار بزرگ قیصریه

این بازار بزرگ رو با طاق های جناغی و گنبدهای ساده ای که داره به راحتی می شه در اردبیل پیدا کرد. راسته های موجود در این بازار عبارتند از راسته اصلی بازار، راسته قیصریه، علافان، راسته پیر عبدالملک، بازار زرگران، سراجان، بازارچه زنجیرلی، پارچه فروشان، کفاشان، مسگران، چاقو سازان و آهنگران.

نشانی: خیابان امام خمینی

مجتمع تجاری شورا سنتر اردبیل

گشت زدن در مراکز خرید بزرگ و مدرن برای هر فردی می تواند جذاب باشد. مجتمع تجاری شورا سنتر اردبیل که با ۵۰۰ واحد در سال ۱۳۸۴ افتتاح شده است، یکی از مراکز مدرن خرید و بزرگ اردبیل است که می تواند به انتظارات طیف وسیعی از خریداران پاسخ دهد. در این مجتمع محصولات برندهای نام آشنایی تولیدکننده لباس همچون زارا و پوما و غیره نیز عرضه می شود

نشانی: خیابان عطایی، ورودی قدیم شورابیل

مرکز خرید الماس شهر

مرکز خرید بزرگ و مجلل الماس شهر در ۱۲ طبقه با نمایی زیبا و خاص ساخته شده است و در نوع خود یکی از زیباترین و بزرگ ترین مراکز خرید در این کشور است.

نشانی: میدان شریعتی

بازار جدید طلا فروشان

برای یافتن این مجتمع تجاری بسیار شیک نیازی به پرس و جو نیست؛ زیرا پس از ورود به خیابان سی متری این مجتمع بزرگ و بسیار شیک همچون جواهر درخشانی نظر هر فردی را به خود جلب می کند؛ این مجتمع معماری بسیار زیبایی دارد و یک بهشت واقعی برای عاشقان طلا و جواهرات است. بازار جدید طلافروشان در سه طبقه احداث شده و دارای ۱۰۳ واحد است.

مرکز خرید پروما

برای کسانی که اهل خرید و گشت در مراکزخرید بزرگ هستند پروما نامی آشناست؛ مرکز خریدی بزرگ با شعبات متعدد در شهرهای بزرگ کشور. با قرار گرفتن این مرکز خرید در مقابل دریاچه شورابیل لذت سفر و گشت و گذار مسافران اردبیل تکمیل می شود.در پروما مانند دیگر شعبات می توانید انواع لباس های مردانه، زنانه و بچه گانه، زیورآلات، وسایل الکترونیک و بسیاری دیگر را بیابید تنها تفاوت این شعبه با شعبات دیگر فروشگاه، فروش عسل طبیعی است که طرفداران زیادی دارد.

مجتمع اداری – تجاری لاله

اگر به دنبال تنوع در خرید سوغات در سرعین می گردید مجتمع تجاری- خدماتی لاله پیشنهاد ما به شماست؛ مرکز خرید سه طبقه در میدان اصلی شهر واقع شده است و به آبگرم مشهور گاومیش گولی نیز نزدیک می باشد.در این مجتمع می توانید انواع لباس، کیف و کفش، لوازم منزل، زیورآلات، حوله، وسایل خواب و ... را با قمیتی مناسب بیابید.

بازار مرزی بیله سوار

برای رسیدن به بازار مرزی بیله سوار باید جاده ای پرپیچ و خم را طی کنید، جاده ای که به اندازه دیگر جاده های شمال سرسبز نیست. اما فکر کردن به قیمت های مناسب اجناس ترک بخصوص کت و شلوار مردانه می تواند سختی راه را برای شما آسان نماید. پس اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که خرید برای شما گزینه ای مهم در سفر به شمار می آید یا فقط به قصد خرید سفر می کنید سری به بازار مرزی بیله سوار بزنید و از خرید خود در کنار آب و هوای پاک و خنک منطقه لذت ببرید.

بازار مرکزی صدف

در بازار مرکزی صدف می توانید انواع تلفن همراه و تجهیزات کامپیوتری را خریداری کنید.

نشانی: بازار امام

بازار آرتا

پاساژ ۱۱۰

پاساژ مرکزی

نشانی: بیله سوار در نزدیکی گمرک بیله سوار


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل سابمیت مقاله
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله !
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه