دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

بازیابی اکانت اینستاگرام با گوشی به همراه دو راهکار جالب 

یکشنبه، 29 آبان 1401
امروزه افراد با اپلیکیشن اینستاگرام از مطالب مفید استفاده کرده و برخی از آن درآمدزایی می کنند. اما گاهی ممکن است که رمز عبور اکانت خود را فراموش کنید یا به هر دلیلی مجبور به پاک کردن اکانت خود می شوید. در این صورت چگونه اکانت خود را برمی گردانید؟ برای آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام در سریعترین زمان ممکن با ما همراه باشید.

یکی از اپلیکیشن های بسیار جذاب که امروزه استقبال زیادی از آن شده است، اینستاگرام می باشد. مطمئنا همه ی افراد یک اکانت در اینستاگرام دارند، و از مطالب مفید و ارزنده آن استفاده می کنند. اما در بین افراد، کسانی هستند که دارای چندین اکانت در اینستاگرام می باشند و دارای کسب و کار هستند و از بیزینس پروفایل استفاده می کنند. تا اینجای مطلب همه چیز به خوبی پیش می رود. مشکل از اینجا شروع می شود که، شما رمز عبور خود را فراموش می کنید. به علت های مختلفی از جمله تعمیر موبایل، ریست کردن و غیره، مجبور به حذف اینستاگرام یا همان دیلیت اکانت اینستاگرام می شوید که، اگر رمز عبور خود را فراموش کرده باشید باید از روش های خاصی برای بازیابی اکانت اینستاگرام استفاده کنید. که در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد.

بازگرداندن اکانت اینستاگرام

یکی از بدترین چالش های کاربران اینستاگرام، غیرفعال شدن اکانتشان می باشد. در این مدت کاربر هیچ دسترسی به اکانت خود ندارد. اما نگران نباشید راه هایی وجود دارد که به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد به زودی به اکانت خود برگردند و به آن دسترسی داشته باشند.

راهنمای برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام با شماره تلفن

گاهی اوقات پیش می آید که شما از ایمیل و رمز عبور آن اطلاعی ندارید و یا فراموش کرده اید. در این صورت شما می توانید با شماره موبایلی که با آن وارد شده اید، این اکانت را برگردانید . برای بازیابی اکانت اینستاگرام با شماره موبایل باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • به اینستاگرام خود وارد شوید و گزینه get help signing in را بفشارید.
  • در این صفحه، گزینه دوم send an sms را بفشارید.
  • شماره موبایلی که هنگام ثبت نام وارد کرده بودید را وارد کنید. سپس برای شما پیامکی حاوی یک لینک برای تغییر رمز اینستا می باشد، بر روی آن کلیلک کنید.
  • در مرحله آخر شما می بایست رمز مورد نظر خود را وارد کنید و آن را تکرار کنید تا رمز اکانت شما پاک شود.

چگونه اکانت قبلی اینستاگرام را برگردانم

در ابتدا باید به شما بگوییم که به یاد داشتن نام کاربری، ایمیل و یا شماره تلفن مرتبط با پیج برای برگرداندن اکانت قبلی اینستاگرام ضروری است. دو روش برای پیدا کردن نام کاربری حساب اینستا وجود دارد که با آن در ادامه آشنا می شویم :

بازیابی پیج از طریق اکسپلور

حتما توجه داشته باشید که می بایست به یک اکانت دیگر دسترسی داشته باشید. برای پیدا کردن نام اکانت خود از طریق اکسپلور باید مراحل زیر را طی کنید :

  • وارد اینستاگرام خود شوید و به بخش اکسپلور بروید.
  • در قسمت جست و جو بخشی از نام اکانت قبلی خود را که حضور ذهن دارید وارد کنید.
  • سپس بین اکانت های نمایش داده شده به دنبال پیج خود بگردید. چنانچه توانستید نام پیج خود را پیدا کنید، کار شما در ادامه راحت می شود. اگر رمز عبور خود را می دانید، در قسمت لاگین اینستاگرام خود نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و سپس وارد اکانت خود شوید.

بازیابی پیج از طریق فالوورها

راه دیگری که برای پیدا کردن نام اکانت وجود دارد، بررسی فالوورها و فالووینگ های پیج قبلی می باشد. اگر اکانت قبلی شما را تعدادی از دوستان و آشنایان فالوو کرده باشند و شما هم آن ها فالوو کرده باشید به راحتی می توان پیج خود را پیدا کنید.

  • برای این کار در قسمت اکسپلور اینستاگرام نام دوستان یا آشنایانی که حدس می زنید شما را فالوو دارند سرچ کنید.
  • سپس در قسمت فالوورها یا فالووینگ های پیج آن ها به دنبال پیج خود بنگرید تا بتوانید پیج قبلی خود را پیدا کنید.

حتما به این نکته توجه کنید که اگر از فضای مجازی خسته شده اید و برای مدتی می خواهید این فضا را ترک کنید. حتما آن را به صورت دستی حذف موقت کنید و از حذف دائم اینستاگرام جلوگیری کنید. و برای جلوگیری از هک شدن اکانت خود هر چند وقت یکبار رمز خود را تغییر دهید و حتما به فالورهای خود دقت کنید تا از ورود افراد سودجو جلوگیری کنید. زیرا در صورت حذف دائمی اکانت هیچ راهی برای برگرداندن اکانت اینستاگرام خود ندارید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی