دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بازیگر زن جوان ایرانی خودکشی کرد! + عکس 

دوشنبه، 16 مهر 1403
کد خبر: 411805
ساعدنیوز: علی‌اصغر دشتی، کارگردان شناخته‌شده تئاتر در صفحه اینستاگرامش از خودکشی ملیکا روح‌انگیزی، بازیگر جوان تئاتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، علی‌اصغر دشتی، کارگردان شناخته‌شده تئاتر، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از خودکشی ملیکا روح‌انگیزی، بازیگر جوان تئاتر خبر داد. ملیکا روح‌انگیزی در نمایش مستند «متاستاز» با موضوع همپایان بیماران مبتلا به سرطان با دشتی همکاری کرده بود.

دشتی در این مورد نوشت: «ملیکای عزیزم، دختر قشنگ من! نمی‌خواهم باور کنم صبحی را که با خبر مرگ خودخواسته تو آغاز می‌شود... می‌خواهم همان تماس پنج روز پیش‌مان را باور کنم که زنگ می‌زنی و از قطعیت تصمیم برای شروع شغلی خارج از تئاتر می‌پرسی و پیشنهاد خودت را می‌گویی و با این جمله خداحافظی می‌کنی: «پس من بهشون می‌گم هستید، صبر می‌کنیم تا از سفر برگردید...» نه، اصلا می‌خواهم تو را روی همان صحنه متاستاز با دستان منقبض و مشت‌شده و صدای لرزان و همان‌گونه موثر و تکان‌دهنده باور کنم، وقتی از همپایی خواهر به همپایی مادر و از همپایی مادر به سوگ مادر و از سوگ مادر به تنهایی پدر و قصه‌های پرپیچ‌وخم و تلخ و سخت زندگی که هر روز و هر روز و هر روز با تو بود و تو با تمام قدرتت تصمیم گرفتی تمام کنی این سرنوشت سراسر رنج را، تمام! مرگ تو مرگ «همپاست»، نه این راهش نبود. چرا صبر نکردی برگردم؟! باز مثل همیشه باید حرف می‌زدیم پیش از آن که دیر می‌شد... این جا امید مرده است و مرگ تو بغض را انبوه کرده است.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 16 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
(عکس) خنده معنادار آقا در کنار موشک‌های بالستیک سپاه / پیرِ ما اشرف مخلوقات است ...
رونمایی آیتک سلامت رقیب ایرانی زهرا گونش از دسته گل رؤیایی و لاکچری دوستانش در استقبال از ستاره چشم رنگی والیبال ایران بعد از بازگشت از سفر به تایلند +فیلم
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدئو) دِیت ناموفق کفترهای عاشق در قهوه تلخ/ سیامک انصاری: تو تاریخ بهترین سن ازدواج واسه مردا 36 بود، سحر جعفری: چقدر احمقانه، واسه همین سرنگون شدن؟!
نگاهی به عیادت دسته جمعی سلبریتی ها از کودکان سرطانی و قوت قلب دادن به خانواده‌هایشان؛ نرگس محمدی، عادل فردوسی‌پور، الهام حمیدی، هادی کاظمی و... +عکس
استایل خاص و منحصربه‌فرد داریوش فرضیایی در سلفی با نعیمه نظام دوست/ عمراً عموپورنگ و با این تیپ دیده باشین+ عکس