دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر /

بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز 

پنجشنبه، 28 تیر 1403
کد خبر: 397886
ساعد نیوز: احتمالاً «مراسم عروسی هندی» برای شما یادآور مهمانی‌های پرشکوه و مجلل، آداب و رسوم و فرهنگ زیبای کشور هندوستان است. آنانت آمبانی، فرزند موکش آمبانی (تاجر نفت) پس از گذشت 18 ماه و برگزاری دو مراسم پیش از عروسی مجلل، در جشنی سه روزه با رادیکا مرچنت ازدواج کرد.

خواهران کارداشیان از جمله مهمانانی بودند که حضورشان در مراسم عروسی، توجه بسیاری از رسانه‌ها را جلب کرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، کیم و کلویی در لباس سنتی هندی در مراسم حاضر شدند.

استایل کلویی و کیم کارداشیان در مراسم عروسی آمبانی

اولین لوک کیم کارداشیان، در پالت رنگی قرمز و از برند مانیش مالهوترا انتخاب شده بود. کاربران شبکه‌های اجتماعی، این لوک کیم کارداشیان را به «یاسمین» شخصیت دیزنی انیمیشن علاء‌الدین تشبیه کردند.

دومین لوک هم، یراهنی در پالت رنگی کرم-بژ بود. جواهرات در هر دو اوت‌فیت تماماً الماس بودند.

کلویی کارداشیان در اولین شب عروسی، نیم‌تنه و دامنی از جنس پارچه ابریشمی دست‌بافت به رنگ سفید پوشید که با جواهرات طلایی رنگ تزئین شده بودند. دومین لوک هم لهنگا (لباس سنتی هندی) در پالت رنگی صورتی از برند مانیش مالهوترا بود.

استایل پریانکا چوپرا در مراسم عروسی آمبانی

پریانکا چوپرا بازیگر 41 ساله هندی و نیک جوناس خواننده 31 ساله، از زوج‌های حاضر در مراسم عروسی آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت بودند. پریانکا چوپرا در لباس سنتی هندی در پالت رنگی نارنجی پاستلی ظاهر شد. این لوک از برند tarun tahiliani می‌باشد که با گل‌های سه بعدی و جواهرات ظریف تزئین شده است. نیک جوناس هم برای رعایت درس‌کد، لباس سنتی مردانه هندی در پالت رنگی صورتی پوشید.

استایل آیشواریا رای باچان در مراسم عروسی آمبانی

آیشواریا رای باچان بازیگر مشهور هندی 50 ساله به همراه دخترش آرادیا در مراسم عروسی آمبانی‌ها حضور پیدا کرد. اوت‌فیت آیشواریا از برند مانیش مالهوترا انتخاب شده بود. در این لوک، گلدوزی‌های طلایی رنگ در به چشم می‌خورد. جواهرات هم در ماکسیمال‌ترین حالت ممکن انتخاب شده‌اند. جالب است بدانید اخیراً شایعه‌هایی مبنی بر مشکلات شخصی آیشواریا و همسرش یعنی آبیشک باچان منتشر شده است. عدم حضور آبیشک در کنار همسر و فرزندش، بازتاب‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

استایل آلیا بات در مراسم عروسی آمبانی

زوج محبوب بالیوود یعنی آلیا بات و رانبیر کاپور از مهمانان حاضر در مراسم عروسی آنانت امبانی و رادیکا مرچنت بودند.

آلیا بات ساری ابریشمی دست‌دوز با قدمت 160 سال از برند مانیش مالهوترا پوشید. این لوک با طلا و نقره، گلدوزی شه است.

استایل دیپیکا پادوکن در مراسم عروسی آمبانی

دیپیکا پادوکن که در حال حاضر باردار است، با پوشیدن لباس سنتی هندی گلدوزی شده با طلا از برند Torani، در جشن عروسی حضور پیدا کرد. این لوک ارتباط تاریخی با مهاراجه رنجیت سینگ، امپراتوری سیک‌ها دارد. دیپیکا النگوهای طلایی و یک حلقه درشت مزین به یاقوت سفید، در دست داشت.

استایل شاهرخ خان و همسرش گوری خان در مراسم عروسی آمبانی

شاهرخ خان بازیگر مشهور بالیوودی که در حال حاضر 58 ساله است، همراه با همسر و فرزندانش آریا و سوهانا در جشن عروسی حضور یافت. اوت‌فیت گوری خان از برند Falguni Shane Peacock و دخترش سوهانا، از مانیش مالهوترا انتخاب شده است.

استایل سلمان خان در عروسی آمبانی

سلمان خان بازیگر هندی 58 ساله در عروسی آنانت و رادیکا حضور پیدا کرد. سبک دستبند انداختن سلمان خان از گذشته تا به امروز، مورد توجه عکاسان و فیلمبرداران قرار گرفته است.

استایل هرتیک روشن در جشن عروسی آنانت آمبانی

هرتیک روشن بازیگر 50 ساله هندی در اوت‌فیتی از برند مانیش مالهوترا به جشن عروسی آمبانی‌ها آمد. او پس از 14 سال زندگی با سوزان خان، در سال 2014 از او جدا شد.

استایل کیارا ادوانی و همسرش در جشن عروسی آمبانی

کیارا ادوانی بازیگر هندی به همراه همسرش سیدارت مالهوترا از دیگر مهمانان حاضر در عروسی آمبانی بودند. اوت‌فیت کیارا ادوانی از برند Torani در پالت رنگی سرخابی و بنفش انتخاب شده است.

استایل مدهوری دیکشیت در مراسم عروسی آمبانی

مدهوری دیکشیت بازیگر هندی 57 ساله از جمله مهمانان مشهور در مراسم عروسی آمبانی بود. او در لباس سنتی هندی طراحی شده توسط برند Rimple & Harpreet حاضر شد.

هزینه مراسم عروسی آنانت آمبانی چقدر است؟

اگر شما هم کنجکاو هستید در مورد هزینه‌های عروسی آمبانی بدانید، باید بگوییم هیچ رقم دقیقی در دسترس نیست. اما با این‌حال، مبلغی حدود 500 تا 600 میلیون دلار تخمین زده شده است. از آن‌جایی که ثروت خالص موکش آمبانی 116 میلیارد دلار است، پس این هزینه خیلی دور از انتظار نبود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مهمانی‌های مجلل، بسیاری از مردم هندوستان را آزرده کرده است؛ زیرا باعث شده اختلاف طبقاتی بیش‌تر احساس شود. از طرفی، تعطیلی مغازه‌ها و خیابان‌های اطراف محل عروسی، خشم و اعتراض مردم را برانگیخته کرده است.


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
ترجمه تخصصی متن
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویراستاری تخصصی مقاله
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
هزینه چاپ یک کتاب
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟