دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

بدرفتاری با اسب، در المپیک توکیو دردسرساز شد! 

یکشنبه، 17 مرداد 1400
کد خبر: 162170
ساعد نیوز : سرمربی تیم ورزش‌های پنج گانه مدرن آلمان پس از مشت زدن به اسب محروم شد

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ورزش سه، کیم رایزنر، سرمربی تیم ورزش های پنج گانه آلمان از شرکت در مسابقه انفرادی مردان در روز شنبه در المپیک توکیو محروم شده بود. این مربی به اسب آنیکا شلو، ورزشکار تحت هدایت خود ضربه زده و از این سوارکار نیز خواسته بود در صورت امتناع اسب از حرکت اینگونه و با مشت زدن او را به حرکت وادار کند.

در جریان برگزاری مسابقات پرش نمایشی بود که هر بار اسب آنیکا شلو حرکت نمی کرد، کیم رایزنر با فریادی بلند از این ورزشکار می خواست با مشت زدن به اسب او را به حرکت وادار کند. آنیکا شلو از این دستور مربی خود سرپیچی کرده و به قدری عصبی شد که حتی گریه کرد.

فدراسیون ورزش های پنج گانه مدرن (UIPM) نیز بعد از این ماجرا اعلام کرد که رایزنر به دلیل رفتارهای خود در حین برگزاری مسابقات پرش نمایشی جمعه، از ادامه مابقات محروم شده است. آلفونس هورمان، رئیس کمیته ملی المپیک آلمان نیز پیش از این اعلام کرده بود که این مربی از مسابقات انفرادی مردان کنار گذاشته شده است. او همچنین خواستار تغییر فوری قوانین از سوی فدراسیون جهانی اسب سواری شد.

هورمن گفت: "همه ما توافق کردیم که کیم رایزنر شنبه در مسابقات حاضر نشود. ما همچنین اعتقاد داریم که بررسی فوری این حادثه، به ویژه در زمینه حفاظت از حیوانات ضروری است و فدراسیون های ملی و جهانی باید در این زمینه به نتایج مورد نظر خود برسند. قوانین باید به گونه ای تغییر کنند تا هم از سوارکار و هم از اسب محافظت شود. تمرکز باید بر آرامش و رفاه حیوانات و رقابت عادلانه برای ورزشکاران باشد."


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل اکسپت مقاله
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم