ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403

  شنبه، 08 اردیبهشت 1403 ID  کد خبر 385893
فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 9 اردیبهشت 1403 را مطالعه می فرمایید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

فال

استخاره

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید


فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1403 برای متولدین فروردین ماه


امروز حسابی تو حال خودت هستی و دلت می‌خواد یه کم خلوت کنی و توی تنهایی فکر کنی. یه عالمه دغدغه داری و می‌خوای یه سر و سامونی بهشون بدی. اما یادت باشه که لازم نیست الکی عجله کنی و همین امروز یه تصمیم قطعی بگیری. یه کم به خودت فرصت بده و سعی کن از روزت لذت ببری. تو آدم با اعتماد به نفسی هستی و همیشه توی کارت موفق بودی. این اعتماد به نفس باعث شده که توی محل کارت یا تحصیلت پیشرفت کنی. اما یادت باشه که همیشه باید مراقب غرورت هم باشی. یه وقت زیادی به خودت مغرور نشو، وگرنه همه چیز خراب می‌شه. یه چند تا نکته دیگه هم یادت باشه: امروز ممکنه یه فرصتی برای کمک به یه نفر پیدا کنی. از این فرصت استفاده کن و بهش کمک کن. مطمئن باش که پشیمون نمی‌شی.
برای خودت برنامه‌ریزی کن، اما یادت باشه که همیشه یه جای خالی برای اتفاقات غیرمنتظره هم بذاری.

نماد فروردین

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1403 برای متولدین اردیبهشت ماه


امروز یه عالمه فکر و خیال مالی داری و ذهنت حسابی درگیره. اما یه کم زیادی داری به خودت سخت می‌گیری و یه جورایی از کاه کوه می‌سازی. یه نفس عمیق بکش و سعی کن منطقی به قضیه نگاه کنی. مطمئن باش که با یه مدیریت درست و حسابی می‌تونی از پسِ همه چی بربیای. این روزها یه کم احساساتی شدی و یه جورایی گیج و منگ شدی. نگران نباش، این حال و هوا همیشگی نیست. هر چی بیشتر بفهمی و اطلاعاتت بیشتر بشه، احساساتت هم آروم‌تر می‌شن. یه کم از لجبازی و سرسختی‌ات کم کن و به حرف‌های بقیه هم گوش بده. شاید بتونی از دیدگاه‌های جدید چیزهای جدیدی یاد بگیری. یه چند تا نکته دیگه هم یادت باشه: سعی کن به جای غصه خوردن و نگرانی، یه راه حل برای مشکلاتت پیدا کنی. به خودت و توانایی‌هات ایمان داشته باش. از کمک و راهنمایی دیگران استفاده کن. مثبت اندیش باش و به آینده امیدوار باش.

نماد اردیبهشت

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1403 برای متولدین خرداد ماه


امروز صبح که از خواب بیدار می‌شی و توی آینه نگاه می‌کنی، یهو از خودت می‌ترسی! فکر می‌کنی خیلی زشت شدی و از خودت بدت میاد. اما یه کم دقیق‌تر نگاه کن. می‌بینی که مشکل از جای دیگه‌ست. تو خیلی خسته‌ای و این خستگی توی چهره‌ت نشسته. یه کم به خودت استراحت بده و یه کاری کن که حالت خوب بشه. امروز یه فرصت‌های جدیدی توی زندگیت به وجود میاد. فقط کافیه که یه کم بیشتر به حرف‌های بقیه گوش بدی و از ایده‌هاشون استفاده کنی. البته یادت باشه که همیشه لازم نیست حرف بقیه رو قبول کنی. فقط یه کم بهشون فکر کن و ببین که می‌تونن بهت کمک کنن یا نه. یه کم مراقب خودت باش و حواست به رفتارت باشه. سعی کن که تعادل رو توی زندگیت حفظ کنی، اینجوری می‌تونی موقعیت‌های خوبی توی زندگیت ایجاد کنی، فقط کافیه که یه کم دقت کنی و از فرصت‌ها استفاده کنی.

نماد خرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1403 برای متولدین تیر ماه


امروز حسابی داری جون می‌کنی که یه کاری رو تموم کنی، اما انگار هر چی تلاش می‌کنی، فایده‌ای نداره. نگران نباش، دو روز دیگه هم وقت داری، یه کم صبر کن و بعد دوباره شروع کن. مطمئن باش که اون موقع خیلی راحت‌تر می‌تونی کارتو تموم کنی. تو آدمی هستی که می‌دونی چی می‌خوای، اما الان بهتره که آرزوهات رو به زبون نیاری. یه کم صبر کن و بعد که همه چیز درست شد، اون موقع آرزوهات رو بگو. یکی از نزدیکانت هست که زیاد باهات همکاری نمی‌کنه. یه کم سعی کن باهاش حرف بزنی و ببین مشکلش چیه. شاید بتونی یه جوری حلش کنی. گاهی اوقات بهتره که احساساتت رو توی خودت نگه داری و به کسی نگی. اینطوری کمتر اذیت می‌شی. فکرات رو بکن و یه برنامه‌ریزی درست و حسابی انجام بده. مطمئن باش که اگه درست فکر کنی، می‌تونی یه راه خوب برای زندگیت پیدا کنی.

نماد تیر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1403 برای متولدین مرداد ماه


امروز دلت می‌خواد از خونه بزنی بیرون و با دوستات وقت بگذرونی. اما انگار زیاد شانست یار نیست و دوستات امروز یا سرشون شلوغه یا حال و حوصله‌ی بیرون اومدن ندارن. غصه نخور، یه کاری برای خودت پیدا کن و از تنهایی‌ات لذت ببر. می‌تونی یه کتاب قشنگ بخونی، یه فیلم جدید ببینی، یا یه موسیقی ملایم گوش بدی. تو آدم باهوش و با تدبیری هستی و همیشه قبل از اینکه کاری انجام بدی، خوب فکر می‌کنی. این خصوصیت توی کار و زندگیت خیلی به کمکت میاد. امروز هم سعی کن با عقل و منطق پیش بری و از تصمیم‌های عجولانه خودداری کن. تو توی زندگیت آدم‌های زیادی رو داری که بهت اعتماد دارن و بهت نگاه می‌کنن. سعی کن با رفتارت بهشون امید و انگیزه بدی. خوش‌بین باش و مطمئن باش که همه چیز درست می‌شه.

نماد مرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1403 برای متولدین شهریور ماه


امروز یه دعوت جذاب منتظرتونه! یه جمع و یا فعالیت اجتماعی که حسابی بهش علاقه دارید. تو این جمع با آدم‌های مهمی آشنا می‌شید که می‌تونن در آینده بهتون کمک زیادی کنن. اما یادتون باشه که کار و مسئولیت‌های دیگه‌ای هم دارید که باید بهشون رسیدگی کنید. اگه می‌خواید به این جمع دوستانه برسید، باید یه ذره بیشتر تلاش کنید و کارهاتون رو زودتر تموم کنید. تو انتخاب‌هات دقت کن، یهو نری تو یه مسیر اشتباه و غرق اشتباهات مضحک بشی! هیچ کاری به خودی خود درست نمی‌شه، پس باید تلاش کنی و از فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کنی. درباره کاری که قولش رو دادی یه تجدید نظر بکن. شاید لازم باشه یه ذره تغییراتی توش ایجاد کنی. همچنین، درباره کاری که در حال حاضر نیاز به تلاش زیادی نداره، با بقیه مشورت کن و نظراتشون رو بپرس.

نماد شهریور

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1403 برای متولدین مهر ماه


اید متوجه شده باشی که بعضیا از دوستات و آشناهات دیگه مثل قبل باهات هم‌صدا نیستن. این می‌تونه به خاطر تغییراتی باشه که تو خودت و نگاهت به زندگی به وجود اومده. به جای اینکه بخوای به زور این روابط رو حفظ کنی، دنبال دوستای جدیدی باش که باهات هم‌نظر باشن. تو چند روز آینده می‌ری یه مهمونی یا یه قرار کاری رسمی. این یه فرصت عالیه که با دوستات معاشرت کنی و با آدم‌های جدید آشنا بشی. شاید الان اعتماد به نفست رو از دست داده باشی، اما غصه نخور. با گذشت زمان و تکیه به توانایی‌های خودت، دوباره می‌تونی اعتماد به نفست رو به دست بیاری. اگه کسی می‌خواد بهت زور بگه یا حق‌خوری کنه، قاطعانه جلوش وایسا و از حق خودت دفاع کن.

نماد مهر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1403 برای متولدین آبان ماه


امروز ذهنت پر از خیال‌پردازی و دنبال یه عالمه هیجان هستی. این نشون میده که از وضعیت فعلی‌ات خسته شدی و دنبال یه تغییر تو زندگیت هستی. شاید الان نمی‌دونی چطوری باید از این وضعیت خلاص بشی. هول نشو و یهو تصمیم نگیر. از اطرافیانت کمک و راهنمایی بگیر. این روزها فرصت‌های خیلی خوبی برای یادگیری و پیشرفت جلوت میذارن. شرکت تو یه دوره آموزشی جدید می‌تونه یه ایده عالی باشه. نگرانی بیش از حد درباره آینده، تمرکزت رو از روی زمان حال گرفته. سعی کن به جای غرق شدن تو افکار منفی، از لحظه حال لذت ببری. خاطرات گذشته بیشتر از مشکلاتی که تو آینده ممکنه پیش بیاد، ذهنت رو مشغول کرده. سعی کن با گذشته‌ات کنار بیای و به آینده‌ای روشن‌تر فکر کنی.

نماد آبان

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1403 برای متولدین آذر ماه


با اینکه از نظر احساسی و عاطفی حس سبکی و شادابی می‌کنی، اما ممکنه برای رسیدن به خواسته‌هات با یه سری چالش روبرو بشی. امروز دلتنگی زیادی برای عشقت داری و می‌خوای هر طور شده یه زمانی رو باهاش بگذرونی. اما ممکنه طرف مقابلت به خاطر مشغله‌هاش زیاد تمایلی به این کار نداشته باشه. به جای اینکه بهش بدبین باشی و فکر کنی دوست نداره باهات باشه، سعی کن شرایطش رو درک کنی. شاید واقعاً کارهای مهمی داره که باید انجام بده. یه ذره صبر و حوصله داشته باش و بهش فرصت بده کارهاش رو انجام بده. وقت خوبیه که به کارهای نیمه‌تموم و عقب‌افتاده‌ت برسی. با تمرکز و پشتکار می‌تونی همه‌شون رو انجام بدی. در مورد روابط گذشته‌ت واقع‌بین باش و به خودت دروغ نگو. فرصت‌های از دست رفته رو رها کن و به آینده نگاه کن. صحبت کردن با دوستانت یا یه مشاور می‌تونه بهت کمک کنه تا مشکلات و چالش‌هات رو حل کنی.

نماد آذر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1403 برای متولدین دی ماه


تو آدم شوخ‌طبع و سرحالی هستی، اما مراقب باش که شوخی‌هات باعث دلخوری کسی نشه. اگه ناخواسته کسی رو ناراحت کردی، زودتر بهش بفهمون که منظوری نداشتی و دلش رو صاف کن. تو برای انجام کارهات به کمک نیاز داری، اما بقیه زیاد تو رو جدی نمی‌گیرن. یه ذره جدی‌تر باش و از شوخی‌های بی‌مورد پرهیز کن. اینطوری بقیه هم می‌فهمن که دنبال چی هستی و بهت کمک می‌کنن. نگران مشکلات مالی نباش. این مشکلات به آرامی حل می‌شن. فقط یه ذره صبر و حوصله داشته باش و تو خرج‌وخرجت دقت کن. این روزها احساس می‌کنی که حرفی برای گفتن با بقیه نداری. یه کم به خودت و شرایط جدیدت فرصت بده. محدودیت‌هات رو بشناس و سعی کن باهاشون کنار بیای. اینطوری می‌تونی با بقیه ارتباط بهتری برقرار کنی.

نماد دی

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1403 برای متولدین بهمن ماه


حس می‌کنی توی یه چرخه‌ی تکراری گیر افتادی و از آرزوهات دور شدی؟ غصه نخور! با یه ذره تلاش و پشتکار می‌تونی از این گرداب نجات پیدا کنی و یه آینده‌ی قشنگ برای خودت بسازی. تو چند روز آینده یه مهمون عزیز داری که حال و روز خوشی نداره و از تو کمک می‌خواد. دریغ نکن و دست یاری به سوی او دراز کن. مطمئن باش که یه روز جبران محبتت رو می‌کنه. مشکلات عاطفی و احساسی‌ات مثل یه قفل می‌مونن که فقط با گفتگو و حلّ و فصل کردن مسائل باز می‌شن. با شریک عاطفی‌ات حرف بزن و به حرف‌هاش گوش کن. با هم یه راه حل پیدا کنید و از این مشکل عبور کنید. جسمت این روزها خیلی خسته است. بهش توجه کن و به سلامت خودت بیشتر اهمیت بده. ورزش رو توی برنامه‌ی روزانه‌ات بذار، غذای سالم بخور و به اندازه کافی استراحت کن.

نماد بهمن

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1403 برای متولدین اسفند ماه


یکی از اعضای خانواده حسابی با رفتارش گیجت کرده، نه؟ یه روز خوبه، یه روز یهو فازش عوض میشه و نمی‌دونی چیکارش کنی. یه نفس عمیق بکش و زیاد به خودت سخت نگیر. بهترین کار اینه که باهاش رک و راست حرف بزنی و بگی که از رفتارش اذیت می‌شی. اگه بعد از حرف زدن هم اوضاع درست نشد، یه کم ازش فاصله بگیر تا بفهمه که کارش درست نیست. اما یه خبر خوب! زحماتت توی این مدت به ثمر رسیده و بالاخره دیده شده. تلاشت رو ادامه بده و به زودی پاداشش رو می‌گیری. یه جورایی بین رویاهات و واقعیت زندگی گیر افتادی، درسته؟ از یه طرف می‌خوای از روزمرگی خلاص بشی و به آرزوهات برسی، اما از طرف دیگه هم یه عالمه نگرانی داری. نگران نباش! تو قوی‌تر از این حرفایی هستی که بتونی به این نگرانی‌ها غلبه کنی. فقط کافیه که یه ذره مثبت‌تر به قضیه نگاه کنی و با اعتماد به نفس به سمت آینده قدم برداری.

نماد اسفند

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه


فال چیست؟


فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟


اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر


در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

فال حافظ

استخاره

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (271 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (115 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (53 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (36 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه سحر ولدبیگی +عکس / عاشقانه های سحر و نیما فلاح ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (23 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (16 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز نقاش خوش ذوق خیابانی در زیبا سازی شهر/ دستت طلا هنرمند+ عکس (15 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (12 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (11 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (10 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (9 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (8 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (8 نظر) حضور چهره های فوتبالی در منزل عمارت گونه امیر قلعه نویی برای تسلیت به سرمربی بابت فوت مادرش و گریه های بی امان سکاندار تیم ملی+عکس/ فرهاد مجیدی، فتح الله زاده و... (7 نظر) تعریف و تمجید رهبر انقلاب از مادرش: بالغ نبودم با مادرم تو حیاط فرش مینداختیم زیر آسمان اعمال روز عرفه رو بجا می آوردیم +ویدئو/اولین معلم هرکسی مادرشه... (6 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ترکی صحبت کردن جالب ابراهیم رئیسی در بین مردم اردبیل+ویدیو/ لهجه دلنشین آقای رئیس جمهور (عکس) دو چهره مشهور استقلال در یک قاب؛ ناصرحجازی و قلعه نویی آن هم با ریش خلاقیت جذاب و هوشمندانه راننده اسنپ برای فروش صنایع دستی زیبایش داخل ماشین/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (عکس) اتفاقی عجیب حین انجام ایمپلنت / دندانپزشک پیچ ایمپلنت را در مغز بیمار فرو کرد! (ویدئو) خوانندگی باورنکردنی و شوکه کننده پوتین در برنامه استعدایابی؛ صداش چقدر محشره/ واکنش داوران موقع دیدن رییس جمهور خیلی جالبه واکنش جالب کمند امیرسلیمانی به ازدواج برادرش +عکس راهنمای کامل استعلام قیمت سهام عدالت غنیمت جنگی اسرائیلی هدیه به محمود احمدی نژاد توسط چهره مطرح سیاسی دنیا+عکس واکنش خنده دار حامد آهنگی به پخش آهنگ شاد عربی با جیغ و داد مردم همراه شد/ فقط حرکت آخرش😂+فیلم صحبت های خنده دار رشید اصفهانی: میگه برای بلند شدن قدم رفتم یه ماه والیبال بازی کردم بعدش مربی اخراجم کرد که آبشارو از زیر تور میزنی😅 +فیلم (فیلم) ماجرای لُری حرف زدن هم تیمی‌های بیرانوند در بلژیک / فکر کنم یکسال دیگه تو بلژیک میموند، لُری زبان رسمیشون می شد! ابتکار جالب و بی مثال پسربچه اهوازی در ساخت بیلیارد با آجر نصفه روی خاک+عکس/ این بزرگ بشه حتما مهندس میشه خلاقیت خنده دار علی صادقی برای پول قرض گرفتن از حامد آهنگی/ چقدر هوشمندانه بود😂👌+فیلم طراحی کارت عروسی خلاقانه و جالب یک زوج با رسم مراحل مختلف تا رسیدن به مرحله ازدواج+ عکس/ رسما هفت خوان رستم رو طی کردن (تصاویر) تغییر چهره عجیب «ملکه مونجونگ» سریال جواهری در قصر بعد 20 سال صدای جادویی پسر ناصر عبداللهی با خاطره انگیز ترین ترانه پدرش+ ویدئو/چه خوب میخونه... (عکس) شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت! رونمایی رضا صادقی از سبک جالب دیکته گفتنش برای ویانا کوچولو/ چه بابای کار درستی+ویدئو (فیلم) توهین خنده دار و بانمک دختر رامبد جوان به پدرش در حضور نگار جواهریان/ حامد آهنگی غش کرد از خنده😂 نصرالله رادش: علی حاتمی گفت تو اکبر عبدی را میزاری تو جیب کوچیکت/ مهرجویی بلد نبود با رضا شفیعی جم کار کند+ویدیو نگاهی به دکوراسیون جدید خانه ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی بعد از طلاق/چه سر سبز و باکلاس+ عکس شوخی بامزه هومن سیدی با دختر موطلایی و چشم رنگی نگار جواهریان/ ای خدا چه دختر خوشگلی+فیلم (عکس) استایل کژوال و مدلینگ علیرضا بیرانوند / ماشالا، اکرم بانو باید برای شوهر سوپر مدلش اسفند دود کنه! حضور غافلگیرانانه علی پروین در برنامه پرطرفدار صداتو+ویدیو/ فقط تشویق های بی وقفه تماشاگران و استقبالشان از سلطان فوتبال رونمایی از مرد مازندرانی که 26 زن و 135 فرزند داشت/ خانواده پرجمعیت او روزانه 50 کیلو برنج مصرف میکردند+عکس حماسه ای دیگر از یک عمه/ نوزاد 5 ماهه گلستانی بر اثر شکستن قلنج فلج شد+عکس ابتکار تحسین برانگیز شهرداری تبریز در تبدیل درختان خشکیده محوطه ائل گلی به مجسمه‌هایی زیبا و دیدنی+عکس/ ایده اش حرف نداره👌 (ویدئو) رونمایی از ماشین لوکس و گران قیمت شهاب حسینی!/ تازه فروشی هم نیست این مرد پولدار و عجیب 1171 فرزند داشت/ قصر بزرگ و مجللی که برای همسرانش ساخت!+عکس (عکس) نقاشی رسمی شصتمین سالگرد سلطنت ملکه ویکتوریا در لندن با حضور نماینده ایران در عصر قاجار / از سبیلاش معلومه ایرانیه و قاجاری! ماجرای زندگی رهبر معظم انقلاب در کانکس چه بود؟/برادر عروس رهبری: نکند خدای ناخواسته، اتفاقی برای رهبری و خانواده‌شان بیفتد! (ویدئو) افشاگری عجیب مهران مدیری از سواد کامپیوتری خودش/خانم مجری و شوهرش یه لحظه انفجاری خندیدن!😂 دانلود آهنگ جدید «عشق است» علی عبدالمالکی+فیلم/ حال دل تموم عاشقارو عشق است... (فیلم) صدای گوسفند درآوردن شهاب حسینی با فلوت زنی ناشیانه ساحل سریال پوست شیر/ خودش غش کرد از خنده😂 کنسرت زنده محسن چاوشی در صداتو+ویدیو/ بدل آقای خواننده با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد (عکس) تصویری از کارت عروسی قدیمی مربوط به زمان ناصرالدین شاه قاجار / معلوم نیست کارت عروسیه یا متن پاچه خواری شاه و ولیعهد!!! دانلود آهنگ جدید «حقیقت» مصطفی راغب +فیلم/ عزیزم عاشقی دل پاکی میخواد... گذشتن از خطر بی باکی میخواد... آرشام پسر یکی یدونه شهربانو منصوریان چه پهلوونی شده برای خودش/ چقدرم ناز و معصوم+عکس (ویدئو) غوغای خوانندگی شاطر صداتو بعد از مسابقه در جمع دوستانش/چه صدای فوق العاده ای داره چه لذتی بردن دوستاش دو تصویر دیده نشده از بند زنان زندان بندر عباس و فضای صمیمانه حاکم بر بند
تیتر امروز   
(عکس) سفر به ایران قدیم؛ این زن با لباس و آرایش مردانه دزدی می‌کرد
(عکس) اتفاقی عجیب حین انجام ایمپلنت / دندانپزشک پیچ ایمپلنت را در مغز بیمار فرو کرد!
رونمایی از مرد مازندرانی که 26 زن و 135 فرزند داشت/ خانواده پرجمعیت او روزانه 50 کیلو برنج مصرف میکردند+عکس
حماسه ای دیگر از یک عمه/ نوزاد 5 ماهه گلستانی بر اثر شکستن قلنج فلج شد+عکس
این مرد پولدار و عجیب 1171 فرزند داشت/ قصر بزرگ و مجللی که برای همسرانش ساخت!+عکس
دانلود آهنگ جدید «عشق است» علی عبدالمالکی+فیلم/ حال دل تموم عاشقارو عشق است...
دانلود آهنگ جدید «حقیقت» مصطفی راغب +فیلم/ عزیزم عاشقی دل پاکی میخواد... گذشتن از خطر بی باکی میخواد...
حرمسرای شاهان قاجار چگونه پُر از زن می‌شد
(عکس) افشای سند هزینه‌های فرح پهلوی برای تزئینات توالتش! / خرج از جیب مردم برای توالت خانم ملکه، همینقدر دردناک!
واکنش شوکه کننده دختر بروس‌لی به اصطلاح ایرانیِ "دنبال قاتل بروس‌لی می‌گردی؟"
3 راهکار بی‌نظیر برای حل مشکل چسبیدن کیک به قالب و قابلمه/ با دونستن این روش ها دیگه کیکت خراب نمیشه
این زن تهرانی همزمان 2 شوهر و 2 خانه داشت / هر 2 مرد سند ازدواج داشتند!
رئیسی: منزوی کردن زنان را به هیچ وجه قبول نداریم | به اینجا آمدم تا بگویم دختر یعنی...
پشت پرده جمع آوری واکسن آسترازنکا از سراسر جهان
وکیل امیر تتلو: احتمال دارد توبه‌ تتلو در حکم دادگاه اثرگذار باشد