بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال کدام است؟

  چهارشنبه، 19 آذر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال کدام است؟
جهت انتخاب بهترین اپلیکیشن‌ ارزهای دیجیتال باید مزایای زیادی را در نظر گرفت. امکان اطلاع از تغییرات قیمت، یکی از مزایای این اپلیکیشن‌ها است. با استفاده از این امکان، تریدرها می‌توانند بدون نیاز به مشاهده دائمی بازار، از تغییرات قیمت اطلاع یابند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، ارزهای دیجیتال رفته رفته کاربران بیشتری بدست می آورد و افراد زیادی در حوزه های مختلف مانند استخراج ارز، تریدینگ، سرمایه گذاری و… وارد می شود.

معامله گران (تریدرها) کاربرانی حرفه ای هستند که به خرید و فروش ارزها می پردازند تا از نوسانات قیمت این ارزها سود کسب کنند. ترید کردن علاوه بر نیاز به دانش بالا و تجربه، نیاز به ابزارهایی دارد.

در ادامه این بخش از بورسینس قصد داریم 6 اپلیکیشن ارز دیجیتال که می تواند برای تریدرها مناسب باشد را معرفی کنیم.

اپلیکیشن Blockfolio

یکی از اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال که برای چک کردن و کنترل پورتفوی شما بسیار کاربردی و مفید است، اپلیکیشن Blockfolio است. شما می توانید با اضافه کردن سرمایه گذاری های ارزهای دیجیتال خود به این اپلیکیشن، تحت عنوان یک پرتفوی، در یک نگاه وضعیت کلی آنها را بررسی کنید.

اپلیکیشن Blockfolio برای تمامی کاربران قابلیت استفاده دارد و استفاده از آن بسیار راحت است.

برای استفاده، نیاز است که اطلاعات مربوط به معاملات رمزارزهای خود را به صورت دستی در این اپلیکیشن وارد نمایید. به سبب این ویژگی، این اپلیکیشن برای تریدرهای روزانه، که مدام از یک ارز به ارز دیگری جابه جا می شوند، مناسب نیست. در این اپلیکیشن امکان سفارش گذاری به همراه مشخص کردن هدف قیمتی یا حد ضرر فراهم شده است. امکان استفاده از این اپلیکیشن برای کاربران اندروید و آیفون وجود دارد.

اپلیکیشن ارزهای دیجیتال مشابه دیگری نیز وجود دارند که از این میان می توان به Acrypto برای کاربران اندروید، Condex و Crypton برای کاربران آیفون و اپلیکیشن های Delta و Coincap با قابلیت استفاده برای کاربران اندروید و آیفون به عنوان بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال، اشاره کرد.

اپلیکیشن Bitcoin Checker

اپلیکیشن Bitcoin checker تنها برای کاربران اندروید قابل استفاده است. این اپلیکیشن ارزهای دیجیتال، امکان مشاهده اطلاعات مربوط به همه کوین ها در تمام صرافی ها را فراهم می کند. اگر قصد بررسی فرصت های آربیتراژ بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگر را در صرافی های مختلف داشته باشید یا بخواهید تراکنش کوین های مختلف را رهگیری کنید، می توانید از این اپلیکیشن استفاده نمایید.

اپلیکیشن Coin tracking

اپلیکیشن Coin tracking یکی از بهترین اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال کاربردی در زمینه ارائه نمودارها و گزارشات مالیاتی است. در ترید حرفه ای ارزهای دیجیتال، رهگیری تراکنش ها بسیار بااهمیت است. این اپلیکیشن نمودارهای مربوط به پارامترهای مختلف پورتفوی شما را ارائه می دهد. همچنین با فراهم نمودن اطلاعات مربوط به سود تحقق یافته، سود تحقق نیافته، زیان ها و تمامی اطلاعات تراکنش های ارزدیجیتال شما، به ارائه گزارشات مالیاتی کمک می کند.

اپلیکیشن Coin tracking یکی از اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال کاربردی در زمینه ارائه نمودارها و گزارشات مالیاتی است.

اگر جزو افرادی هستید که مالیات پرداخت می کنند، برای پرداخت مالیات مربوط به سود ترید خود، به اطلاعات مالی پورتفوی خود و رهگیری تراکنش های بیت کوین یا دیگر دارایی های دیجیتال خود نیاز دارید که برای تمامی این امور می توانید از این اپلیکیشن ارزهای دیجیتال استفاده نمایید. این سرویس برای کاربران اندروید و آیفون قابل استفاده است.

اپلیکیشن Ztrader

برخی از صرافی ها همچون بایننس و Coinbase امکان ترید با استفاده از اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال را به صورت موبایلی برای کاربران فراهم کرده اند. اما اگر از صرافی های ارز دیجیتال دیگری همچون Bittrex یا Poloniex استفاده می کنید که اپلیکیشن ارز دیجیتال موبایلی برای ترید ندارند، می توانید از اپلیکیشن Ztrader استفاده نمایید.

این اپلیکیشن ارز دیجیتال، امکان اتصال به صرافی موردنظر و ترید و سفارش گذاری در آن صرافی را از طریق اتصال به API فراهم نموده است. توجه داشته باشید که تنها کاربران اندروید امکان استفاده از این اپلیکیشن را دارند و کاربر می تواند با توجه به نیاز خود این اپلیکیشن را به عنوان بهترین اپلیکیشن ارزهای دیجیتال جهت ترید، انتخاب کند.

اپلیکیشن Earn.com

این اپلیکیشن برای کاربران اندروید و آیفون قابل استفاده است. در اپلیکیشن Earn.com کاربران می توانند با پاسخ به پرسش های موجود یا تکمیل امور مشخصی، کسب درآمد داشته باشند. یکی از روش هایی که در حال حاضر وجود دارد و می توانید از آن در اوقات فراغت خود استفاده کنید، پاسخگویی به ایمیل ها است. در این نوع از اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال، شما می توانید همزمان آموزش ببینید، چیزهای مختلفی یاد بگیرید و کسب درآمد داشته باشید.

کیف پول Bitcoin.com

کیف پول Bitcoin.com محیط کاربری راحت و آسانی دارد که محل مناسبی برای ذخیره سازی و نگهداری از بیت کوین و بیت کوین کش شما خواهدبود. این کیف پول، برای کاربران اندروید و آیفون قابل استفاده است. علاوه بر این کیف پول، کیف پول های بیت کوین دیگری نیز وجود دارند که می توانید بعد از تحقیق و بررسی و با توجه به نوع نیاز خود از آنها استفاده کنید.

اپلیکیشن Google Authenticator

اگر از اپلیکیشن Google Authenticator برای افزایش امنیت حساب کاربری خود استفاده نمی کنید و این اپلیکیشن را روی تلفن های اندروید یا آیفون خود نصب ندارید، دارایی خود را در معرض دزدیده شدن قرار داده اید.

اپلیکیشن Google Authenticator با ارسال کد تأیید دومرحله ای به افزایش امنیت حساب کاربری شما کمک می کند.

از طریق وارد کردن کد تأیید گوگل در مقصد مربوطه، سایت میزبان متوجه می شود که خود شما پسورد و اطلاعات کاربری مربوط به حساب خود را وارد کرده اید و هیچ فرد دیگری بدون دسترسی به کد تأیید گوگل، امکان ورود و استفاده از حساب کاربری شما را نخواهد داشت. اکثر صرافی های معتبر ارز دیجیتال و همچنین کیف پول های محبوب ارز دیجیتال از قابلیت تایید دو مرحله ای به وسیله اپلیکیشن Google Authenticator استفاده می کنند.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی برخی از اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال کاربردی مربوط به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال پرداختیم. بنابراین شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود، از هر کدام از این اپلیکیشن ها استفاده نمایید و بهترین اپلیکیشن ارزهای دیجیتال را متناسب با سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که این مقاله صرفاً جنبه معرفی دارد و استفاده از هر یک از این اپلیکیشن ها منوط به تحقیق و بررسی قبلی شما است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (457 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (322 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (218 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (22 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (13 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (6 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (6 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند